Opbevaring af rugbrød!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

mariamiss6

Ved stuetemperatur, eller helst i et skab, så det er mørkt, og så helst ikke for varmt...

Rugbrød mugner i varmen, ret hurtigt endda, så det skal gerne ligge køligt...

Jeg kan dog ikke fordrag at have det i køleskabet, fordi jeg syne sbrødet bliver for koldt, og så sybnes jeg det hurtigt bliver tørt når det ligger på køl....

Så her er det bare på bordet i køkkenet, i egen pose, eller i posen og så i skabet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

sarahb

i en skuffe, hvor alt brød ligger. I køleskabet bliver det for TØRT til mig.

Anmeld

1. marts 2011

Zafir

Jeg HADER når folk ligger MIT rugbrød i pålægsbakken, så det ryger i køleskabet!!!

Det er simpelthen så træls, for det blvier koldt og hårdt. Rugbrød skal være stuetemp, så det holder sig blødt... og friskt

Anmeld

1. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

I en skuffe... prøvede det med køleskab, men det bliver tørt og kedelig... oplever ikke at brødet bliver hurtigt muggen end ellers... kigger meget dato og når det er overskredet, så ser det stadigvæk okay ud...

Anmeld

1. marts 2011

Nemesis

Det er i et køkkenskab. Jeg synes rugbrød bliver hårdt af at komme i køleskab.

Her har vi intet problem med holdbarheden.

Sisse

Anmeld

1. marts 2011

Happiness

Om vinteren i et skab, om sommeren i køleskabet

Har oplevet at brødet hurtigt blir kedeligt og for gammelt om sommeren pga. varmen.

Men synes det smager bedst i stuetemperatur, så om vinteren kommer det ud igen

Men har oplevet om sommeren at brødet kun holdt i 2-3 dage, hvor der stadig var 3 dage til sidste anv. datoen... Så blir jeg lidt nærrig...  

Anmeld

1. marts 2011

<3

I brødkasse Det er bare friskere længere så

Anmeld

1. marts 2011

Moar2011

jeg opbevarede det i køleskabet, da jeg har hørt at det så ikke ville mugge så hurtigt ..

Anmeld

1. marts 2011

Fenja09

Det er faktisk lidt forskelligt hvordan vi opbevare rugbrød herhjemme. Det holder længst tid i køleskabet, men synes virkelig at kold og "tør" rugbrød er kedeligt og smager af mindre end hvis det ligger i vores køkkenskab eller ovn

Anmeld

1. marts 2011

ekzunz

Med de mængder rugbrød vi spiser, har vi ikke brug for at putte det i køleskabet. Det holder ikke længere af den grund, det bliver spist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.