Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Klart køleskab, så holder det længere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sys egentlig det er irriterende at det bliiver tørt i køleskab.. Men vi gør det alligevel så det holder længere.. Og så køber vi også tit på tilbud og smider i fryseren i mindre portioner...
Muffi<3 skriver: Ja ganske enkelt , hvor opbevarer i rugbrød , i køleskab eller ved stuetemperatur , begrund gerne
Ja ganske enkelt , hvor opbevarer i rugbrød , i køleskab eller ved stuetemperatur , begrund gerne
i en brødkasse..
I køleskab :-) fordi.......... det gør min moar :-) hehe. Jeg har faktisk ikke tænkt over det
LAURAS MOR skriver: i en brødkasse..
Hvorfor er det man putter brødet i en brødkasse ?? Skulle det holde længere end hvis det lå i en skuffe eller på bordet ???
Muffi<3 skriver: Hvorfor er det man putter brødet i en brødkasse ?? Skulle det holde længere end hvis det lå i en skuffe eller på bordet ???
hmm godt spørgsmål .. måske er det fordi det er godt at det er i mørke? ej ved det virkelig ikk.. jeg har en brødkasse, fordi jeg ik har plads i skuffen og gider ik at have det liggende fremme
LAURAS MOR skriver: hmm godt spørgsmål .. måske er det fordi det er godt at det er i mørke? ej ved det virkelig ikk.. jeg har en brødkasse, fordi jeg ik har plads i skuffen og gider ik at have det liggende fremme
Hmm okay Jeg købte nemlig også en fin brødkasse for 1 års tid siden og syntes ikke det virker som om brødet holder sig bedre i sådan en ..
I en brødkasse, ikke i køleskabet. Synes rugbrød bliver mega hårdt og træls af at ligge i køleskab, så det gør vi ikke her. Har ikke problemer med det hurtigt bliver muggent. Vi når altid at spise det inden
I Æ Kyrlskaw!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128