Opbevaring af rugbrød!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Brams

Klart køleskab, så holder det længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Chillien

Sys egentlig det er irriterende at det bliiver tørt i køleskab.. Men vi gør det alligevel så det holder længere.. Og så køber vi også tit på tilbud og smider i fryseren i mindre portioner...

Anmeld

1. marts 2011

Valle81

Muffi<3 skriver:

Ja ganske enkelt , hvor opbevarer i rugbrød , i køleskab eller ved stuetemperatur , begrund gerne

Ved stuetemp i en skuffe under køleskabet:0)

Har ikke brødkasser eller sådan noget:0)

Anmeld

1. marts 2011

Guldet

i en brødkasse..

Anmeld

1. marts 2011

Sara.

I køleskab :-) fordi.......... det gør min moar :-) hehe. Jeg har faktisk ikke tænkt over det

Anmeld

1. marts 2011

Lady Marion <3

LAURAS MOR skriver:

i en brødkasse..

Hvorfor er det man putter brødet i en brødkasse ??  Skulle det holde længere end hvis det lå i en skuffe eller på bordet ??? 

Anmeld

1. marts 2011

Guldet

Muffi<3 skriver:

Hvorfor er det man putter brødet i en brødkasse ??  Skulle det holde længere end hvis det lå i en skuffe eller på bordet ??? 

hmm godt spørgsmål .. måske er det fordi det er godt at det er i mørke? ej ved det virkelig ikk.. jeg har en brødkasse, fordi jeg ik har plads i skuffen og gider ik at have det liggende fremme

Anmeld

1. marts 2011

Lady Marion <3

LAURAS MOR skriver:

hmm godt spørgsmål .. måske er det fordi det er godt at det er i mørke? ej ved det virkelig ikk.. jeg har en brødkasse, fordi jeg ik har plads i skuffen og gider ik at have det liggende fremme

Hmm okay   Jeg købte nemlig også en fin brødkasse for 1 års tid siden og syntes ikke det virker som om brødet holder sig bedre i sådan en ..

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

I en brødkasse, ikke i køleskabet. Synes rugbrød bliver mega hårdt og træls af at ligge i køleskab, så det gør vi ikke her. Har ikke problemer med det hurtigt bliver muggent. Vi når altid at spise det inden

Anmeld

1. marts 2011

otlitrom

I Æ Kyrlskaw!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.