Min første kage :) Grand Prix :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Siljesmor

Den er super fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Lou87

Siljesmor skriver:

Den er super fin

Tusind tak

Anmeld

10. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er fondant? og hvor køber man det?

Anmeld

10. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Iøvrigt super flot første gangs kage... Det var ikke gået sådan for mig...

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Mathias Villads skriver:

Iøvrigt super flot første gangs kage... Det var ikke gået sådan for mig...

Hehe du skal aldrig sige aldrig, for sådan tænkte jeg også selv

Fondant er det du ruller ovenpå kagen og laver pynt med.
Det er sådan en sukkermasse og smager også sådan, så det vigtig man ikk laver for tykt et lag, men sørger for at rulle det godt ud.

Man kan købe det online i diverse kage butikker, søg blot efter det på google.. men du kan også finde det i specielbutikker.
Mit er blandt andet fundet i kræmmerhuset i slagelse (ligger også i næstved), men nu ved jeg ikk li hvor du er fra.

Du kan også bruge MMF - det er marsh mellows fondant / altså skumfidus fondant.. Men det er større arbejde! Og det har jeg endnu ikk bevæget mig ud i endnu hehe

Anmeld

10. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Jeg kommer fra slagelse... men kræmmerhuset kan jeg ikke lige placere lige pt... men jeg vil da gå op og finde det, så jeg kan lave en fin lagkage til min søn på onsdag, som mit første forsøg...

Anmeld

11. april 2011

Lou87

Mathias Villads skriver:

Jeg kommer fra slagelse... men kræmmerhuset kan jeg ikke lige placere lige pt... men jeg vil da gå op og finde det, så jeg kan lave en fin lagkage til min søn på onsdag, som mit første forsøg...

Den ligger oppe i langes gård tror jeg det hedder..
Oppe på torvet der går du så bare om "bagved".. det er lige ved siden af matas du går om til deres butik, der er skilt ude

Anmeld

11. april 2011

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Hej Damer..
Ja jeg fik jo prædiker om at jeg sku huske og ligge et billede ind af min kage når jeg fik "slæbt" mig igennem den

Der er en laaaaaaaaaaaaaaaaaang historie bag den, men for at gøre den kort - ja så endte jeg med som spået, at blive så hidsig jeg måtte side i 5 min og rase af haha.
Men det var også mine muffins forinden der havde opbrugt alt tålmodigheden, og når så det ene lag fyld driller og pynten fucker og ja ja ja ja ja... alt muligt! Så blir man hidsig, eller det gør jeg Er da lidt stolt af at den rent faktisk kom til og ligne en kage, men er ikk stolt af alt det der gik galt  haha.

Men lige som lovet et billede...
Self er temaet grand prix da jeg var inviteret til melodi grand prix tøse aften i går
(og nej muffinsne er der IKK billeder af, da de simpelthen bare SLET ikk lykkedes!)

Here it is...
(stadig lidt "våd" fra pynten sku på)

hvordan har du lavede bokstaverne spørg en som ikke ved så megt om det endnu....

Anmeld

11. april 2011

twinny

sikke da en flot første kage....

Anmeld

11. april 2011

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

hvordan har du lavede bokstaverne spørg en som ikke ved så megt om det endnu....

ps flot kage iøvrigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.