Lou87 skriver:
Hihi, tak 
Og godt og vide man ikk er den eneste hidsigprop 
Jamen først og fremmest, så var der jordbærmoussen, den var åbenbart ikk stivnet særlig meget i køleskabet.. Heller ikk selv om den blev pisket godt! Og den var jeg self så dum og ligge på første lag, hvilket resulterede i at toblerone moussen bagefter var svær og få på da den var perfekt, men det andet )kagede jo rundt.. Og da jeg så sku smøre den op med nutella creme kørte den jo stadig lidt rundt pga jordbærmoussen...
Men ja.. fondantens første lag blev faktisk rigtig flot! overraskende nok.. ville gerne ha det så tyndt som muligt fordi det er så tykt og sødt og komme igennem når man ska spise det.
Men var bange for det ville knække - men det lykkedes!
Men så kom jeg til bogstaverne, det var bare noget lort, var næsten ikk til og få ud af udstikkerne!!
??
(Stjerner var rigtig nemme heldigvis!!)
Så det droppede jeg - og tænkte jeg kunne skrive med pyntekugler i stedet.. men da først jeg havde skrevet G og R, der ku jeg godt se det var jo ulæseligt.. så måtte jeg li rase af et øjeblik, for så vidste jeg jo godt løbet var kørt.. der havde jeg jo ødelagt fondanten med prik huller fra pyntekuglerne.. (den som ellers blev så pæn og glat!) Så ja jeg måtte rulle ny fondant ud og skære en helt lige firkant ud som en slags skilt til skriften.. og så gik jeg med mandens hjælp lidt igang med bogtaverne igen og det lykkedes heldigvis til sidst.
Men ville godt ha været den hvide ekstra firkant foruden! 
Hahahahahaha...kan godt forstå hvis du skulle have en timeout 
Jeg stod også tre stive timer og lavede min i forgårs og var såååå rasende 
Nå, men smagte den så godt?
Nu har jeg prøvet at smøre op med smørcreme, hvilket jeg egentlig syntes hurtigt bliver dyrt, da usaltet smør er rimelig pebret. Så prøvede jeg royal icing (æggehvide og floursukker), det er da noget værre pis at arbejde med. Render bare ned af siden 
Måske skulle jeg prøve med nutella. Blander du det med noget?
www.stjerneleg.dk
Anmeld