Min første kage :) Grand Prix :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
41 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Lou87

Hej Damer..
Ja jeg fik jo prædiker om at jeg sku huske og ligge et billede ind af min kage når jeg fik "slæbt" mig igennem den

Der er en laaaaaaaaaaaaaaaaaang historie bag den, men for at gøre den kort - ja så endte jeg med som spået, at blive så hidsig jeg måtte side i 5 min og rase af haha.
Men det var også mine muffins forinden der havde opbrugt alt tålmodigheden, og når så det ene lag fyld driller og pynten fucker og ja ja ja ja ja... alt muligt! Så blir man hidsig, eller det gør jeg Er da lidt stolt af at den rent faktisk kom til og ligne en kage, men er ikk stolt af alt det der gik galt  haha.

Men lige som lovet et billede...
Self er temaet grand prix da jeg var inviteret til melodi grand prix tøse aften i går
(og nej muffinsne er der IKK billeder af, da de simpelthen bare SLET ikk lykkedes!)

Here it is...
(stadig lidt "våd" fra pynten sku på)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Snefnug1984

Fin 1. kage

Anmeld

27. februar 2011

Lou87

Snefnug26 skriver:

Fin 1. kage

Hehe tak

Anmeld

27. februar 2011

Silas&Mille

den er rigtig fin 

Den kan du godt være stolt af 

Anmeld

27. februar 2011

Kindfed

Og det var dig, der var så nervøs! Fedt at du kom igang og en fin kage, glat og rund og skarp i fondanten

Anmeld

27. februar 2011

Dot D

Fin kage og så er du jo igang

Anmeld

27. februar 2011

Lou87

MoriSverige skriver:

den er rigtig fin 

Den kan du godt være stolt af 

Resultatet ser bedre ud når man ikk ved "forløbet" hihi.
Men tusind tak

Anmeld

27. februar 2011

Lou87

Kindfed skriver:

Og det var dig, der var så nervøs! Fedt at du kom igang og en fin kage, glat og rund og skarp i fondanten

Hvis du havde stået sammen med mig i køkkenet havde du nok godt ku fornemme nervøsiteten (og senere min "vrede" haha)
Men ja fondanten blev faktisk ok! Overraskende nok..
Men den endte med og få en firkant på foroven fordi jeg "kagede" med skriften og troede jeg ku prøve med pyntekugler i stedet, men det var ulæseligt! Og ja så var fondanten ødelagt.. med "huller".. så ja der blev li skåret et firkantet skilt ud

Men mange tak

Anmeld

27. februar 2011

Lou87

Dot D skriver:

Fin kage og så er du jo igang

Ja nu er det da prøvet lidt smiler. Men går nok li lidt inden jeg samler tålmodighed til den næste
Tak

Anmeld

27. februar 2011

Kindfed

Smagte den så i det mindste godt efter alt dit besvær? Hvad var det nu, du havde i den af gode sager?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.