Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Damer..Ja jeg fik jo prædiker om at jeg sku huske og ligge et billede ind af min kage når jeg fik "slæbt" mig igennem den Der er en laaaaaaaaaaaaaaaaaang historie bag den, men for at gøre den kort - ja så endte jeg med som spået, at blive så hidsig jeg måtte side i 5 min og rase af haha.Men det var også mine muffins forinden der havde opbrugt alt tålmodigheden, og når så det ene lag fyld driller og pynten fucker og ja ja ja ja ja... alt muligt! Så blir man hidsig, eller det gør jeg Er da lidt stolt af at den rent faktisk kom til og ligne en kage, men er ikk stolt af alt det der gik galt haha.Men lige som lovet et billede...Self er temaet grand prix da jeg var inviteret til melodi grand prix tøse aften i går (og nej muffinsne er der IKK billeder af, da de simpelthen bare SLET ikk lykkedes!)
Here it is...(stadig lidt "våd" fra pynten sku på)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin 1. kage
Snefnug26 skriver: Fin 1. kage
Hehe tak
den er rigtig fin
Den kan du godt være stolt af
Og det var dig, der var så nervøs! Fedt at du kom igang og en fin kage, glat og rund og skarp i fondanten
Fin kage og så er du jo igang
MoriSverige skriver: den er rigtig fin Den kan du godt være stolt af
Resultatet ser bedre ud når man ikk ved "forløbet" hihi.Men tusind tak
Kindfed skriver: Og det var dig, der var så nervøs! Fedt at du kom igang og en fin kage, glat og rund og skarp i fondanten
Hvis du havde stået sammen med mig i køkkenet havde du nok godt ku fornemme nervøsiteten (og senere min "vrede" haha)Men ja fondanten blev faktisk ok! Overraskende nok..Men den endte med og få en firkant på foroven fordi jeg "kagede" med skriften og troede jeg ku prøve med pyntekugler i stedet, men det var ulæseligt! Og ja så var fondanten ødelagt.. med "huller".. så ja der blev li skåret et firkantet skilt ud
Men mange tak
Dot D skriver: Fin kage og så er du jo igang
Ja nu er det da prøvet lidt smiler. Men går nok li lidt inden jeg samler tålmodighed til den næste Tak
Smagte den så i det mindste godt efter alt dit besvær? Hvad var det nu, du havde i den af gode sager?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128