Måske gravid - måske bare ovitrelle der driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

ja, så skete det du havde prøvet at forberede mig på. Er begyndt at bløde i dag allerede to dage før testdag. så nu er håbet vist ude. Bare voldsomt at ovitrelle åbenbart er i min krop i 14 dage og giver så mange symptomer og tydlige streger på testen. Men vi må på den igen så... Alt godt kommer til dem der venter.. det må jeg tro på

Det er jeg ked af at høre

Jeg vil ikke sætte kriller i hovedet på dig, men du skal trods blødning teste om et par dage. Nogle bløder jo under Kender et par stykker der først fandt ud af at de var gravide da de var omkring 15 uger henne og det var pga at de fik deres mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det er jeg ked af at høre

Jeg vil ikke sætte kriller i hovedet på dig, men du skal trods blødning teste om et par dage. Nogle bløder jo under Kender et par stykker der først fandt ud af at de var gravide da de var omkring 15 uger henne og det var pga at de fik deres mens.

åhhh ja, nu får jeg da lidt kriller alligevel
Det der med stadig liiiige at håbe den er der og man tester positiv selvom man bløder. Man er nok én af dem der stadig er gravid selvom man får en tidlig blødning...hehe Den tanke har jeg tit haft!
Jeg har snakket med klinikken, og jeg skal som du også siger, stadig teste torsdag. Og hvis den så, som forventet, er negativ så starter jeg op med hormoner igen, og tager et sidste og 4.forsøg, inden vi går videre til Ivf.

Anmeld

1. marts 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

åhhh ja, nu får jeg da lidt kriller alligevel
Det der med stadig liiiige at håbe den er der og man tester positiv selvom man bløder. Man er nok én af dem der stadig er gravid selvom man får en tidlig blødning...hehe Den tanke har jeg tit haft!
Jeg har snakket med klinikken, og jeg skal som du også siger, stadig teste torsdag. Og hvis den så, som forventet, er negativ så starter jeg op med hormoner igen, og tager et sidste og 4.forsøg, inden vi går videre til Ivf.

Uhhhh man kan jo altid håbe hihi

Er du i det offentlige eller i det private?

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Uhhhh man kan jo altid håbe hihi

Er du i det offentlige eller i det private?

Jeg er i det private, så det går rimelig nemt. Tilgengæld er det så også noget dyrere at blive insemineret end i det offentlige. Hvis vi skal videre (det skal vi ikke!!!) til IVF, så bliver det i det offentlige. Har ikke råd til det i det private som det ser ud nu!

Anmeld

1. marts 2011

baby84

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Og ja, det er svært ikke at teste...især når man først har set en positiv!

Men desværre er jeg begyndt at bløde i dag, et par dage før testdag. Så det var vist heller ikke denne gang

åh det er jeg ked af at høre..øv øv øv..men som andre skriver intet er sikkert endnu..krydser for en fortsat lille chance - trods blødning

Anmeld

1. marts 2011

nielsen80

Anonym skriver:

ja, så skete det du havde prøvet at forberede mig på. Er begyndt at bløde i dag allerede to dage før testdag. så nu er håbet vist ude. Bare voldsomt at ovitrelle åbenbart er i min krop i 14 dage og giver så mange symptomer og tydlige streger på testen. Men vi må på den igen så... Alt godt kommer til dem der venter.. det må jeg tro på

Årh nej hvor jeg føler med dig - det er bare den værste følelse overhovedet, specielt når man lige når at få lidt håb

for at den er der alligevel - alt håb er ikke ude endnu

Anmeld

2. marts 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg er i det private, så det går rimelig nemt. Tilgengæld er det så også noget dyrere at blive insemineret end i det offentlige. Hvis vi skal videre (det skal vi ikke!!!) til IVF, så bliver det i det offentlige. Har ikke råd til det i det private som det ser ud nu!

Det skal i nemlig ikke test dag er i morgen

Jeg var også i det private, og blev sendt videre til det offentlige så vi kunne få IVF der, men jeg blev gravid 2 mens. efter så nåede ikke engang til info møde. Tror simpelhen at det var fordi at jeg lagde det hele på hylden og jeg bare skulle nyde min skole, og nyde livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.