Måske gravid - måske bare ovitrelle der driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

49.260 visninger
36 svar
2 synes godt om
27. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad i mener om det her.

Er lige anonym, hvis nu det skulle vise sig at jeg ER gravid, og det ikke bare er ovitrellen der driller. Så vil jeg nemlig lige vente med at afsløre mig selv til det er helt sikkert

Nå, men jeg er som sagt i tvivl om min positive test er positiv pga. Graviditet eller den dumme ægløsningstest.

Det er i dag 12 dage siden jeg fik ovitrelle og 10 dage siden iui. Jeg har taget en positiv test i dag, og stregen er ikke blændende tydlig, men man er bestemt ikke i tvivl om at den er positiv.

Så tænker jeg jo, kan det stadig på 12 dagen være ovitrellen der gør at jeg får en positiv test, eller er min egen krop begyndt at danne Hcg, som så sammen med måske lidt at hcg'en fra ovitrellen giver en positiv test allerede?

Åhhh... Jeg HADER den her ventetid!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

oo

jeg ville ikke regne med noget før 14. dagen for ovitrellen. det kan snildt tage op til 12 dage før den er ude af kroppen

Anmeld

27. februar 2011

otlitrom

Jeg siger som Tjuhl.. Jeg ville ikke turde at teste før tid, hcilket jeg synes det er, 12 dage efter ovitrelle!

Hvornår har klinikken givet dig testdag?

Jeg håber den er der!

Anmeld

27. februar 2011

nielsen80

Ventetiden er ulidelig til testdagen - kender det alt for godt.

Det kan sagtens være ovitielle der driller endnu - med mindre du har krydstjekket tidligere.....men ville da lige sige jeg  for at den er der for jer!!!!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg siger som Tjuhl.. Jeg ville ikke turde at teste før tid, hcilket jeg synes det er, 12 dage efter ovitrelle!

Hvornår har klinikken givet dig testdag?

Jeg håber den er der!

Tak for svar

Ja, jeg ved det kan være en falsk positiv. Lægen sagde at den ville være ude efter senest 10 dage, men min rigtige testdag er først på torsdag.

Jeg har bare læst så mange der har testet ælsprøjten ude efter 5-9 dage, så ville lige se om min var ude i dag, således at jeg kunne regne med en eventuel og forhåbentlig) positiv test på torsdag.

Havde slet ikke regnet med den ville være positiv, så blev lige helt paf, og i tvivl om det så stadig kunne være ovitrellen.

Jeg må jo bare finde tålmodigheden frem, og så vente til på torsdag hvor det så er 16 dage efter ovitrelle og 14 dage efter iui

Anmeld

27. februar 2011

Snefnug1984

Da jeg fik Ovitrelle 1. gang, var det ude af kroppen allerede efter 10 dage, da jeg testede negativ dér og 2. gang testede jeg positiv efter 13 dage og det var pga. graviditet

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg ville ikke regne med noget før 14. dagen for ovitrellen. det kan snildt tage op til 12 dage før den er ude af kroppen

Tak for svar

Tålmodigheden er svær at finde nu, men jeg må nok finde den frem et eller andet sted fra, og vente med at tro på en test til min rigtige testdag torsdag.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ventetiden er ulidelig til testdagen - kender det alt for godt.

Det kan sagtens være ovitielle der driller endnu - med mindre du har krydstjekket tidligere.....men ville da lige sige jeg  for at den er der for jer!!!!

Jeg har ikke krydstjekket tidligere og fået en negativ test. Så jeg har intet grundlag for at stole på denne positive test. Må bare vente et par dage mere og så teste igen Så må vi håbe dn stadig er positiv der!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Da jeg fik Ovitrelle 1. gang, var det ude af kroppen allerede efter 10 dage, da jeg testede negativ dér og 2. gang testede jeg positiv efter 13 dage og det var pga. graviditet

Ihhh..din historie giver mig da et lille håb om, at det er en rigtig positiv test jeg har taget Men tør vist ikke helt stole på den endnu..

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad i mener om det her.

Er lige anonym, hvis nu det skulle vise sig at jeg ER gravid, og det ikke bare er ovitrellen der driller. Så vil jeg nemlig lige vente med at afsløre mig selv til det er helt sikkert

Nå, men jeg er som sagt i tvivl om min positive test er positiv pga. Graviditet eller den dumme ægløsningstest.

Det er i dag 12 dage siden jeg fik ovitrelle og 10 dage siden iui. Jeg har taget en positiv test i dag, og stregen er ikke blændende tydlig, men man er bestemt ikke i tvivl om at den er positiv.

Så tænker jeg jo, kan det stadig på 12 dagen være ovitrellen der gør at jeg får en positiv test, eller er min egen krop begyndt at danne Hcg, som så sammen med måske lidt at hcg'en fra ovitrellen giver en positiv test allerede?

Åhhh... Jeg HADER den her ventetid!!!

Kan du ikke tage en i morgen og se om den er blevet tydeligere.. Håber den er der for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.