Måske gravid - måske bare ovitrelle der driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Jeg vil komme med et rigtig godt råd til dig, jeg ved at det er HAMMER svært og jeg har desværre selv gjort det.

Lad hver med at teste før test dag.

Jeg har to gange testet negativt efter ovitrelle, så positivt FØR test dag også begynde at bløde. Det er virkelig et slag i hovedet og endnu hårdere end bare den dumme negative test.

Jeg alt hvad jeg kan for at du er blevet gravid, og at denne lille spire bliver lige præcis hvor den skal

Tak for dit gode råd

Ja, det er dumt og jeg ved det udemærket godt. Men som du også selv siger, så er det bare SÅ vanvittigt svært at lade være. Især når man har fået en test med en ekstra streg for første gang nogensinde. Så vil man bare så utrolig gerne have det til at være en "rigtig" streg.

Jeg håber også det går godt, men ellers får jeg da i hvert fald set hvordan en positiv ser ud..og så må jeg tage den hårde måde at lære det på.

Men tak for dit råd, jeg vil virkelig prøve at efterleve det til min Testdag på torsdag, selvom jeg ved det bliver SÅ svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Tak for dit gode råd

Ja, det er dumt og jeg ved det udemærket godt. Men som du også selv siger, så er det bare SÅ vanvittigt svært at lade være. Især når man har fået en test med en ekstra streg for første gang nogensinde. Så vil man bare så utrolig gerne have det til at være en "rigtig" streg.

Jeg håber også det går godt, men ellers får jeg da i hvert fald set hvordan en positiv ser ud..og så må jeg tage den hårde måde at lære det på.

Men tak for dit råd, jeg vil virkelig prøve at efterleve det til min Testdag på torsdag, selvom jeg ved det bliver SÅ svært!

Hihi jeg ved det godt

Ellers så prøv at tage en ny om et par dage og se om den evt. er blevet mere positiv.

for at den er der denne gang, og at du ikke skal igennem endnu en behandling.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Hihi jeg ved det godt

Ellers så prøv at tage en ny om et par dage og se om den evt. er blevet mere positiv.

for at den er der denne gang, og at du ikke skal igennem endnu en behandling.

Åhh ja, jeg tror stort set alle kvinder-specielt i behandling- kender det med hvor svær ventetiden er.

Jeg satser på at vente til torsdag morgen nu! Der er trods alt "kun" to morgener til, hvor jeg så må holde mig fra testene

Hvordan så din test ud da den blev positiv- var den tydelig? og hvor mange dage efter ovitrellen testede du?

Anmeld

28. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Åhh ja, jeg tror stort set alle kvinder-specielt i behandling- kender det med hvor svær ventetiden er.

Jeg satser på at vente til torsdag morgen nu! Der er trods alt "kun" to morgener til, hvor jeg så må holde mig fra testene

Hvordan så din test ud da den blev positiv- var den tydelig? og hvor mange dage efter ovitrellen testede du?

Uhh kan faktisk ikke huske det. Tror det var omkring 10 der var den negativ. Og et par dage efter var den positiv.
Jeg var ikke i tvivl om at den var positiv

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Uhh kan faktisk ikke huske det. Tror det var omkring 10 der var den negativ. Og et par dage efter var den positiv.

Og så kom mens bare til tiden alligevel?

Øv, det er jeg ked af. Men dejligt du har lille Bumle inde i maven nu

Nu må vi se hvad der sker med mig.. Tror bare jeg vil være positiv og tænke gode tanker. Det andet får man alligevel ikke noget ud af.
Så kunne man jo ikke bestille andet end at være nervøs fra man ser den positive test og til man ikke er her mere. For når de først endelig er født og har klaret ikke at blive en abort, så er de jo ens børn for evigt, og så kan man bekymre sig om alt i verden. Åhhh Gud, positive tanker dem må jeg have lige nu

Tak fordi du svarede mig, og tillykke med din lille Bumle som er i gang med at bokse sig stor og stærk inde i dig

Anmeld

28. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Tak for dit gode råd

hmm jeg har simplethen så svært ved at forstå at andre ikke tester jeg kunne slet ikke lade være..først ville lige teste fri for otrivelle, men så kunne jeg ikke stoppe..hvis jeg nu bare liiiii tester en enkelt gang så.. og en til gang så.. og sådan fortsatte jeg dag efter dag.. havde til sidst 20 test liggende.

Tænkt man kan få sådan en uimodståelig trang til lige at skulle pisse på en pind..men det kan man

Det jeg ville sige var bare jeg forstår din utålmodighed..havde jeg haft en positiv lige pludselig havde jeg taget 300 tror jeg, men ja det er jo skide dumt når man ved at både positive og negative tests er upålidelige på dette tidspunkt.

Glæder mig meget til at høre mere torsdag når vi ved om der er Babydk-fest

Anmeld

28. februar 2011

Lambi

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad i mener om det her.

Er lige anonym, hvis nu det skulle vise sig at jeg ER gravid, og det ikke bare er ovitrellen der driller. Så vil jeg nemlig lige vente med at afsløre mig selv til det er helt sikkert

Nå, men jeg er som sagt i tvivl om min positive test er positiv pga. Graviditet eller den dumme ægløsningstest.

Det er i dag 12 dage siden jeg fik ovitrelle og 10 dage siden iui. Jeg har taget en positiv test i dag, og stregen er ikke blændende tydlig, men man er bestemt ikke i tvivl om at den er positiv.

Så tænker jeg jo, kan det stadig på 12 dagen være ovitrellen der gør at jeg får en positiv test, eller er min egen krop begyndt at danne Hcg, som så sammen med måske lidt at hcg'en fra ovitrellen giver en positiv test allerede?

Åhhh... Jeg HADER den her ventetid!!!

ej hvor jeg håber for dig at den er der held og lykke med det hele...

Anmeld

28. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Og så kom mens bare til tiden alligevel?

Øv, det er jeg ked af. Men dejligt du har lille Bumle inde i maven nu

Nu må vi se hvad der sker med mig.. Tror bare jeg vil være positiv og tænke gode tanker. Det andet får man alligevel ikke noget ud af.
Så kunne man jo ikke bestille andet end at være nervøs fra man ser den positive test og til man ikke er her mere. For når de først endelig er født og har klaret ikke at blive en abort, så er de jo ens børn for evigt, og så kan man bekymre sig om alt i verden. Åhhh Gud, positive tanker dem må jeg have lige nu

Tak fordi du svarede mig, og tillykke med din lille Bumle som er i gang med at bokse sig stor og stærk inde i dig

Nej den ene gang fik jeg det faktisk først på den 40 dag.

Tusinde tak

Og ja tænk positive tanker det er det som der skal til. Husk endelig at holde os opdateret

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

ja, så skete det du havde prøvet at forberede mig på. Er begyndt at bløde i dag allerede to dage før testdag. så nu er håbet vist ude. Bare voldsomt at ovitrelle åbenbart er i min krop i 14 dage og giver så mange symptomer og tydlige streger på testen. Men vi må på den igen så... Alt godt kommer til dem der venter.. det må jeg tro på

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

hmm jeg har simplethen så svært ved at forstå at andre ikke tester jeg kunne slet ikke lade være..først ville lige teste fri for otrivelle, men så kunne jeg ikke stoppe..hvis jeg nu bare liiiii tester en enkelt gang så.. og en til gang så.. og sådan fortsatte jeg dag efter dag.. havde til sidst 20 test liggende.

Tænkt man kan få sådan en uimodståelig trang til lige at skulle pisse på en pind..men det kan man

Det jeg ville sige var bare jeg forstår din utålmodighed..havde jeg haft en positiv lige pludselig havde jeg taget 300 tror jeg, men ja det er jo skide dumt når man ved at både positive og negative tests er upålidelige på dette tidspunkt.

Glæder mig meget til at høre mere torsdag når vi ved om der er Babydk-fest

Tak for dit svar

Og ja, det er svært ikke at teste...især når man først har set en positiv!

Men desværre er jeg begyndt at bløde i dag, et par dage før testdag. Så det var vist heller ikke denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.