Måske gravid - måske bare ovitrelle der driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Ihhh..din historie giver mig da et lille håb om, at det er en rigtig positiv test jeg har taget Men tør vist ikke helt stole på den endnu..

Nej ikke hvis du først har testdag på torsdag. Jeg testede 1 dag før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Kan du ikke tage en i morgen og se om den er blevet tydeligere.. Håber den er der for jer..

Jo, det kunne jeg selvfølgelig. Men tror nu jeg venter til torsdag - så jeg er mere sikker på svaret

Anmeld

27. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jo, det kunne jeg selvfølgelig. Men tror nu jeg venter til torsdag - så jeg er mere sikker på svaret

Ok.. held og lykke...

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ok.. held og lykke...

Tusind tak

Anmeld

27. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Tak for svar

Ja, jeg ved det kan være en falsk positiv. Lægen sagde at den ville være ude efter senest 10 dage, men min rigtige testdag er først på torsdag.

Jeg har bare læst så mange der har testet ælsprøjten ude efter 5-9 dage, så ville lige se om min var ude i dag, således at jeg kunne regne med en eventuel og forhåbentlig) positiv test på torsdag.

Havde slet ikke regnet med den ville være positiv, så blev lige helt paf, og i tvivl om det så stadig kunne være ovitrellen.

Jeg må jo bare finde tålmodigheden frem, og så vente til på torsdag hvor det så er 16 dage efter ovitrelle og 14 dage efter iui

kommer stregen lige med det samme? der var skyggestreger på mine test 12 dage efter otrivelle, men de kom først når testen havde ligget i 10min el mere og jeg var ikke gravid. Til gengæld kunne jeg efter 10. dagen intet se ndenfor de første fem min.

Jeg ville også være lidt kritisk overfor testen og ikke blive for positiv.. men du bør da helt sikker prøve igen om et par dagen og se om den er tydeligere. Ved godt det er umuligt at være tålmodig..jeg testede konstant indtil blodprøven og kunne slet ikke selv slappe af

Krydser meget for at den er der

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

kommer stregen lige med det samme? der var skyggestreger på mine test 12 dage efter otrivelle, men de kom først når testen havde ligget i 10min el mere og jeg var ikke gravid. Til gengæld kunne jeg efter 10. dagen intet se ndenfor de første fem min.

Jeg ville også være lidt kritisk overfor testen og ikke blive for positiv.. men du bør da helt sikker prøve igen om et par dagen og se om den er tydeligere. Ved godt det er umuligt at være tålmodig..jeg testede konstant indtil blodprøven og kunne slet ikke selv slappe af

Krydser meget for at den er der

Ja, stregen kommer frem efter ca.2 min og det er slet ikke en skyggestreg, men en bred streg med farve i. Den kan sagtens bestå "strakt arm" testen Den er ikke så tydelig som kontrolstregen, men man skal heller ikke stå og vende og dreje den i det rigtige lys for at se den.

Ihh... Kan slet ikke holde ventetiden ud!

Anmeld

27. februar 2011

nielsen80

Anonym skriver:

Ja, stregen kommer frem efter ca.2 min og det er slet ikke en skyggestreg, men en bred streg med farve i. Den kan sagtens bestå "strakt arm" testen Den er ikke så tydelig som kontrolstregen, men man skal heller ikke stå og vende og dreje den i det rigtige lys for at se den.

Ihh... Kan slet ikke holde ventetiden ud!

Det er godt nok spændende - du må lige holde os opdateret herinde. Er det første IUI i er igennem?

Håber virkelig den er der for jer

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Det er godt nok spændende - du må lige holde os opdateret herinde. Er det første IUI i er igennem?

Håber virkelig den er der for jer

Jeg skal nok opdatere

Nej, det er vores tredje iui... Så vil være SKØNT hvis det er en rigtig positiv test!!

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

hmm.. ja, jeg kunne jo ikke dy mig alligevel. Når først man har startet testeriet, så kan man ikke stoppe igen

Dette er et billede af hvordan testen så ud imorges. 11 dage efter iui og 13 dage efter ovitrelle.

Jeg håber håber håber den bliver ved med at være positiv et par dage endnu, og at det ikke bare er ovitrellen der stadig driller.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2011

CamillaValby

Jeg vil komme med et rigtig godt råd til dig, jeg ved at det er HAMMER svært og jeg har desværre selv gjort det.

Lad hver med at teste før test dag.

Jeg har to gange testet negativt efter ovitrelle, så positivt FØR test dag også begynde at bløde. Det er virkelig et slag i hovedet og endnu hårdere end bare den dumme negative test.

Jeg alt hvad jeg kan for at du er blevet gravid, og at denne lille spire bliver lige præcis hvor den skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.