Hjælp - Utraditionel æredsport???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Bavianis

Jeg så en æresport lavet med lyng - den var ret flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Kay

Bavianis skriver:

Jeg så en æresport lavet med lyng - den var ret flot!

ja... men hvor kan man få lyng, til en rimlig pris nu???

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Mathias Villads skriver:

Ja og sætte dem fast med sikkerhedsnåle på noget lækkert stof...

jeps... nu sidder jeg bare og leder efter brandbiler.... små der ikke vejer for meget... til at søtte på også...

Anmeld

25. februar 2011

Bavianis

Kay skriver:

ja... men hvor kan man få lyng, til en rimlig pris nu???

Plantorama eller Jem&Fix eller noget. Men ved ikke om det er til en rimelig pris!

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Bavianis skriver:

Plantorama eller Jem&Fix eller noget. Men ved ikke om det er til en rimelig pris!

kigger på det i morgen tak for hjælpen.... fandt et billed af noget lignende på nettet og det er rigtig flot... 

Anmeld

21. april 2011

pussekat

Kay skriver:

hej...

mine kære forældre har snart sølvbryllup (nærmere bestemt i slutningen af marts)...

de syntes hornblæsere og grandguiralander er noget gammeldags pis (giver dem ret)... og vil gerne havde noget utraditionelt...

istedet for hornblæserene kommer der en guitar mand og spiller noge af deres yndlings sange...

men men men.... den der fandens æredsport! hvordan gør man lige hvis den ikke skal være i gran!? jeg har tænkt og tænkt i flere uger... ja måneder faktisk... og i er min sidste mulighed... hvad gør jeg lige??? helst ikke noget der koster kassen... for det har vi ikke lige....

hejsa

fik i så lave en æredsport ??? og må vi se billde af det

Anmeld

23. april 2011

Kay

pussekat skriver:

hejsa

fik i så lave en æredsport ??? og må vi se billde af det

ja det gjorde vi... men er ked af at der ik kommer billeder ud... for så vil det abselut være for let at genkende mig på nettet... og foretrækker at holde mig lidt ano

Anmeld

23. april 2011

pussekat

Kay skriver:

ja det gjorde vi... men er ked af at der ik kommer billeder ud... for så vil det abselut være for let at genkende mig på nettet... og foretrækker at holde mig lidt ano

hejsa

ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.