Hjælp - Utraditionel æredsport???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

aarhusmor

pileflet og så kan du jo komme slik på indpakket i sølv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Hvad med noget rigtig flot stof, i farver som de synes er rigtig flotte? Og så kan man jo hæfte det på lidt "sjusket" og ujævnt.

du tænker meget som min mor (kompliment her fra)... lydder næsten som hendes bordæknings plan... men stof krammet "sjusket" sammen hend over bordet og så lys og blomster ind i mellem....

Anmeld

25. februar 2011

Kay

aarhusmor skriver:

pileflet og så kan du jo komme slik på indpakket i sølv

pileflet??? er det ikke ret stift og tungt??? det skal gå nogle meter ud i nogle flagstænger også...

Anmeld

25. februar 2011

De3Guldklumper

Jeg er heller ikke så god til gran - så vi lavede mine forældres æresport i lauerbærblade og havde så puttet den slags blomster i som min mor havde i sin brudebuket i sin tid ellers kan efeu med tyl også være super flot og så med noget sølv agtig snor/ jern agtig snoet omkring

Anmeld

25. februar 2011

Kay

kitty skriver:

Jeg tænker grøntsager.. Det kunne se fedt ud

kan du beskrive det lidt nermere??? for kan ikke se det for mig... altså hvordan det skal sættes på noget så det kan hænge op eller???

Anmeld

25. februar 2011

pussekat

Kay skriver:

hej...

mine kære forældre har snart sølvbryllup (nærmere bestemt i slutningen af marts)...

de syntes hornblæsere og grandguiralander er noget gammeldags pis (giver dem ret)... og vil gerne havde noget utraditionelt...

istedet for hornblæserene kommer der en guitar mand og spiller noge af deres yndlings sange...

men men men.... den der fandens æredsport! hvordan gør man lige hvis den ikke skal være i gran!? jeg har tænkt og tænkt i flere uger... ja måneder faktisk... og i er min sidste mulighed... hvad gør jeg lige??? helst ikke noget der koster kassen... for det har vi ikke lige....

hejsa

jeg her lige prøve ar google og der kan du se nok side med billde på så kan men jo se om der er når man kan bruge

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Kay skriver:

kan du beskrive det lidt nermere??? for kan ikke se det for mig... altså hvordan det skal sættes på noget så det kan hænge op eller???

En form for grønt i bunden, og så grøntsager i stedet for blomster. Gulerødder, løg, porer, rødbeder, æbler måske....

Ved godt der er lidt langt ude, men jeg tror det kunne være fedt. Det i bunden kunne evt. være tyl, snoet løst om et stativ, og så kunne pynten sættes på i buketter, rundt omkring??

Anmeld

25. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hejsa..

Jeg var til min faster kobberbryllup her d. 8 feb... der havde de pyntet æresporten med grønsager bundet op med snor, så vild godt ud.. baggrunden kan du så selv vælge... ligeså godt på stof, som på efeu...Jeg var hel vild med ideen...

Men ellers er den med stoffet er da en flot ting... ¨så pynt den med billeder af dem.... fra årene de har været gift.. også nogle flotte blomster...

KH Mette

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Mathias Villads skriver:

Hejsa..

Jeg var til min faster kobberbryllup her d. 8 feb... der havde de pyntet æresporten med grønsager bundet op med snor, så vild godt ud.. baggrunden kan du så selv vælge... ligeså godt på stof, som på efeu...Jeg var hel vild med ideen...

Men ellers er den med stoffet er da en flot ting... ¨så pynt den med billeder af dem.... fra årene de har været gift.. også nogle flotte blomster...

KH Mette

god ide den med billeder.... den havde jeg ik tænkt på... man kan jo laminere skidtet...

Anmeld

25. februar 2011

Dot D

Kay skriver:

pisse god ide.... der kan man jo også sætte blomster og sølv ting i

Nemlig, den kan helt sikkert opgraderes til sølvbryllup uden det koster det vilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.