Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: det er super flot!!!! tror godt jeg kan se noget for mig.... med tyld/stof og noget
det er super flot!!!! tror godt jeg kan se noget for mig.... med tyld/stof og noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: En form for grønt i bunden, og så grøntsager i stedet for blomster. Gulerødder, løg, porer, rødbeder, æbler måske.... Ved godt der er lidt langt ude, men jeg tror det kunne være fedt. Det i bunden kunne evt. være tyl, snoet løst om et stativ, og så kunne pynten sættes på i buketter, rundt omkring??
En form for grønt i bunden, og så grøntsager i stedet for blomster. Gulerødder, løg, porer, rødbeder, æbler måske....
Ved godt der er lidt langt ude, men jeg tror det kunne være fedt. Det i bunden kunne evt. være tyl, snoet løst om et stativ, og så kunne pynten sættes på i buketter, rundt omkring??
kan godt se det for mig men tror ikke lige det er noget for dem men ellers god ide
Pylle3 skriver: Jeg er heller ikke så god til gran - så vi lavede mine forældres æresport i lauerbærblade og havde så puttet den slags blomster i som min mor havde i sin brudebuket i sin tid ellers kan efeu med tyl også være super flot og så med noget sølv agtig snor/ jern agtig snoet omkring
Jeg er heller ikke så god til gran - så vi lavede mine forældres æresport i lauerbærblade og havde så puttet den slags blomster i som min mor havde i sin brudebuket i sin tid ellers kan efeu med tyl også være super flot og så med noget sølv agtig snor/ jern agtig snoet omkring
også gode ideer.... jeg skriver ned og tager med tak
pussekat skriver: hejsa jeg her lige prøve ar google og der kan du se nok side med billde på så kan men jo se om der er når man kan bruge
hejsa
jeg her lige prøve ar google og der kan du se nok side med billde på så kan men jo se om der er når man kan bruge
tak... prøver lige
Dot D skriver: Nemlig, den kan helt sikkert opgraderes til sølvbryllup uden det koster det vilde
Nemlig, den kan helt sikkert opgraderes til sølvbryllup uden det koster det vilde
jeps jeps... er meget mere oven på nu... har været helt i "koma" over det ikke ville som jeg ville med mine tanker
Kay skriver: jeps jeps... er meget mere oven på nu... har været helt i "koma" over det ikke ville som jeg ville med mine tanker
Så er jeg glad for at kunne give dig lidt ro i sindet Vil glæde mig til at se, hvad du finder på
Dot D skriver: Så er jeg glad for at kunne give dig lidt ro i sindet Vil glæde mig til at se, hvad du finder på
gør jeg også selv skal nok ligge billeder ind... hihi... nu er jeg så meget igang i gen og på toppen....
Mine forældres i 2005, jeg malede selv skiltet og så fik vi lamineret billeder som blev sat på
Blomsterne er dem som blev brugt i min mors brudebuket
D.B.L skriver: Mine forældres i 2005, jeg malede selv skiltet og så fik vi lamineret billeder som blev sat på Blomsterne er dem som blev brugt i min mors brudebuket
den er også fin med billeder....
Kay skriver: god ide den med billeder.... den havde jeg ik tænkt på... man kan jo laminere skidtet...
god ide den med billeder.... den havde jeg ik tænkt på... man kan jo laminere skidtet...
Ja og sætte dem fast med sikkerhedsnåle på noget lækkert stof...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128