Hjælp - Utraditionel æredsport???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.494 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2011

Kay

hej...

mine kære forældre har snart sølvbryllup (nærmere bestemt i slutningen af marts)...

de syntes hornblæsere og grandguiralander er noget gammeldags pis (giver dem ret)... og vil gerne havde noget utraditionelt...

istedet for hornblæserene kommer der en guitar mand og spiller noge af deres yndlings sange...

men men men.... den der fandens æredsport! hvordan gør man lige hvis den ikke skal være i gran!? jeg har tænkt og tænkt i flere uger... ja måneder faktisk... og i er min sidste mulighed... hvad gør jeg lige??? helst ikke noget der koster kassen... for det har vi ikke lige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Dot D

Her er den min far og hans kone fik til deres bryllup. Synes godt den kan bruges til sølvbryllup også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

Fenja09

Kay skriver:

hej...

mine kære forældre har snart sølvbryllup (nærmere bestemt i slutningen af marts)...

de syntes hornblæsere og grandguiralander er noget gammeldags pis (giver dem ret)... og vil gerne havde noget utraditionelt...

istedet for hornblæserene kommer der en guitar mand og spiller noge af deres yndlings sange...

men men men.... den der fandens æredsport! hvordan gør man lige hvis den ikke skal være i gran!? jeg har tænkt og tænkt i flere uger... ja måneder faktisk... og i er min sidste mulighed... hvad gør jeg lige??? helst ikke noget der koster kassen... for det har vi ikke lige....

Man kan bruge efeu, reb/tov, tyl, stof, silkebånd, æbler ect. istedet for gran 

Eller måske tage udgangspunkt i deres proffesion.

Pøj pøj med det

/Fenja

Anmeld

25. februar 2011

Anitta Kristiansen

i vores familie er der aldrig en normal æredsport. der kommer altid noget unormalt med ind i det da vi ikke er en helt normal familie. hvis de har arbejde fritid eller noget som betyder meget så få det med i det. som hvis den ene var tandlæge bruge tandpaste tandbørste osv, der var nogen som havde en gård med kører jamen den ene side var en plade skåret ud som en ko og malet og gran i den anden side. brug ting som har betydning for dem at det er en de kan grine over og tænke at den passer meget godt på dem så det ikke altid er blomster og pynt.

Anmeld

25. februar 2011

Dinna88

Kay skriver:

hej...

Hvad med noget rigtig flot stof, i farver som de synes er rigtig flotte? Og så kan man jo hæfte det på lidt "sjusket" og ujævnt.

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Anitta Kristiansen skriver:

i vores familie er der aldrig en normal æredsport. der kommer altid noget unormalt med ind i det da vi ikke er en helt normal familie. hvis de har arbejde fritid eller noget som betyder meget så få det med i det. som hvis den ene var tandlæge bruge tandpaste tandbørste osv, der var nogen som havde en gård med kører jamen den ene side var en plade skåret ud som en ko og malet og gran i den anden side. brug ting som har betydning for dem at det er en de kan grine over og tænke at den passer meget godt på dem så det ikke altid er blomster og pynt.

jeg kan godt se ideen.... men det er mest for at undgå gran... det er det isæ min mor ikke kan fordrage

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Dot D skriver:

Her er den min far og hans kone fik til deres bryllup. Synes godt den kan bruges til sølvbryllup også

pisse god ide.... der kan man jo også sætte blomster og sølv ting i

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Jeg tænker grøntsager.. Det kunne se fedt ud

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Fenja09 skriver:

Man kan bruge efeu, reb/tov, tyl, stof, silkebånd, æbler ect. istedet for gran 

Eller måske tage udgangspunkt i deres proffesion.

Pøj pøj med det

/Fenja

tak... jeg ser ideen for mig og tænker videre.... de har lyskæder ude i deres haveskur.... og ja... euføj evt sølvfarvet.... vi er på rette spor

Anmeld

25. februar 2011

Kay

Dot D skriver:

det er super flot!!!! tror godt jeg kan se noget for mig.... med tyld/stof og noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.