Privat kontra kommunal dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

FruEllingsen

Vores dreng Marcus går i privat dp. og den eneste ulempe jeg kan nævne er at der ikke er pasningsgaranti ifm. ferie og sygdom. men vi har et rigtig godt netværk, så vi har ikke haft problemer med det endnu.

Af fórdele er der mange.

Hun har en større frihed ift. kommunale. hun tilpasser hendes åbningstider og ferie til hvad der passer os.

Hun er meget åben og large ift de problemstillinger vi har med Marcus allergi.

Det er simpelthen det bedste valg vi har taget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Christina.78

Drømmer skriver:

Vores dreng Marcus går i privat dp. og den eneste ulempe jeg kan nævne er at der ikke er pasningsgaranti ifm. ferie og sygdom. men vi har et rigtig godt netværk, så vi har ikke haft problemer med det endnu.

Af fórdele er der mange.

Hun har en større frihed ift. kommunale. hun tilpasser hendes åbningstider og ferie til hvad der passer os.

Hun er meget åben og large ift de problemstillinger vi har med Marcus allergi.

Det er simpelthen det bedste valg vi har taget 

Har hun forstand på ftf og har Marcus doppeltplads?

Anmeld

26. februar 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Ja det må man sige . Og syntes ofte det er sådan.

Hvordan går det med Oliver ??

Intet nyt med Oliver endnu desværre

Anmeld

26. februar 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Intet nyt med Oliver endnu desværre

øv øv håber da det går den rigtige vej - havde ikke set nogen opdatering - så håber det ok jeg spurgte

Anmeld

26. februar 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

øv øv håber da det går den rigtige vej - havde ikke set nogen opdatering - så håber det ok jeg spurgte

helt ok og nej ingen opdat. tak fordi du spurgte

Anmeld

27. februar 2011

FruEllingsen

Christina.78 skriver:

Har hun forstand på ftf og har Marcus doppeltplads?

Hun har ikke erfaring i for tidligt fødte, men hun har gjort rigtig meget for at få den nødvendige basis viden

Anmeld

27. februar 2011

LinLin

David gik i kommunal dagpleje - hun var SÅ fantastisk!; sidst i 50'erne, var dagplejer fordi det var hendes "kald", på ingen måde udbrændt! , bagte selv brød til dem, de fik frisk frugt og grønt hver dag og var ude HVER dag. Hun var syg to gange i de to år han gik dér! og et stort plus var at hun ikke havde hjemmeboende børn! (= ingen barns første sygedag )

Så jeg vil sige at det vigtigste ikke er ansættelsesforholdet, men personen  - og kemien imellem hende og Jer som forældre

Anmeld

27. februar 2011

Christina.78

Drømmer skriver:

Hun har ikke erfaring i for tidligt fødte, men hun har gjort rigtig meget for at få den nødvendige basis viden

Det er også rart at hun gør den ekstra indsats for det..og bare du er tryg ved hende så er det jo godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.