fede spetakel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Holbæktrunten

MaybeBaby skriver:

Nu er jeg ikke så langt henne, men højst sandsynligt pga. jeg engang har vejet 115, så har maveskindet nemt ved at strække sig, så jeg ser ud til at være 1-1½ måned længere henne end ellers.

Da jeg så fortalte det på arbejdet kun bestående af piger blev de selvfølgelig vildt glade, og der gik ikke mere end et par dage før min ene chef med et stort varmt smil sagde: Hvad siger hende den tykke til bla bla bla, men der gik heller ikke mere end 3 gange med dén kommentar, før hun spurgte, om det var okay med mig, ellers skulle jeg bare sige til, for hun mente det altså på en positiv måde Sagde også at Tykke var helt fint - kunne bare ikke acceptere ordet "fede". Hun mente også at det var det ondeste ord at bruge om en gravid. Og jeg ved med mig selv, at er der bare én, der siger noget, der vil gå mig på, så får de at høre for det. I will go kung fu on their asses!

Orker ikke at bruge en hel graviditet på ondskabsfuldheder. Jeg vil, ligegyldigt hvad vægten viser, være den lækreste gravide i hele Vestjylland! Og bygge den bedste hule til baby

/Mette - hende den tykke AND PROUD OF IT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

VIPpigen

Jeg blev 4 måneder før termin spurgt om jeg var sikker på der ikke var 2 derinde.... Tog 12 kg på i det hele. Og Lilje var da også stor da hun kom 5 uger før tid, men ligefrem 2 stk derinde... Nej tak... Heldigvis kunne kæresten da komme med de sødeste kommentar, så jeg kunne leve højt på dem....

Anmeld

24. februar 2011

JustMe

kitty skriver:

Tak for alle beskeder og søde kommentarer om mig og maven. Jeg er GLAD for den mave! For det er et mirakel at jeg får lov til at opleve det. Det håb havde jeg mistet.

Det er fint nok at nogle af Jer mestrer at fyre en kommentar tilbage, eller bare lukke ørene. Det ville jeg ønske jeg også kunne. Men jeg hører negative kommentarer hver evig eneste dag, og nogle dage er man bare nemmere at ramme end andre.. Jeg synes slet ikke det er sjovt, eller retfærdigt på nogen måde, at fordi man er gravid, så skal man være skydeskive for folks munterheder. Der er jo ingen med respekt for sig selv, der ville sige sådan til en overvægtig.. Og alligevel har Albethesmor oplevet det, og jeg væmmes.

Jeg er bare træt af, at alle har en holdning til min krop.. Familie, venner, bekendte og helt ukendte... Det er svært nok for mig selv at acceptere, at jeg vokser den vej.. Det havde været en anelse nemmere, hvis folk sagde noget pænt, eller holdt deres kæ*t...

Måske du skulle købe en bluse med teksten "Hvis du ikke har noget sødt at sige, så hold din mund!". det burde give folk et hint om, at spydige kommentarer IKKE er velkomne hos dig

Anmeld

24. februar 2011

132319

Rosa skriver:

Jeg har aldrig taget de kommentarer til mig negativt, jeg var bare skudsikker under min graviditet hvad "fedme" angik da man ENDELIG kunne se det. Jeg blev derimod ramt af ALLE de kommentarer jeg fik om at jeg IKKE var stor. Især i starten hvor man bare LÆNGES efter at man kan se lidt, og glæder sig til folk skal begynde at lægge mærke til maven, for jeg var jo 5 måneder henne før jeg kunne fremvise en lille bule...  Og det var så tit at folk sagde (når jeg fremviste den lille bule) "aaarh - du står da vidst bare og spiler maven ud, gør du ikke?" - Nøøøj, det blev jeg led af (mest fordi de nok lidt havde ret )... Og senere sagde de "Du er GODTNOK ikke særligt stor, hva'?! - Er du sikker på du ikke bare har fået ølmave?" - ikke særligt fedt når bassen i forvejen var for lille derinde 

Samme her, je9g var simpelthen så træt af alle de kommentarer om hvor lille bitte min mave var!

Vi kan ikke alle ligne en hval og jeg NØD at jeg på ingen måde var generet af "dellen"

Daligt måtte jeg høre for om jeg mon spiste nok og at det da slet ikke kunne passe at jeg var så langt henne når jeg havde en SÅ ualmindelig lille mave! 

Maven startede HØJT oppe og jeg har en lang overkrop. Jeg kom også folks ord til skamme da Hjalte blev født i uge 34 og vejede 2320 gram -Lige lidt over gennemsnittet 

Anmeld

24. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Ahahaha! Hvor kan den t-shirt købes henne? Den er lige noget for mig!

Åh jeg kan simpelthen ikke huske det, men mon ikke det kan Googles?

Anmeld

24. februar 2011

132319

kitty skriver:

Ahahaha! Hvor kan den t-shirt købes henne? Den er lige noget for mig!

Jeg har en hvor der står "I'm not fat, I'm eating for two" -I str. M, hvis det kunne have interesse 

Anmeld

24. februar 2011

Lotus86

Åhh hvor jeg kender det, er bare SÅÅÅ træt af folks kommentarer hele tiden, især "Hold da op du er stor var"!!!! - Nej jeg er faktisk helt normal tak... Åhh kan blive helt arrig når den kommer, og burde jo være ligeglad, for elsker min mave og den størrelse den har, men det går mig alligevel på, især når det kommer fra folk der ikke selv har været gravide - altså hvor ved de fra hvad der er normal størrelse for min mave...?? Fik også en kommentar i går fra en tidligere klassekammererat, der lige ville pointere at jeg er lige så stor som da hun var højgravid...!! Jamen tak du - kunne ikke dy mig, og skrev tilbage, at det da måtte have været kedelig at være så lille som højgravid og, at jeg glædede mig til at jeg fik en STOR højgravid mave

Men som mange af de andre siger, så er du SMUK gravid, uanset hvad andre mener de måtte have ret til at sige til dig...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.