Nu er jeg ikke så langt henne, men højst sandsynligt pga. jeg engang har vejet 115, så har maveskindet nemt ved at strække sig, så jeg ser ud til at være 1-1½ måned længere henne end ellers.
Da jeg så fortalte det på arbejdet kun bestående af piger blev de selvfølgelig vildt glade, og der gik ikke mere end et par dage før min ene chef med et stort varmt smil sagde: Hvad siger hende den tykke til bla bla bla, men der gik heller ikke mere end 3 gange med dén kommentar, før hun spurgte, om det var okay med mig, ellers skulle jeg bare sige til, for hun mente det altså på en positiv måde
Sagde også at Tykke var helt fint - kunne bare ikke acceptere ordet "fede". Hun mente også at det var det ondeste ord at bruge om en gravid. Og jeg ved med mig selv, at er der bare én, der siger noget, der vil gå mig på, så får de at høre for det. I will go kung fu on their asses! 
Orker ikke at bruge en hel graviditet på ondskabsfuldheder. Jeg vil, ligegyldigt hvad vægten viser, være den lækreste gravide i hele Vestjylland! Og bygge den bedste hule til baby 
/Mette - hende den tykke AND PROUD OF IT!
Anmeld