fede spetakel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

MaybeBaby

Nu er jeg ikke så langt henne, men højst sandsynligt pga. jeg engang har vejet 115, så har maveskindet nemt ved at strække sig, så jeg ser ud til at være 1-1½ måned længere henne end ellers.

Da jeg så fortalte det på arbejdet kun bestående af piger blev de selvfølgelig vildt glade, og der gik ikke mere end et par dage før min ene chef med et stort varmt smil sagde: Hvad siger hende den tykke til bla bla bla, men der gik heller ikke mere end 3 gange med dén kommentar, før hun spurgte, om det var okay med mig, ellers skulle jeg bare sige til, for hun mente det altså på en positiv måde Sagde også at Tykke var helt fint - kunne bare ikke acceptere ordet "fede". Hun mente også at det var det ondeste ord at bruge om en gravid. Og jeg ved med mig selv, at er der bare én, der siger noget, der vil gå mig på, så får de at høre for det. I will go kung fu on their asses!

Orker ikke at bruge en hel graviditet på ondskabsfuldheder. Jeg vil, ligegyldigt hvad vægten viser, være den lækreste gravide i hele Vestjylland! Og bygge den bedste hule til baby

/Mette - hende den tykke AND PROUD OF IT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

TbCp

Uh jeg kan godt huske det, jeg blev ind imellem også rigtig ked af nogle af de kommentare der kom...

Og ville sådan ønske jeg kunne have kommet med en smart bemærkning, men sdan noget kommer jeg altid først på længe efter...

Tilgengæld så jeg engang en t-shirt til gravide med trykket

"It ain't over till the fat lady screams" og den synes jeg simpelthen var SÅ sjov! Den er jeg nød til at købe næste gang

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

kitty skriver:

Ja, det er den seneste kommentar om mig og maven... Det er sikkert ment i spøg, men hvor er det deprimerende at samle ind til den liste, med alle de "sjove kommentare"..

Jeg VED godt jeg er nemt at ramme, og jeg ved også godt folk ikke mener det så hårdt.. Men de skulle fandme selv prøve at få 10 kommentarer hver dag om, hvor store de var...

Jeg tænker det skal være en tråd til at lukke varm luft ud. Så kan vi parkere de dumme kommentarer vi får herinde, og bakke hinanden op i, at vi er ved at skabe små mirakler!!

Ras ud piger!! Jeg har i hvert fald behov for det!!

Underligt ordforråd - hvem har dog kaldt dig det?

Anmeld

24. februar 2011

<3

Hm jeg kan slet ikke huske at jeg fik kommentarer møntet på mig men mere på maven... Og det på trods af jeg tog 25-30kg på!! Faktisk blev jeg skudt til at have taget 5kg på 2 uger inden jeg fødte! Det havde jeg det faktisk ret godt med.

Tilgengæld var de også "onde" som da jeg blev spurgt om nu var det da vist også lige oppe over men var 6(!)mdr henne og så blev i samme omgang spurgt om jeg ventede tvillinger!

Nej det var så nederen at få de kommentarer - gik fra 6mdr af og bare ventede på at sprække Så er de sidste 4mdr altså LANGE! Sådanne kommentarer fik jeg MEGET men havde også så meget ekstra fostervand at det nærmest var lalandia derinde...Alt for min søn!

Anmeld

24. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Uh jeg kan godt huske det, jeg blev ind imellem også rigtig ked af nogle af de kommentare der kom...

Og ville sådan ønske jeg kunne have kommet med en smart bemærkning, men sdan noget kommer jeg altid først på længe efter...

"It ain't over till the fat lady screams" og den synes jeg simpelthen var SÅ sjov! Den er jeg nød til at købe næste gang

Det er vist et must!

Anmeld

24. februar 2011

<3

Hm jeg kan slet ikke huske at jeg fik kommentarer møntet på mig men mere på maven... Og det på trods af jeg tog 25-30kg på!! Faktisk blev jeg skudt til at have taget 5kg på 2 uger inden jeg fødte! Det havde jeg det faktisk ret godt med.

Tilgengæld var de også "onde" som da jeg blev spurgt om nu var det da vist også lige oppe over men var 6(!)mdr henne og så blev i samme omgang spurgt om jeg ventede tvillinger!

Nej det var så nederen at få de kommentarer - gik fra 6mdr af og bare ventede på at sprække Så er de sidste 3-4mdr altså LANGE! Sådanne kommentarer fik jeg MEGET men havde også så meget ekstra fostervand at det nærmest var lalandia derinde...Alt for min søn!

Anmeld

24. februar 2011

<3

Nej det var så nederen at få de kommentarer - gik fra 6mdr af og bare ventede på at sprække Så er de sidste 3-4mdr altså LANGE! Sådanne kommentarer fik jeg MEGET men havde også så meget ekstra fostervand at det nærmest var lalandia derinde...Alt for min søn!

Anmeld

24. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Ahahaha! Hvor kan den t-shirt købes henne? Den er lige noget for mig!

Anmeld

24. februar 2011

otlitrom

Tak for alle beskeder og søde kommentarer om mig og maven. Jeg er GLAD for den mave! For det er et mirakel at jeg får lov til at opleve det. Det håb havde jeg mistet.

Det er fint nok at nogle af Jer mestrer at fyre en kommentar tilbage, eller bare lukke ørene. Det ville jeg ønske jeg også kunne. Men jeg hører negative kommentarer hver evig eneste dag, og nogle dage er man bare nemmere at ramme end andre.. Jeg synes slet ikke det er sjovt, eller retfærdigt på nogen måde, at fordi man er gravid, så skal man være skydeskive for folks munterheder. Der er jo ingen med respekt for sig selv, der ville sige sådan til en overvægtig.. Og alligevel har Albethesmor oplevet det, og jeg væmmes.

Jeg er bare træt af, at alle har en holdning til min krop.. Familie, venner, bekendte og helt ukendte... Det er svært nok for mig selv at acceptere, at jeg vokser den vej.. Det havde været en anelse nemmere, hvis folk sagde noget pænt, eller holdt deres kæ*t...

Anmeld

24. februar 2011

otlitrom

Albertesmor skriver:

Kan du så forstille at dig få sådan en kastet i hovdet når man ikke er gravid

Det er ualmindeligt smagløst, at nogen kan sige sådan! Det gør mig arrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.