fede spetakel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
36 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

otlitrom

Ja, det er den seneste kommentar om mig og maven... Det er sikkert ment i spøg, men hvor er det deprimerende at samle ind til den liste, med alle de "sjove kommentare"..

Jeg VED godt jeg er nemt at ramme, og jeg ved også godt folk ikke mener det så hårdt.. Men de skulle fandme selv prøve at få 10 kommentarer hver dag om, hvor store de var...

Jeg tænker det skal være en tråd til at lukke varm luft ud. Så kan vi parkere de dumme kommentarer vi får herinde, og bakke hinanden op i, at vi er ved at skabe små mirakler!!

Ras ud piger!! Jeg har i hvert fald behov for det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

smokin

Ubetænksomt at kalde dig det, det er jeg godt nok ikke blevet kaldt. Jeg er blevet kaldt tykkemor, og var egentlig ok med det - for jeg var jo som en hval tilsidst og gik jævnligt selv og kaldte mig for mamawhale.... 

Anmeld

24. februar 2011

Lise

Jeg blev jævnligt kaldt fede under min sidste graviditet når jeg var på arbejde, Det var helt sikkert ment i sjov, og jeg jokede også med - men når man samtidig med, at man er tyk fordi man er gravid over det hele, synes man har liiiige 5 kg for meget, så er det faktisk ikke altdid sjovt..

Anmeld

24. februar 2011

fønix

Ja, det er den seneste kommentar om mig og maven... Det er sikkert ment i spøg, men hvor er det deprimerende at samle ind til den liste, med alle de "sjove kommentare"..

Jeg VED godt jeg er nemt at ramme, og jeg ved også godt folk ikke mener det så hårdt.. Men de skulle fandme selv prøve at få 10 kommentarer hver dag om, hvor store de var...

Jeg tænker det skal være en tråd til at lukke varm luft ud. Så kan vi parkere de dumme kommentarer vi får herinde, og bakke hinanden op i, at vi er ved at skabe små mirakler!!

det er træls for dig, du skal høre det så tit og selvom du godt ved at de måske ikke mener noget med det kan det godt blive for meget

den eneste kommentar jeg har fået, var om det nu var babyen eller bare en delle på maven, der var jeg i 13 uge.. knap så fedt når man plejer at have en flad mave...
men min skønne lillebror kan ikke lide at bruge ordet tyk, det er grimt synes han(har han jo egentlig også ret i), så i hans øjne har jeg bare en lille mave på 

Anmeld

24. februar 2011

slettet_7530

kitty skriver:

Kan du så forstille at dig få sådan en kastet i hovdet når man ikke er gravid

Anmeld

24. februar 2011

blomst84

ÅHH ja alle de åndsvage kommentare... den væreste under min graviditet var "så gå dog ordentligt tykke", det skal lige sige at jeg havde voldsom bækkenløsning og kunne næsten ikke gå til sidst... det er sikkert sagt i sjov, men når man kæmper en kamp bare for at komme op ad sofaen eller gå på toilettet ja så er det en ØV kommentar 

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

Årh ja det siger man sgu da heller ikke!!! Men det perfekte modsvar er: Ja jeg er gravid, hvad er DIN undskyldning?

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

blomst84 skriver:

ÅHH ja alle de åndsvage kommentare... den væreste under min graviditet var "så gå dog ordentligt tykke", det skal lige sige at jeg havde voldsom bækkenløsning og kunne næsten ikke gå til sidst... det er sikkert sagt i sjov, men når man kæmper en kamp bare for at komme op ad sofaen eller gå på toilettet ja så er det en ØV kommentar 

Der var en MAND der sagde til mig (da jeg også havde bækkenløsning) at det var bedre for mig hvis jeg gik ordentligt!!! Jeg kunne have DRÆBT ham!!! Jeg spurgte ham også om han  også havde tænkt sig at belære ham om hvordan det var at føde?? Idiot!!!

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

Lise skriver:

Jeg blev jævnligt kaldt fede under min sidste graviditet når jeg var på arbejde, Det var helt sikkert ment i sjov, og jeg jokede også med - men når man samtidig med, at man er tyk fordi man er gravid over det hele, synes man har liiiige 5 kg for meget, så er det faktisk ikke altdid sjovt..

Lyder som mig... Jeg blev ALTID kaldt tykke på mit arbejde... Til sidst så jeg det faktisk som mobning

Heldigvis gik jeg da fra 8 uger før tid da vægten først begyndte at stige 

Anmeld

24. februar 2011

blomst84

michella80 skriver:

Der var en MAND der sagde til mig (da jeg også havde bækkenløsning) at det var bedre for mig hvis jeg gik ordentligt!!! Jeg kunne have DRÆBT ham!!! Jeg spurgte ham også om han  også havde tænkt sig at belære ham om hvordan det var at føde?? Idiot!!!

Det var sjovt nok også en MAND, der sagde det til mig !!! sagde også til ham, tror du jeg går sådan her med vilje eller hvad?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.