kitty skriver:
Ja, det er den seneste kommentar om mig og maven...
Det er sikkert ment i spøg, men hvor er det deprimerende at samle ind til den liste, med alle de "sjove kommentare"..
Jeg VED godt jeg er nemt at ramme, og jeg ved også godt folk ikke mener det så hårdt.. Men de skulle fandme selv prøve at få 10 kommentarer hver dag om, hvor store de var...
Jeg tænker det skal være en tråd til at lukke varm luft ud. Så kan vi parkere de dumme kommentarer vi får herinde, og bakke hinanden op i, at vi er ved at skabe små mirakler!!
Ras ud piger!! Jeg har i hvert fald behov for det!!
Uh jeg kender det, især fra da jeg ventede min datter ( tog ca 25 kg på

Denne gang gør jeg bare opmærksom på at min mave er stor ikke FED. Der er da en stor forskel, denne gang har jeg stadig talje
. ( har taget ca 12 kg på 34+4 ) så er faktisk en SMULE ( læs mega meget ) stolt af mig selv, da jeg har haft slem bækkenløsning siden 12+3.
Prøvede det faktisk efter jeg fødte min datter, at en mand spurgte mig om det var min unge på mandens arm. Hun var 7 uger gammel. da jeg så svarede ja, spurgte han om jeg var gravid igen
. Ja klart er jeg gravid igen efter 7 uger.
Havde så endda lige stået samme morgen og sagt til manden at jeg følte jeg så gravid ud i den kjole jeg havde på. Brugte den en del under graviditeten, men tog den på igen, da vi skulle køre til Jylland. Jeg har ALDRIG haft den kjole på siden...
Knus Stine.
Anmeld