fede spetakel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

tinasmor

Lise skriver:

Jeg blev jævnligt kaldt fede under min sidste graviditet når jeg var på arbejde, Det var helt sikkert ment i sjov, og jeg jokede også med - men når man samtidig med, at man er tyk fordi man er gravid over det hele, synes man har liiiige 5 kg for meget, så er det faktisk ikke altdid sjovt..

Enig det er det samme her.

Og selv om jeg ved det kun er ment i sjov, så tænker jeg da det er lidt mærkelig kommentar. Jeg ville hverken nogle sinde kalde en ikke gravid eller gravid "fede" det er da noget mærkelig noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Barbamama

blomst84 skriver:

Det var sjovt nok også en MAND, der sagde det til mig !!! sagde også til ham, tror du jeg går sådan her med vilje eller hvad?  

Arhmen hvad regner de med???? Jeg blev virkelig gal!!! Det gør sgu pisse ondt at have bækkenløsning!!!

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

du er bare SLET ikk SÅ stor som folk går og kommenterer, du er jo så flot og lækker gravid, jeg ved ikke hvad der sker for de mennesker..

Du er SMUK gravid.

Anmeld

24. februar 2011

Corn

Istedet for at lave grin med det, svarede jeg faktisk flere gange; at det var da ikke særlig pænt sagt, hvilket fik folk til at blive noget røde i kinderne...

OG ellers har jeg også brugt: jeg er gravid, hvad er din undskyldning.

En ung fyr, der også blev ved med de spydige bemærkning satte jeg hårdt mod hårdt og sagde, da jeg havde max seks uger tilbage, at indenfor de næste to måneder taber jeg mig 10 kilo, kan du slå den??? Det kunne han ikke

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

Jeg plejer også at sige noget i stil med "jeg er gravid, hvad er din undskyldning?" "Mit bliver i det mindste til en baby, gør dit det?" og lignende! Men derfor er det stadig ikke okay at sige!

Jeg var hjemme hos min mor i sidste uge og min lillebror på 12 var ved at stirre øjnene ud af hovedet - så spurgte min mor, om dte ikke var en fin tyk MAVE (ikke resten hæftede jeg mig ved) jeg havde fået? Jo sagde han... eller fed?!

Så gik der helt ild i min bror på 21: "hun er ikke FED! Hun er bare tyk! På den FEDE måde!"

Ih den har jeg altså hygget mig lidt over siden - heller være tyk på den fede måde, end fed på den tykke måde! 

Anmeld

24. februar 2011

Rosa

Jeg har aldrig taget de kommentarer til mig negativt, jeg var bare skudsikker under min graviditet hvad "fedme" angik da man ENDELIG kunne se det. Jeg blev derimod ramt af ALLE de kommentarer jeg fik om at jeg IKKE var stor. Især i starten hvor man bare LÆNGES efter at man kan se lidt, og glæder sig til folk skal begynde at lægge mærke til maven, for jeg var jo 5 måneder henne før jeg kunne fremvise en lille bule...  Og det var så tit at folk sagde (når jeg fremviste den lille bule) "aaarh - du står da vidst bare og spiler maven ud, gør du ikke?" - Nøøøj, det blev jeg led af (mest fordi de nok lidt havde ret )... Og senere sagde de "Du er GODTNOK ikke særligt stor, hva'?! - Er du sikker på du ikke bare har fået ølmave?" - ikke særligt fedt når bassen i forvejen var for lille derinde 

Anmeld

24. februar 2011

StineW

kitty skriver:

Ja, det er den seneste kommentar om mig og maven... Det er sikkert ment i spøg, men hvor er det deprimerende at samle ind til den liste, med alle de "sjove kommentare"..

Jeg VED godt jeg er nemt at ramme, og jeg ved også godt folk ikke mener det så hårdt.. Men de skulle fandme selv prøve at få 10 kommentarer hver dag om, hvor store de var...

Jeg tænker det skal være en tråd til at lukke varm luft ud. Så kan vi parkere de dumme kommentarer vi får herinde, og bakke hinanden op i, at vi er ved at skabe små mirakler!!

Ras ud piger!! Jeg har i hvert fald behov for det!!

Uh jeg kender det, især fra da jeg ventede min datter ( tog ca 25 kg på &nbsp

Denne gang gør jeg bare opmærksom på at min mave er stor ikke FED. Der er da en stor forskel, denne gang har jeg stadig talje.  ( har taget ca 12 kg på 34+4 ) så er faktisk en SMULE ( læs mega meget ) stolt af mig selv, da jeg har haft slem bækkenløsning siden 12+3.

Prøvede det faktisk efter jeg fødte min datter, at en mand spurgte mig om det var min unge på mandens arm. Hun var 7 uger gammel. da jeg så svarede ja, spurgte han om jeg var gravid igen. Ja klart er jeg gravid igen efter 7 uger.

Havde så endda lige stået samme morgen og sagt til manden at jeg følte jeg så gravid ud i den kjole jeg havde på. Brugte den en del under graviditeten, men tog den på igen, da vi skulle køre til Jylland. Jeg har ALDRIG haft den kjole på siden...

Knus Stine.

Anmeld

24. februar 2011

vingummibamse

ja min datter er så 3 mdr. gammel..

mødte en gammel veninde for en uges tid siden som kigger på mig og spøger om jeg har født.. siger så ja det gjor jeg i nov.

så tager hun mig på maven og spøger om vi allerede er gravide igen...

og så er jeg sku lige glad med om det var i sjov eller ej... sådan noget kunne jeg ALDRIG få mig selv til at gøre..

og ja så tyk syntes jeg altså ikke jeg ser ud...

Anmeld

24. februar 2011

twiggi

jeg kender det alt for godt, mit nye "kælenavn" er nemlig; fede, tykke, fedesen.. selvom det er ment i sjov, er det ikke liiige fedt hver gang, når ens søster kun kalder mig det og kæresten siger det meget ironisk de få gange han endelig kalder mig det... meeeen...

Anmeld

24. februar 2011

Leonora

kitty skriver:

Ja, det er den seneste kommentar om mig og maven... Det er sikkert ment i spøg, men hvor er det deprimerende at samle ind til den liste, med alle de "sjove kommentare"..

Jeg VED godt jeg er nemt at ramme, og jeg ved også godt folk ikke mener det så hårdt.. Men de skulle fandme selv prøve at få 10 kommentarer hver dag om, hvor store de var...

Jeg tænker det skal være en tråd til at lukke varm luft ud. Så kan vi parkere de dumme kommentarer vi får herinde, og bakke hinanden op i, at vi er ved at skabe små mirakler!!

Ras ud piger!! Jeg har i hvert fald behov for det!!

Det er da den største løgn jeg længe har hørt....Du er så mega meget yndlig og bedårende gravid og jeg kan kun ønske fra månen og tilbage igen at jeg vil blive gravid som dig.....

Og det kommer ikke til at ske for sådan en krop har jeg ik...

Så FUCK hvad folk siger uanset jokes eller ej....Du er SMUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.