Hej piger.
tak for alle jeres svar det har givet stof til eftertanke. jeg ved skisme godt at man ik skal finde sig i sådan noget pis, MEN igen, som en af jer også nævner så er man bare sårbar under gravidteten. man har virkelig brug for tryghed og stabilitet ikke desto mindre!!
nu har jeg været en uge i jylland og er vendt tilbage og vi har fået snakket om det hele. det lyder ikke til vi er enige da hans venner er meget vigtige for ham.
men han forstår godt min vrede over at jeg ikke kan regne med hvornår han kommer hjem, men siger at det i bund og grund handler om at jeg har "sat mig på ham" men det er jo nemt at sige. men er også nød til at lytte til ham, og prøve at ændre mine fejl. jeg er jo ikke hans mor.
jeg er stadigvæk i tvivl om vi skal forsætte, og hvad jeg skal gøre hvis det slutter. blive i kbh, så mit barn er tæt på sin far, eller flytte hjem til jylland hvor jeg trods alt har min familie..
Det er svært for mig, for ønsker ikke at sidde ulykkeligt alene her i kbh med en baby og en hund og ingen venner og familie. men vennerne kommer vel med tiden???
Puuhha tankerne køre bare rundt i mit hovede.. for HVIS nu det ikke går. hvad pokker vil det bedste så være?
For mit barn er det vigtigste, men jeg skal jo også være lykkelig for at formå give mit barn alt det bedste?
tanken om at være Alene mor, uden uddannelse og med dårlig økonomi og en hund jeg elsker som jeg ikke kunne undvære får mig næsten til at gå i panik. men for helvede.. der er sku da løsninger på alt. der har da været piger som har været dårligere stillet end mig!
tak for alt jeres støtte

Anmeld