Hvad sker der for ham!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Lillefe

Anonym skriver:

hej piger tak for svar.

Der er da dyb enighed..

det bare ikke sådan lige at rejse hjem, nu har jeg jo valgt at flytte herover og gå i skole osv..

men det bare hårdt. tager hjem på week til min familie det helt sikkert!

Syntes ikke jeg kan se nogen som siger du ikke skal flytte? hvor er den dybe ueniged forstår overhovedet ikke du gider spilde din tid på sådan et fjols!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

JulieE

Perl skriver:

Syntes ikke jeg kan se nogen som siger du ikke skal flytte? hvor er den dybe ueniged forstår overhovedet ikke du gider spilde din tid på sådan et fjols!

Skriver hun ikke også at der er dyb enighed??

Anmeld

23. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

hej piger tak for svar.

Der er da dyb enighed..

det bare ikke sådan lige at rejse hjem, nu har jeg jo valgt at flytte herover og gå i skole osv..

men det bare hårdt. tager hjem på week til min familie det helt sikkert!

Sikke dog en NAR! rent ud sagt...!
Jeg forstår dig fuldt ud at det bare er for umodent...
Og det kan han virkelig ikk byde dig, slet ikk som gravid.
Du er bedre tjent uden sådan et fjols...

Jeg ville seriøst skynde mig og pakke en taske med det mest nødvendige og rejse hjem til dine forældre eller en god ven...
SÅ KAN HAN SATME SELV FØLE HVORDAN DET ER!!
Og du skal IKKE tage telefonen... !! Lad ham lide godt og grundigt. Og når du så om nogle dage er klar til måske at skrive eller snakke med ham.. Så kan du jo fortælle hvor du er og du ikk ved om du kommer hjem - da du virkelig ikk føler han behandler dig ordentligt. Ang skole osv... FUCK det lige nu, det er onsdag, og kun to dage til weekend. Afsted med dig!
Så kan du se henover weekenden hvordan det går og så evt tage kontakt til en vejleder på skolen og så kan de hjælpe.
Man kan sagtens få hjælp til og flytte skole osv!

Du er nødt til og i det mindste og ha lidt selvrespekt!!
Hvis du bare er der når han kommer hjem og giver ham den sædvanlige skæld ud osv, så fatter han det nok ikk!!

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

Skriver hun ikke også at der er dyb enighed??

ej jo da total nørd jeg er

Anmeld

23. februar 2011

Mormilla

Det ville jeg ikke finde mig i. Hvad så når du har født og du har brug for ham og han ikke tager sin mobil.

Anmeld

23. februar 2011

Pia.

Anonym skriver:

Er så ked af det..

Sidder bare her med en tom følelse inde i mig, kan ikke tude mere for er så drænet for energi.

Har sovet få timer i nat.. for hvor fanden er min kæreste NU henne!?

Vi stod og skulle lave aftensmad igår kl 1700 da han spørger mig; skaat nogle af drengene holder fodbold aften er det ik ok jeg smutter derover og ser det med dem?

Det syntes jeg var træls, da vi jo lige stod og skulle lave mad osv. men sagde ja hvornår kommer du hjem? - Jeg er hjemme senest kl 24:00..

da kl blir 02.00 er manden stadig ikke kommet hjem, ringer - men intet svar.

Kl blir mere og mere. og jeg sover bare ikke. kL 8 I MORGES får jeg endelig fat på ham, jaja han er på vej hjem han var lige ovre hos nogle andre kammerater, og han kan forklare.

Jeg ku høre mænd i baggrunden.

nu er hans tlf slukket og han er stadigvæk ikke dukket op. kl er nu halv tolv..

Hvad er det der sker? - jeg er gravid i 5. måned.. syntes ikke jeg har fortjent det her?

Sidder alene i kbh, da jeg er flyttet herover for at bo med ham, og kender ingen mennesker så kan ik engang bare tage mine ting og skride så kan selv kan prøve det.

han gjorde det meget i starten af vores forhold... det der med at forsvinde.. men NU?? HVOR JEG ER GRAVID? det er da simpelthen så umodent. manden er 38 år???

Hvad tænker I? Hvad skal jeg gøre? hvad havde I gjort?

Snøft fra mig

øv hvor er jeg ked af det på dine vegne...ØV at han pisser sådan på dig og værst af alt ved han kan (!!!) - specielt fordi det ingen konsikvenser får for ham...

Kan godt forstå han vil hygge med bold sammen med gutterne - ingen tvivl om det - Tror det er lige meget om man er 18 eller 38 - den kamp skal ses med gutterne og en håndfuld bajer smiler...

MEN, når han lover dig at komme hjem bagefter - eller i hvert fald inden midnat - så har han bare at gøre det - og bliver planerne ændret så er det mindste han kan gøre sgu da at ringe og sige at han godt kunne tænke sig det og det !!!

Havde det været mig - så havde jeg simpelthen ikke fundet mig i det, jeg havde sat ham stolen for døren - han respektere dig slet ikke, og det holder ikke i et forhold...

Håber selvfølgelig I finder en løsning, nu I venter barn sammen - men hvis det var sket hos mig med en kæreste, så var jeg væk når han kom hjem og jeg ville ikke være til at traffe noget tid.. han skulle have lov at lide lidt, så han kunne se hvordan det er...

Knus og mange tanker til dig...

Pia...

Anmeld

23. februar 2011

KarinaIda

Kirle skriver:

Hmmmm.... normalt vil jeg sige koldt vand i blodet men ikke nu. Jeg ville pakke mine ting og tage hjem. Tage tilbage til hvor jeg har venner og familie jeg kan stole på under din graviditet og ellers afskrive ham.

Det holder jo bare ikke. Dit barn og du er så meget bedre tjent!

Anmeld

23. februar 2011

Sabsy

Altså hvis du har brug for det er du velkommen hjemme hos mig, jeg bor i Farum - og toget går direkte til vores hoveddør - Kan godt følge dig, og det er bestemt ikke rart - men skriv endelig en privatbesked hvis du for behov Kæææmpe knus..

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

gud hvor er der mange søde mennesker. tak Bubbes for tilbudetrigtig sødt af dig.

Har pakket mine ting, kan bare ik få røven afsted til jylland. det er så kompliceret.

har ingen penge, har en hund at slæbe på osse, jordens dejligste golden retriver.. og kan slet ik overskue tanken om at være alene mor, og hvis jeg flytter kan han jo aldrig se sit barn.

Mit hovede køre bare rundt.

og hader der hvor jeg kommer fra i jylland...

har min familie.. men.. åh gud kan ik overskue det 

Anmeld

23. februar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

gud hvor er der mange søde mennesker. tak Bubbes for tilbudetrigtig sødt af dig.

Har pakket mine ting, kan bare ik få røven afsted til jylland. det er så kompliceret.

har ingen penge, har en hund at slæbe på osse, jordens dejligste golden retriver.. og kan slet ik overskue tanken om at være alene mor, og hvis jeg flytter kan han jo aldrig se sit barn.

Mit hovede køre bare rundt.

og hader der hvor jeg kommer fra i jylland...

har min familie.. men.. åh gud kan ik overskue det 

Hejsa, er tumpen dukket op endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.