Anonym skriver:
Er så ked af det..
Sidder bare her med en tom følelse inde i mig, kan ikke tude mere for er så drænet for energi.
Har sovet få timer i nat.. for hvor fanden er min kæreste NU henne!?
Vi stod og skulle lave aftensmad igår kl 1700 da han spørger mig; skaat nogle af drengene holder fodbold aften er det ik ok jeg smutter derover og ser det med dem?
Det syntes jeg var træls, da vi jo lige stod og skulle lave mad osv. men sagde ja hvornår kommer du hjem? - Jeg er hjemme senest kl 24:00..
da kl blir 02.00 er manden stadig ikke kommet hjem, ringer - men intet svar.
Kl blir mere og mere. og jeg sover bare ikke. kL 8 I MORGES får jeg endelig fat på ham, jaja han er på vej hjem han var lige ovre hos nogle andre kammerater, og han kan forklare.
Jeg ku høre mænd i baggrunden.
nu er hans tlf slukket og han er stadigvæk ikke dukket op. kl er nu halv tolv..
Hvad er det der sker? - jeg er gravid i 5. måned.. syntes ikke jeg har fortjent det her?
Sidder alene i kbh, da jeg er flyttet herover for at bo med ham, og kender ingen mennesker så kan ik engang bare tage mine ting og skride så kan selv kan prøve det.
han gjorde det meget i starten af vores forhold... det der med at forsvinde.. men NU?? HVOR JEG ER GRAVID? det er da simpelthen så umodent. manden er 38 år???
Hvad tænker I? Hvad skal jeg gøre? hvad havde I gjort?
Snøft fra mig
Selvfølgelig kan du pakke dine ting og gå..og det ville jeg gøre.
Så når han kommer hjem, siger du kort og godt til ham, at du ikke vil mere...nu er det slut..og så må du få løst dit flytteproblem inden for de næste dage.

Kærligst
Sussie