Hvad sker der for ham!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

DK

Hvis han gjorde det meget i starten af jeres forhold, så har du jo selv indirekte accepteret det ved at blive sammen med ham!? Hvis du virkelig ikke vil have det må du jo sige til ham at hvis det sker igen er du den der er gået, og så også HOLDE det. Hvis du gerne vil være sammen med ham, men han ikke kan lade være med at smutte i et lille døgns tid, så må du jo finde dig i det. Du kan ikke tvinge ham til det, hvis han ikke vil ændre på det! Du kan forsøge at tale med ham, men det gætter jeg på at du har gjort før?

Så for mig har du kun tre muligheder:

1. Fortælle at hvis det sker igen så skrider du! (altså at han ikke overholder jeres aftale)

2. Brokke dig over det til hudløshed, men blive hos ham alligevel når/hvis det sker igen!

3. Aftale med ham at han "må" blive væk hele aftenen, natten og formiddagen!  Så ved ud hvor han er og hvad han laver og hvornår han kommer hjem, og han kan komme trygt hjem om formiddagen uden at være bange for skæld ud. Måske han så kommer lidt tidligere hjem endda?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

XXSS

Jeg var tændt helt af! Skal han ikke på arbejde eller noget siden han kan være oppe det meste af natten?

Jeg var hoppet af toget for længst, hvis jeg havde stået i din situation.

Anmeld

23. februar 2011

Moar2011

Wow jeg havde fået et føl på tværs ! en aftale er en aftale, en ting er at i ikke skal lave mad sammen som aftalt, men at han ligefrem skider på alle aftalerne er sku ikk fair..

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

hej piger tak for svar.

Der er da dyb enighed..

det bare ikke sådan lige at rejse hjem, nu har jeg jo valgt at flytte herover og gå i skole osv..

men det bare hårdt. tager hjem på week til min familie det helt sikkert!

Anmeld

23. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er så ked af det..

Sidder bare her med en tom følelse inde i mig, kan ikke tude mere for er så drænet for energi.

Har sovet få timer i nat.. for hvor fanden er min kæreste NU henne!?

Vi stod og skulle lave aftensmad igår kl 1700 da han spørger mig; skaat nogle af drengene holder fodbold aften er det ik ok jeg smutter derover og ser det med dem?

Det syntes jeg var træls, da vi jo lige stod og skulle lave mad osv. men sagde ja hvornår kommer du hjem? - Jeg er hjemme senest kl 24:00..

da kl blir 02.00 er manden stadig ikke kommet hjem, ringer - men intet svar.

Kl blir mere og mere. og jeg sover bare ikke. kL 8 I MORGES får jeg endelig fat på ham, jaja han er på vej hjem han var lige ovre hos nogle andre kammerater, og han kan forklare.

Jeg ku høre mænd i baggrunden.

nu er hans tlf slukket og han er stadigvæk ikke dukket op. kl er nu halv tolv..

Hvad er det der sker? - jeg er gravid i 5. måned.. syntes ikke jeg har fortjent det her?

Sidder alene i kbh, da jeg er flyttet herover for at bo med ham, og kender ingen mennesker så kan ik engang bare tage mine ting og skride så kan selv kan prøve det.

han gjorde det meget i starten af vores forhold... det der med at forsvinde.. men NU?? HVOR JEG ER GRAVID? det er da simpelthen så umodent. manden er 38 år???

Hvad tænker I? Hvad skal jeg gøre? hvad havde I gjort?

Snøft fra mig

Selvfølgelig kan du pakke dine ting og gå..og det ville jeg gøre.
Så når han kommer hjem, siger du kort og godt til ham, at du ikke vil mere...nu er det slut..og så må du få løst dit flytteproblem inden for de næste dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hej piger tak for svar.

Der er da dyb enighed..

det bare ikke sådan lige at rejse hjem, nu har jeg jo valgt at flytte herover og gå i skole osv..

men det bare hårdt. tager hjem på week til min familie det helt sikkert!

nej, der er nogle praktiske ting.... det er vi da enige om, men dem skal du ikke lade stå i vejen for dit velvære og din selvrespekt!

Anmeld

23. februar 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, der er nogle praktiske ting.... det er vi da enige om, men dem skal du ikke lade stå i vejen for dit velvære og din selvrespekt!

Praktiske ting kan løses med en smule dialog også mht at flytte skole. Se du bare at pakke dine ting

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

lige præcis

Anmeld

23. februar 2011

Fru Nielsen

Sikke et skvat....

Se du at komme væk fra ham.... Hverken du eller jers barn fortjener så ustabil en base! Manden er 38 år, tror det er for sent at begynde og "opdrage" på ham. Så enden må du vælge at det finder du dig i, og fortsætter som indtil nu uden brok, ellers også flytter du....

Tænk hvis i aftaler han skal hente jeres barn fra pasning, men han dukke aldrig op fordi en fodbold aften med drengene er trukket ud... Nix, det holder bare sleeet ikke!

Der bliver nogen praktiske ting, ja.. Men det klare du også!

Knus

Anmeld

23. februar 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Er så ked af det..

Sidder bare her med en tom følelse inde i mig, kan ikke tude mere for er så drænet for energi.

Har sovet få timer i nat.. for hvor fanden er min kæreste NU henne!?

Vi stod og skulle lave aftensmad igår kl 1700 da han spørger mig; skaat nogle af drengene holder fodbold aften er det ik ok jeg smutter derover og ser det med dem?

Det syntes jeg var træls, da vi jo lige stod og skulle lave mad osv. men sagde ja hvornår kommer du hjem? - Jeg er hjemme senest kl 24:00..

da kl blir 02.00 er manden stadig ikke kommet hjem, ringer - men intet svar.

Kl blir mere og mere. og jeg sover bare ikke. kL 8 I MORGES får jeg endelig fat på ham, jaja han er på vej hjem han var lige ovre hos nogle andre kammerater, og han kan forklare.

Jeg ku høre mænd i baggrunden.

nu er hans tlf slukket og han er stadigvæk ikke dukket op. kl er nu halv tolv..

Hvad er det der sker? - jeg er gravid i 5. måned.. syntes ikke jeg har fortjent det her?

Sidder alene i kbh, da jeg er flyttet herover for at bo med ham, og kender ingen mennesker så kan ik engang bare tage mine ting og skride så kan selv kan prøve det.

han gjorde det meget i starten af vores forhold... det der med at forsvinde.. men NU?? HVOR JEG ER GRAVID? det er da simpelthen så umodent. manden er 38 år???

Hvad tænker I? Hvad skal jeg gøre? hvad havde I gjort?

Snøft fra mig

sikke en skod fyr.. Ville være så ked af det og bange hvis det var min kæreste der bød mig det...
Så uansvarligt.. Jeg ville smutte med det sammen og så var det dig der var væk når han kommer hjem....
Hvordan er jeres forhold til daglig...? giver du lige en update...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.