Hvad sker der for ham!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.633 visninger
45 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Er så ked af det..

Sidder bare her med en tom følelse inde i mig, kan ikke tude mere for er så drænet for energi.

Har sovet få timer i nat.. for hvor fanden er min kæreste NU henne!?

Vi stod og skulle lave aftensmad igår kl 1700 da han spørger mig; skaat nogle af drengene holder fodbold aften er det ik ok jeg smutter derover og ser det med dem?

Det syntes jeg var træls, da vi jo lige stod og skulle lave mad osv. men sagde ja hvornår kommer du hjem? - Jeg er hjemme senest kl 24:00..

da kl blir 02.00 er manden stadig ikke kommet hjem, ringer - men intet svar.

Kl blir mere og mere. og jeg sover bare ikke. kL 8 I MORGES får jeg endelig fat på ham, jaja han er på vej hjem han var lige ovre hos nogle andre kammerater, og han kan forklare.

Jeg ku høre mænd i baggrunden.

nu er hans tlf slukket og han er stadigvæk ikke dukket op. kl er nu halv tolv..

Hvad er det der sker? - jeg er gravid i 5. måned.. syntes ikke jeg har fortjent det her?

Sidder alene i kbh, da jeg er flyttet herover for at bo med ham, og kender ingen mennesker så kan ik engang bare tage mine ting og skride så kan selv kan prøve det.

han gjorde det meget i starten af vores forhold... det der med at forsvinde.. men NU?? HVOR JEG ER GRAVID? det er da simpelthen så umodent. manden er 38 år???

Hvad tænker I? Hvad skal jeg gøre? hvad havde I gjort?

Snøft fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Lillefe

Anonym skriver:

Er så ked af det..

Sidder bare her med en tom følelse inde i mig, kan ikke tude mere for er så drænet for energi.

Har sovet få timer i nat.. for hvor fanden er min kæreste NU henne!?

Vi stod og skulle lave aftensmad igår kl 1700 da han spørger mig; skaat nogle af drengene holder fodbold aften er det ik ok jeg smutter derover og ser det med dem?

Det syntes jeg var træls, da vi jo lige stod og skulle lave mad osv. men sagde ja hvornår kommer du hjem? - Jeg er hjemme senest kl 24:00..

da kl blir 02.00 er manden stadig ikke kommet hjem, ringer - men intet svar.

Kl blir mere og mere. og jeg sover bare ikke. kL 8 I MORGES får jeg endelig fat på ham, jaja han er på vej hjem han var lige ovre hos nogle andre kammerater, og han kan forklare.

Jeg ku høre mænd i baggrunden.

nu er hans tlf slukket og han er stadigvæk ikke dukket op. kl er nu halv tolv..

Hvad er det der sker? - jeg er gravid i 5. måned.. syntes ikke jeg har fortjent det her?

Sidder alene i kbh, da jeg er flyttet herover for at bo med ham, og kender ingen mennesker så kan ik engang bare tage mine ting og skride så kan selv kan prøve det.

han gjorde det meget i starten af vores forhold... det der med at forsvinde.. men NU?? HVOR JEG ER GRAVID? det er da simpelthen så umodent. manden er 38 år???

Hvad tænker I? Hvad skal jeg gøre? hvad havde I gjort?

Snøft fra mig

Fatter ikke du gider.. hvis jeg var dig ville jeg ikke finde mig i det.. måske du skulle gøre det samme!? så kan han prøve det...!

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Jeg ville slet ikke byde mig selv det der og slet ikke et barn. !!!
Det er så latterligt og hvis han er 38 og stadig har brug for at lave forsvindings numre, så holder han hverken som partner eller far

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

sarahb skriver:

Jeg ville slet ikke byde mig selv det der og slet ikke et barn. !!!
Det er så latterligt og hvis han er 38 og stadig har brug for at lave forsvindings numre, så holder han hverken som partner eller far

enig

Anmeld

23. februar 2011

<3

Hmmmm.... normalt vil jeg sige koldt vand i blodet men ikke nu. Jeg ville pakke mine ting og tage hjem. Tage tilbage til hvor jeg har venner og familie jeg kan stole på under din graviditet og ellers afskrive ham.

Det holder jo bare ikke. Dit barn og du er så meget bedre tjent!

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Kirle skriver:

Hmmmm.... normalt vil jeg sige koldt vand i blodet men ikke nu. Jeg ville pakke mine ting og tage hjem. Tage tilbage til hvor jeg har venner og familie jeg kan stole på under din graviditet og ellers afskrive ham.

Anmeld

23. februar 2011

RiUL

Kirle skriver:

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

hvis han gjorde det før du blev gravid, hvad fik dig så til at tro at han ikke ville fortsætte med det?

han er godt nok strid, at behnadle dig med så lidt respekt

Anmeld

23. februar 2011

Mikkel's mor <3

tror nok at jeg ville pakke de mest nødvendige ting, og så tage det første tog (hvis du ikke har bil) hjem hvor du har venenr og familie så kan han selv prøve det.

stor

Anmeld

23. februar 2011

Chr-Hei

Jeg havde sgu heller ik fundet mig i det... Jeg havde pakket mine ting taget hjem til min familie indtil jeg fandt noget bo i i det område igen... Dur jo ikke med et barn han bare forsvinder når det passer ham ...  Og mon dog han ændre sig hvis han er 38 nu og endnu er sådan...

Du fortjener bedre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.