kan man tage sit eget vand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

frk Jensen

Fru Nielsen skriver:

Nu har jeg hørt fra anden side at denne tråd ikke er oprettet som fake, og det bekymre mig....

Jeg syntes du skal tage kontakt til din læge og snakke med h*n omkring dine tanker, for du lyder til at have behov for en snak hvis du direkte har lyst til at skade dit barn, hvilket du jo meget nemt kan gøre hvis du virkelig mener du gerne vil føde for tidlig....

Jeg kan godt forstå man bliver utålmodig, men derfra også til at turde løbe den risiko der er ved at føde for tidlig, der er rigtig langt....

Håber du kontakter en læge og får en god samtale der omkring dine ønsker.

Knus fra Louise

Jeg har også en ret klar fornemmelse om hvem der står bag tråden.

Håber bare vedkommende får hjælp, for det tyder ikke godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

LauraLW

Anonym skriver:

kan man egentlig tage sit eget vand????

Jeg kunne sagtens komme med en masse gode grunde til hvorfor det ville være meget dumt! Men det er blevet nævnt og håber at du dropper den idé igen.

Du må forstå at når du for det første skriver sådan noget, og dernæst med begrundelsen at du gerne vil føde for tidligt, så kan det ikke andet end give en reaktion fra folket. - Det er jo en direkte provokation til alle dem der HAR født for tidligt og som har kæmpet den første tid samt måske stadig kæmper med diverse følger på grund af for tidlig fødsel.

Jeg håber inderligt at du ikke mente at du vil føde for tidligt - hvorfor ønske det? Var det ikke bare et udtryk for at du er træt af at vente og gerne snart vil møde din lille baby? For det er der mange der kan tale med om, inkl mig selv, men derfra til at udsætte dig selv og baby for alverdens risici, der er meget langt!

Jeg håber du vil ringe til din læge eller til fødegangen og udtrykke din frustration, forhåbentlig kan de hjælpe dig :-)

Anmeld

24. februar 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

kan man egentlig tage sit eget vand????

Det må da være en and ik? Ingen kan vel stille det spørgsmål reelt??

Anmeld

24. februar 2011

Becks

Anonym skriver:

jo det har jeg faktisk overvejet.. vil gerne føde ham for tidligt...

Hvorfor vil du gerne føde ham for tidligt? Hbor langt er du henne?

Er det opmærksomheden man får derefter, du higer efter eller?

Jeg håber virkelig ikke du mener det her seriøst! Tænk på alle de ting der kan støde til med et FTF barn! Du aner vist ikke hvad du går ind til!!!!!!

Og så synes jeg det er en hån, for alle de søde piger herinde, som HAR født for tidligt, og som kæmper med deres børn idag, se bare på twinboys!!!!!

Anmeld

24. februar 2011

<3

Tutter skriver:

Hvorfor vil du gerne føde ham for tidligt? Hbor langt er du henne?

Er det opmærksomheden man får derefter, du higer efter eller?

Jeg håber virkelig ikke du mener det her seriøst! Tænk på alle de ting der kan støde til med et FTF barn! Du aner vist ikke hvad du går ind til!!!!!!

Og så synes jeg det er en hån, for alle de søde piger herinde, som HAR født for tidligt, og som kæmper med deres børn idag, se bare på twinboys!!!!!

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

Ja det i hanen, kan du da altid tage - det er også billigere

Anmeld

24. februar 2011

frk Jensen

Tanja78 skriver:

Ja det i hanen, kan du da altid tage - det er også billigere

låååååål.... jeg´var da lige ved at få min chili nød gal i halsen...

Anmeld

24. februar 2011

Mormilla

Hvorfor vil du da gøre sådan noget??? Håber du tager pis på os!

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

frk Jensen skriver:

låååååål.... jeg´var da lige ved at få min chili nød gal i halsen...

Pas på med det, det kan være farligt  

Anmeld

24. februar 2011

Janni.

Fru Nielsen skriver:

Nu har jeg hørt fra anden side at denne tråd ikke er oprettet som fake, og det bekymre mig....

Jeg syntes du skal tage kontakt til din læge og snakke med h*n omkring dine tanker, for du lyder til at have behov for en snak hvis du direkte har lyst til at skade dit barn, hvilket du jo meget nemt kan gøre hvis du virkelig mener du gerne vil føde for tidlig....

Jeg kan godt forstå man bliver utålmodig, men derfra også til at turde løbe den risiko der er ved at føde for tidlig, der er rigtig langt....

Håber du kontakter en læge og får en god samtale der omkring dine ønsker.

Knus fra Louise

Helt enig - håber på det bedste for det kommende barn samt TS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.