kan man tage sit eget vand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Nalle

At man overhovedet kan tænke på det!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

ZamanogDania

Det er bare en der tager pis på os tro mig.

Anmeld

24. februar 2011

serinasmor

jeg tror vi alle ( jeg har i hvert fald) i slutningen af graviditeten har følt os så klodsede, kæmpestore og trætte at det bare ikke var til at overskue at være gravid længere... dertil skal det så lige siges at de færreste seriøst overvejer at gøre noget ved det... men måske denne tråd skal ses gennem de briller

men til ts ..

Jeg tror desværre når nu det er noget du seriøst overvejer, du burde tage til lægen og nævne det overfor ham/hende.... det lyder lidt som om du har en graviditets depression eller værre ... håber det løser sig det hele og at du ikke ender med at gøre noget dumt du vil komme til at fortryde resten af dit liv

serinasmor

Anmeld

24. februar 2011

Koen.

OMG !!

Altså mener du det seriøst at du gerne vil føde for tidligt eller er det pis håber ved gud det er det sidste ellers er det da ret sygt !

Anmeld

24. februar 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

OMG !!

Altså mener du det seriøst at du gerne vil føde for tidligt eller er det pis håber ved gud det er det sidste ellers er det da ret sygt !

Lige min tanke! 

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

det er ikke for sjov, jeg spurgte bare!! jeg vil selvfølgelig ikke gøre det hvis det kan skade ham eller mig selv.. ro på..

Anmeld

24. februar 2011

Koen.

Anonym skriver:

det er ikke for sjov, jeg spurgte bare!! jeg vil selvfølgelig ikke gøre det hvis det kan skade ham eller mig selv.. ro på..

Altså man skal aldrig selv eksperimenter med sådan tænk, og når du skriver du vil føde for tidligt så må du regne med folk bliver lidt hmmm ! for det er jo altså bedst bebs bliver inde til minimum 37+ !

Anmeld

24. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så har vi vidst fået afklaret at man ikke kan tage sit eget vand og der SLET ikke er en god grund til at overveje det, selvom man går og bliver POKKERS træt af at vente til sidst

GOD TONE!

Anmeld

24. februar 2011

Janni.

Zafir skriver:

Så har vi vidst fået afklaret at man ikke kan tage sit eget vand og der SLET ikke er en god grund til at overveje det, selvom man går og bliver POKKERS træt af at vente til sidst

GOD TONE!

Anmeld

24. februar 2011

Fru Nielsen

Nu har jeg hørt fra anden side at denne tråd ikke er oprettet som fake, og det bekymre mig....

Jeg syntes du skal tage kontakt til din læge og snakke med h*n omkring dine tanker, for du lyder til at have behov for en snak hvis du direkte har lyst til at skade dit barn, hvilket du jo meget nemt kan gøre hvis du virkelig mener du gerne vil føde for tidlig....

Jeg kan godt forstå man bliver utålmodig, men derfra også til at turde løbe den risiko der er ved at føde for tidlig, der er rigtig langt....

Håber du kontakter en læge og får en god samtale der omkring dine ønsker.

Knus fra Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.