kan man tage sit eget vand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

tinasmor

Nej da! og tænk også på at hvis du ikke føder ca 30 timer efter vandet er gået, så ville dit barn ikke overleve. Da mit vand gik uden jeg var åben og klar til fødsel blev jeg sat i gang med det samme. Det var fandme en bask omgang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Jibbe

tinasmor skriver:

Nej da! og tænk også på at hvis du ikke føder ca 30 timer efter vandet er gået, så ville dit barn ikke overleve. Da mit vand gik uden jeg var åben og klar til fødsel blev jeg sat i gang med det samme. Det var fandme en bask omgang.

Jeg blev først sat igang 36 timer efter vandafgang og sidder med en dejlig sund dreng her... Han er født 53 timer efter vandafgang. 

Men til TS... så ville jeg da aldrig prøve på det selv. Det lyder lidt sygt og  desperat.

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

Jibbe skriver:

Jeg blev først sat igang 36 timer efter vandafgang og sidder med en dejlig sund dreng her... Han er født 53 timer efter vandafgang. 

Men til TS... så ville jeg da aldrig prøve på det selv. Det lyder lidt sygt og  desperat.

ok, det var bare det sygeplejesken sagde til mig. Jeg spurgte nemlig om jeg ikke kunne vente lidt med at få en stikpille (for at se om jeg selv kunne åbne mig lidt eller starte fødsel) Men nej, det skulle abselut være endnu.

Synes også det lød rigtig hurtigt (30 timer) men så igen, så vidste jeg jo ikke rigtig noget om det, og blev selvfølgelig bange. Så jeg tænkte bare, lad os få ungen ud.

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

tinasmor skriver:

ok, det var bare det sygeplejesken sagde til mig. Jeg spurgte nemlig om jeg ikke kunne vente lidt med at få en stikpille (for at se om jeg selv kunne åbne mig lidt eller starte fødsel) Men nej, det skulle abselut være endnu.

Synes også det lød rigtig hurtigt (30 timer) men så igen, så vidste jeg jo ikke rigtig noget om det, og blev selvfølgelig bange. Så jeg tænkte bare, lad os få ungen ud.

Det kan da også være at der var nogle ting som gjorde at dit barn skulle hurtigere ud. Det ved man jo ikke

Og 36 timer er laaaaaang tid at gå og vente. Men jeg var tryg og min JM var fantastisk!

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

jo det har jeg faktisk overvejet.. vil gerne føde ham for tidligt...

Anmeld

24. februar 2011

LilleMor10

Anonym skriver:

Det er da på ingen måde noget at stile efter ! ønsker du dit barn måske får varrige men!? 

Anmeld

24. februar 2011

louisevl

Anonym skriver:

hvorfor vil du gerne føde ham for tidligt? undskyld men er det ikke lidt egoistisk? Han skal da nok komme ud når han er klar...

Anmeld

24. februar 2011

Calliope

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig du tager pis på os, for hvis du seriøst overvejer at gøre det velvidende at du kan skade dit eget barn - bare for at føde barnet for tidligt, selvom barnet ikke er klar - så er du alt andet end klar til at være Mor!!!! 

Anmeld

24. februar 2011

Fru Nielsen

Tror vi gør klogt i at stoppe denne tråd, for tror simpelthen ikke på den kan være andet end fake....

Anmeld

24. februar 2011

Swerg

Anonym skriver:

Det mener du seriøst ?!?!

SKAM DIG !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.