kan man tage sit eget vand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Laulund87

Gittemor09 skriver:

nej, og tror heller ikke at det var skrevet som en så alvorlig ting som nogle fik det til at lyde som om...!!

jeg tror bare at det var ren nysgerrighed...

der er da mange debatter herinde der kan få mig til at måbe, men så vender jeg det bare om og tænker " kunne jeg selv have stillet det spørgsmål, eller har jeg stillet det til en person tæt på mig"

Ja nemlig. Man kan godt skrive pænt at det er en meget dårlig idé, for selvom det er indlysende for nogen, er det ikke nødvendigvis det for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Gittemor09

Laulund87 skriver:

Ja nemlig. Man kan godt skrive pænt at det er en meget dårlig idé, for selvom det er indlysende for nogen, er det ikke nødvendigvis det for hende

lige præcis.. tænkte netop det samme...!!

Anmeld

24. februar 2011

CiSo

Gittemor09 skriver:

hun skriver også at hun ikke vil gøre alvor af det hvis det kan skade hende eller barnet...

tror simpelthen bare det er af ren nysgerrighed om det egentlig er en mulighed....

tro mig, har også tit haft den tanke da jeg ventede sofie... men det er mest fordi man bliver så utålmodig... kunne ikke finde på at gøre det da jeg godt vidste at det kunne gøre skade...

Det er nemlig lige det jeg mener!!  

Anmeld

24. februar 2011

CiSo

Laulund87 skriver:

Tror alle lige skulle trække vejret dybt.

Tror simpelthen ikke hun har været klar over hvor alvorligt det er hvis hun gjorde det. Hun skriver også at hun ikke vil gøre det, når nu alle skriver hvor forfærdelige følger det kan få

Præcis. 

Anmeld

25. februar 2011

Sabina92

Ro på unge dame (:

Baby kommer den er klar til at se dagens lys..

Er selv ret meget højgravid og vil gerne bare have baby ud, men det kommer bare rolig, ingen er gravide for evigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.