hvad ville I gøre med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Vidunderligeunger

SussieThyssen skriver:

Nåhhh..jeg vidste ikke din far bor deroppe..ja så ser det jo noget anderledes ud...så kan jeg da godt forstå du vil bruge nogle af pengene til at besøge ham.
Det vil jeg da også kalde en god prioritet.

Uforudsete udgifter...sagtens. Det er nemlig sådan at ting pludseligt kan vælte, og komme til at blive langt dyrere end man troede.
Og man kommer tit ind i stimer.
Det kan godt være man sætter af til tandlægen..jaja, men man ved ikke når det lige pludseligt kræver den helt store tur, hvor regningen ikke er på 1000 kr men på 5000 kr.
Eller hvis ens pc står af, ens mobiltelefon osv osv.

Nå, nu lyder det som om, du har godt styr på økonomien...det jeg reagerede på, var nok bare måden du skrev indlægget på, som gav indtrykket af at du klattede med penge generelt, men det kan jeg så forstå at du ikke gør...og så er pyller-mor-Sussie ikke så pylret mere
Men du spurgte og jeg svarede..og fik omgående mus i maven, ved tanken om, at du så siden måske skulle pive over, at du ikke havde penge til forskelligt mere vigtigt end tøj og en tur til Norge.
Håber du kan følge mig og undskyld at jeg blev mor-bekymret.

det er bl.a. det min opsparing er til, de uforudsete, og den dækket pt både mobil og pc. det med tandlægen er hrldigvis overstået for i år. men man ved aldrig om de går i stykker selvfølgelih.. men men men, det bliver mellemløsningen, 4000 til norge, 4000 til opsparingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Vidunderligeunger

lulleh skriver:

helt klart en hyggeligt tur til norge.
( elsker det land og har også hele min fars side der bor der oppe.. )

jamen det bliver det også

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Sofia skriver:

Løsning 3 - fin mellemløsning

Anmeld

23. februar 2011

tinasmor

personligt ville jeg betale gæld af. Når du er gældfri er der flere penge til det sjove. Mit eget motto er altid: Tærring efter nærring.

Anmeld

23. februar 2011

SussieThyssen

BlyViol skriver:

det er bl.a. det min opsparing er til, de uforudsete, og den dækket pt både mobil og pc. det med tandlægen er hrldigvis overstået for i år. men man ved aldrig om de går i stykker selvfølgelih.. men men men, det bliver mellemløsningen, 4000 til norge, 4000 til opsparingen

Det lyder sørme godt..og flot...hatten af for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.