hvad ville I gøre med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Vidunderligeunger

... 8000 i feriepenge?
det lyder måske ikke af så meget, men når man er på SU er det en dejlig hjælp...

Jeg har tre "valgmuligheder"

Bruge dem på en billet til norge (4000 t/r)
vandrestøvler/sko
en smart forårsjakke og en softshell til vandreturen?
(så er de vidst brugt) 

eller:

bruge dem alle på at betale lån, så jeg faktisk er gældfri om 4 mdr?

eller:

Bruge de 4000 på billet og resten 4000 på lån, så må jeg se om jeg kan finde een forårsjakke og et par alm. løbesko til billige penge

Hvad ville I vælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

morethanperfect

BlyViol skriver:

... 8000 i feriepenge?
det lyder måske ikke af så meget, men når man er på SU er det en dejlig hjælp...

vandrestøvler/sko
(så er de vidst brugt) 

eller:

eller:

Bruge de 4000 på billet og resten 4000 på lån, så må jeg se om jeg kan finde een forårsjakke og et par alm. løbesko til billige penge

Hvad ville I vælge??

betale lån af .. eller jeg havde nok sparet dem op , men hvis det skal være et af de tre der , havde jeg betalt lån af

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

betale lån af .. eller jeg havde nok sparet dem op , men hvis det skal være et af de tre der , havde jeg betalt lån af

okay tak for svaret..

vi SKAL til norge, da biletten er betalt, men ville gerne jeg selv kunne betale og ikke min kæreste skulle betale..

Anmeld

23. februar 2011

samantha1986

BlyViol skriver:

... 8000 i feriepenge?

vandrestøvler/sko
(så er de vidst brugt) 

eller:

eller:

Hvad ville I vælge??

Jeg ville også have betalt gæld af.

Min kæreste har det sådan at nu jeg er på su så ved han godt at han vil komme til at betale hvis vi skulle noget. og tror da bestemt at din kæreste sagtens kan forstå du vil betale lån af. i den sidste ende vil det jo hjælpe jer mere i hverdagen at du ikke skal gå og betale det af.

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

Hvis du ikke sidder super hårdt i det med gælden, hvilket det ikke lyder til, jamen, så kan du da dele det, som du selv skriver. Halvdelen på noget fornuftigt, halvdelen på lidt luksus/selvforkælelse. Så får du det heller ikke dårligt med at pengene kunne være gået til det ene frem for det andet Det havde jeg nok valgt, ud fra den smule info vi får. 

Selv gør jeg det ofte sådan: jeg skal spare sammen og har et forbrug på mig selv på cirka ingenting, men jeg bliver nødt til at forkæle mig selv engang i mellem, i små mængder, for ikke at køre sur i det

Anmeld

23. februar 2011

Lisette 84

Jeg synes at du skal vælge den sidste løsning... Det er rigtig godt at få betalt lån af.. Og 4000 i én bid er jo også en god portion at afdrage på en gang.... Men man skal også huske at leve livet..

Det er bare min holdning....... Livet skal leves mens vi har det...  Jakken og støvlerne må altså kunne findes billigt et eller andet sted..

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

samantha1986 skriver:

Jeg ville også have betalt gæld af.

Min kæreste har det sådan at nu jeg er på su så ved han godt at han vil komme til at betale hvis vi skulle noget. og tror da bestemt at din kæreste sagtens kan forstå du vil betale lån af. i den sidste ende vil det jo hjælpe jer mere i hverdagen at du ikke skal gå og betale det af.

ja okay... jamen det kunne være jeg skulle gøre det så, og så spare op af mit rådighedsbeløb til turen, for jeg vil selv betale rejsen... 

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Dinna88 skriver:

Hvis du ikke sidder super hårdt i det med gælden, hvilket det ikke lyder til, jamen, så kan du da dele det, som du selv skriver. Halvdelen på noget fornuftigt, halvdelen på lidt luksus/selvforkælelse. Så får du det heller ikke dårligt med at pengene kunne være gået til det ene frem for det andet Det havde jeg nok valgt, ud fra den smule info vi får. 

Selv gør jeg det ofte sådan: jeg skal spare sammen og har et forbrug på mig selv på cirka ingenting, men jeg bliver nødt til at forkæle mig selv engang i mellem, i små mængder, for ikke at køre sur i det

jeg mangler 18000 og betaler 2000 i mdr af på det. så hvis de 8000 kommer ind nu her til maj eller april er jeg jo færdig d. 1.7

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Lisette 84 skriver:

Jeg synes at du skal vælge den sidste løsning... Det er rigtig godt at få betalt lån af.. Og 4000 i én bid er jo også en god portion at afdrage på en gang.... Men man skal også huske at leve livet..

Det er bare min holdning....... Livet skal leves mens vi har det...  Jakken og støvlerne må altså kunne findes billigt et eller andet sted..

egentlig også det jeg helst vil, men ville også være dejligt, at være gældfri d. 1.7 og ikke 1.9 - selvom der ikke er så meget forskel

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

BlyViol skriver:

jeg mangler 18000 og betaler 2000 i mdr af på det. så hvis de 8000 kommer ind nu her til maj eller april er jeg jo færdig d. 1.7

Tror det er noget du skal gøre op med dig selv
Du kan jo også finde billigere alternativer til de ting du vil købe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.