hvad ville I gøre med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Dinna88 skriver:

Tror det er noget du skal gøre op med dig selv
Du kan jo også finde billigere alternativer til de ting du vil købe. 

jamen det er også det jeg tænker.. at jeg KAN jo finde et par udemærkede vandresko og så bare en jakke i stedet for to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

sarahb

når det kun er 2 mdr det drejer sig om på gælden så havde jeg rejst g hygget mig når i alligevel SKAL afsted.

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

sarahb skriver:

når det kun er 2 mdr det drejer sig om på gælden så havde jeg rejst g hygget mig når i alligevel SKAL afsted.

det er også den jeg hælder mest til...

Så må jeg jo bruge mit rådighedsbeløb på sko

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

BlyViol skriver:

det er også den jeg hælder mest til...

Så må jeg jo bruge mit rådighedsbeløb på sko

ja nemlig...
Vi skal da også hygge lidt ikk

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

BlyViol skriver:

jamen det er også det jeg tænker.. at jeg KAN jo finde et par udemærkede vandresko og så bare en jakke i stedet for to

Hæhæ, nemlig. Altså, min samvittighed ville ikke være til det, men det er også fordi jeg slet ikke er vant til at bruge mange penge på en enkelt ting - lige ud over kamera, computer osv, som jo er dyrt  Men altså.... Så vil jeg nok sige: find billige alternativer, og brug pengene både fornuftigt og til selvforkælelse Det er jo kun to måneder det handler om, med gælden.

Anmeld

23. februar 2011

Nynne88

BlyViol skriver:

... 8000 i feriepenge?
det lyder måske ikke af så meget, men når man er på SU er det en dejlig hjælp...

Jeg har tre "valgmuligheder"

Bruge dem på en billet til norge (4000 t/r)
vandrestøvler/sko
en smart forårsjakke og en softshell til vandreturen?
(så er de vidst brugt) 

eller:

bruge dem alle på at betale lån, så jeg faktisk er gældfri om 4 mdr?

eller:

Bruge de 4000 på billet og resten 4000 på lån, så må jeg se om jeg kan finde een forårsjakke og et par alm. løbesko til billige penge

Hvad ville I vælge??

Jeg ville betale lån af ELLER bruge 4000 kr på hver - som du beskriver i mulighed nr.3.

Anmeld

23. februar 2011

Diana...

klart betale på lånet det føles så godt bagefter 

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

sarahb skriver:

ja nemlig...
Vi skal da også hygge lidt ikk

jo!!!!!

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Dinna88 skriver:

Hæhæ, nemlig. Altså, min samvittighed ville ikke være til det, men det er også fordi jeg slet ikke er vant til at bruge mange penge på en enkelt ting - lige ud over kamera, computer osv, som jo er dyrt  Men altså.... Så vil jeg nok sige: find billige alternativer, og brug pengene både fornuftigt og til selvforkælelse Det er jo kun to måneder det handler om, med gælden.

jeg ved godt 4000 er mange penge til et-to par sko og to jakker, men alligevel, så er det jo god kvalitet men jeg må på udsalgsudkig

Anmeld

23. februar 2011

Vidunderligeunger

Nynne88 skriver:

Jeg ville betale lån af ELLER bruge 4000 kr på hver - som du beskriver i mulighed nr.3.

det bliver også en af de to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.