Problemer med sexlivet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Så ville jeg tænke på dig og krydse fingre for at snakken kommer til at gå godt ..

Og det var så lidt

Tusind tak Det er måske også på tide at høre om han vil stå op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Tusind tak Det er måske også på tide at høre om han vil stå op

Ja det er det godt

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

tingene kan aldrig være 50-50 i et parforhold

Og jeg tror det kommer an på hvordan man tager snakken 

fx kan det jo være et fælles projekt - du har brug for at han deltager mere for at få lyst til sex - og så får han sex 

Men man skal selvfølgelig finde en metode der virker for begge parter - men jeg tænker bare at en mand hellere vil ha en kvinde, der kan jage lidt med ham men at han så får en masse dejlig sex - end en kvinde der gør alt i hjemmet men så ikke vil være sammen med ham seksuelt - om ikke andet kan det jo være en dialog i har sammen

Jeg kan godt se hvad du mener med det, og jeg kan sagtens se hvor du ven hen med det.

Jeg er meget fokuseret på at tingene skal være lige. Dog kan jeg sagtens acceptere at jeg nå tage opvasken alene en gang imellem. Men jeg føler at jeg skylder ham noget når nu at alle omkring os kun vil snakke med mig om baby og graviditet. De vil ikke rigtig have min kæreste med i snakken mere.

Jeg er bange for at han føler sig udenfor.

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener med det, og jeg kan sagtens se hvor du ven hen med det.

Jeg er meget fokuseret på at tingene skal være lige. Dog kan jeg sagtens acceptere at jeg nå tage opvasken alene en gang imellem. Men jeg føler at jeg skylder ham noget når nu at alle omkring os kun vil snakke med mig om baby og graviditet. De vil ikke rigtig have min kæreste med i snakken mere.

Jeg er bange for at han føler sig udenfor.

Det vil også være en rigtig god ting hvor du så ku give ham plads

At snakke om om han føler sig udenfor og om der er noget (udover sex) som du kan gøre for at I får det bedre - sådan mere en generel snak om hvad I kan gøre af små ting for hinanden i hverdagen

Men I skal naturligvis finde jeres helt egen måde at gøre det på

Anmeld

22. februar 2011

Sofia

Jeg synes det lyder som en ubehagelig og underlig måde han "lægger op til sex på". Kan godt forstå det giver problemer. Synes du skal snakke med ham om det, I må kunne finde en løsning så det bliver rart for jer begge.

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Jeg kan kun sige, at jeg personligt hellere ikke selv havde den store sexlyst under mine graviditeter og det har taget lang tid efter graviditeten at få den igen - MEN den er kommet igen! Selvom jeg egentlig ikke havde troet den ville komme tilbage.. Så måske det kan give dig et lille håb i den sidste ende

Jeg har heldigvis en meget tålmodig og godmodig mand, som ikke presser på eller noget som helst.. Han ligger ikke skjul på, at han har lyst, så jeg ved det til jeg er klar.

Hvis han bare havde mast sig på og gjort det på hans præmisser, så tror jeg egentligt at han ville frastøde mig mere og skubbe lysten endnu længere væk, så det kan jeg godt følge dig i.

Det vigtigste er trods alt at man er åben om det i et forhold så begge parter har noget at forholde sig til.  Du kan jo ikke selv gøre for det - og du er bare nødt til at forklare, at det ikke som sådan har noget med ham at gøre.

Anmeld

23. februar 2011

Barbamama

WTF?!?!  Har DU seriøst dårlig samvittighed!!!! Lad mig give dig et ordenligt (kærligt) spark i måsen!!!! Han skal fanme ikke lave overgreb på dig på den måde! Hvis min kæreste bare overfaldt mig ved at stikke sin pik ind i mig uden at jeg var med på den var jeg gået FULDSTÆNDIG amok!!!! Jeg havde bækkenløsning i min graviditet og der var heller ikke så meget gang i den og det accepterede min kæreste da. Min kæreste har ALDRIG presset mig til sex og han skulle også bare lige prøve! Hvad fanden bilder han sig ind??? Han må da respektere dine grænser. Hvad med de andre områder i jeres liv? Respekterer han dig der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.