Hej piger.
Jeg er gravid og min kæreste og jeg har som så mange andre par problemer med sex.
Problemet er at han hele tiden vil og sådan har det altid været i vores forhold, hvorimod min sexlyst ikke er så stor. Ihvertfald er jeg ikke den der lægger op til sex.
Grunden til jeg ikke vil er at min kæreste bare kan finde på at ligge sig ved siden af mig, trække mit ene ben op over ham og så bare prøve at stikke den ind.
Jeg er ikke våd eller tændt eller noget. For det meste får han den bare presset ind, hvor jeg så bagefter kan mærke at jeg bliver våd.
Han har jo altid lyst så han spørger mig meget sent om aftenen når vi skal i seng ellers spørger han mig meget sent om morgen når vi står op.
Jeg føler ikke at jeg har lyst til ham. Og når jeg afviser ham bliver han sur, vender sig om og ligger sig til at sove.
Hvilket er sket nu. Så nu sidder jeg her og tænker at nu bliver det for meget. Og jeg skal have gjort noget ved det.
Jeg ved ikke hvorfor min sexlyst ikke er så stor. Det er enten fordi jeg er for træt eller har ondt i lengden, når nu jeg er gravid. Nogle gange gider jeg det bare ikke fordi han bare vil stikke den ind i mig. Hvilket jo gør ondt.
Jeg ved ikke om der er mere jeg kan skrive for at give jer lidt indblik i sagen, spørg hvis I vil vide mere.
Kan I give mig nogle gode råd til at ordne dette problem.
Det er godt nok ærgerlig at man ikke kan være ano, men jeg håber at der er nogle modige sjæle der vil give mig tiltrængt råd.
mvh.
Anmeld