Problemer med sexlivet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gravid og min kæreste og jeg har som så mange andre par problemer med sex.

Problemet er at han hele tiden vil og sådan har det altid været i vores forhold, hvorimod min sexlyst ikke er så stor. Ihvertfald er jeg ikke den der lægger op til sex.

Grunden til jeg ikke vil er at min kæreste bare kan finde på at ligge sig ved siden af mig, trække mit ene ben op over ham og så bare prøve at stikke den ind.

Jeg er ikke våd eller tændt eller noget. For det meste får han den bare presset ind, hvor jeg så bagefter kan mærke at jeg bliver våd.

Han har jo altid lyst så han spørger mig meget sent om aftenen når vi skal i seng ellers spørger han mig meget sent om morgen når vi står op.

Jeg føler ikke at jeg har lyst til ham. Og når jeg afviser ham bliver han sur, vender sig om og ligger sig til at sove.

Hvilket er sket nu. Så nu sidder jeg her og tænker at nu bliver det for meget. Og jeg skal have gjort noget ved det.

Jeg ved ikke hvorfor min sexlyst ikke er så stor. Det er enten fordi jeg er for træt eller har ondt i lengden, når nu jeg er gravid. Nogle gange gider jeg det bare ikke fordi han bare vil stikke den ind i mig. Hvilket jo gør ondt.

Jeg ved ikke om der er mere jeg kan skrive for at give jer lidt indblik i sagen, spørg hvis I vil vide mere.

Kan I give mig nogle gode råd til at ordne dette problem.

Det er godt nok ærgerlig at man ikke kan være ano, men jeg håber at der er nogle modige sjæle der vil give mig tiltrængt råd.

mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Lillefe

Det er da klart din sexlyst ikke er så stor hvem gider have en stiv pik op uden han rør ved dig overhovedet.. han bliver sku da nød til at yde for at få! og du bliver da helt klart slet ikke tændt når han ikke rør ved dig

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Det er da klart din sexlyst ikke er så stor hvem gider have en stiv pik op uden han rør ved dig overhovedet.. han bliver sku da nød til at yde for at få! og du bliver da helt klart slet ikke tændt når han ikke rør ved dig

Det er rigtigt. Men jeg kan ikke kun give skylden på ham, jeg er også en del af skylden.

Han synes nogle gange at når han prøver at røre og give forspil og være dejlig ved mig, så skubber jeg ham væk fordi at jeg er for træt eller ikke gider.

Derfor gider han ikke forspil så ofte mere.

Anmeld

22. februar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid og min kæreste og jeg har som så mange andre par problemer med sex.

Problemet er at han hele tiden vil og sådan har det altid været i vores forhold, hvorimod min sexlyst ikke er så stor. Ihvertfald er jeg ikke den der lægger op til sex.

Grunden til jeg ikke vil er at min kæreste bare kan finde på at ligge sig ved siden af mig, trække mit ene ben op over ham og så bare prøve at stikke den ind.

Jeg er ikke våd eller tændt eller noget. For det meste får han den bare presset ind, hvor jeg så bagefter kan mærke at jeg bliver våd.

Han har jo altid lyst så han spørger mig meget sent om aftenen når vi skal i seng ellers spørger han mig meget sent om morgen når vi står op.

Jeg føler ikke at jeg har lyst til ham. Og når jeg afviser ham bliver han sur, vender sig om og ligger sig til at sove.

Hvilket er sket nu. Så nu sidder jeg her og tænker at nu bliver det for meget. Og jeg skal have gjort noget ved det.

Jeg ved ikke hvorfor min sexlyst ikke er så stor. Det er enten fordi jeg er for træt eller har ondt i lengden, når nu jeg er gravid. Nogle gange gider jeg det bare ikke fordi han bare vil stikke den ind i mig. Hvilket jo gør ondt.

Jeg ved ikke om der er mere jeg kan skrive for at give jer lidt indblik i sagen, spørg hvis I vil vide mere.

Kan I give mig nogle gode råd til at ordne dette problem.

Det er godt nok ærgerlig at man ikke kan være ano, men jeg håber at der er nogle modige sjæle der vil give mig tiltrængt råd.

mvh.

Jeg kan sagtens forstå du ikke har lyst! Du er nødt til at fortælle ham at han ikke bare kan gå sådan til værks, han er ligesom nødt til at få dig tændt først. Sig at du gerne vil at i har noget forspil... Faktisk tager det op til 30 minutter for en kvinde at blive ordentligt tændt...

Anmeld

22. februar 2011

JustMe

Hjernen kan være kompliceret og det samme med sexlysten; men nogle gange er problemet altså helt enkelt, og det lyder til, at du har beskrevet det lige nu.

Har du snakket med ham og fortalt ham, at det ikke er rart for dig, når han trænger ind i dig uden varsel, og at det slukker din lyst totalt? Hvis ikke er det første skridt på vejen, og mon så ikke han lærer det?

Hvis du har forklaret ham det, ville jeg nok konsekvent afvise ham, når han forsøgte uden forspil. Fortælle ham, at du lukker totalt ned, når han overfuser dig på den måde, og at han næste gang må varme dig lidt op først. Forspil behøver jo ikke vare halve eller hele timer. Så finder han hurtigt ud af, at det bedst kan betale sig at fokusere lidt på dig først, da han ingen vegne kommer med den anden teknik.

Selvfølgelig ville det være rart, hvis han tænkte lidt over, hvorfor du ikke har lyst og at det ikke er rart for dig, og handlede ud fra det. Men hvis ovenstående fremgangsmåde virker, er det jo én måde at løse problemet på  Håber i finder ud af det.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg kan sagtens forstå du ikke har lyst! Du er nødt til at fortælle ham at han ikke bare kan gå sådan til værks, han er ligesom nødt til at få dig tændt først. Sig at du gerne vil at i har noget forspil... Faktisk tager det op til 30 minutter for en kvinde at blive ordentligt tændt...

Nu skal det siges at det ikke kun er hans skyld. Det er også min, for når han gerne vil give mig forspil, afviser jeg ham, fordi jeg er for træt. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hans situation, hvis jeg blev afvist, næsten hver gang jeg prøver på noget, ville jeg også til sidst stoppe.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Hjernen kan være kompliceret og det samme med sexlysten; men nogle gange er problemet altså helt enkelt, og det lyder til, at du har beskrevet det lige nu.

Har du snakket med ham og fortalt ham, at det ikke er rart for dig, når han trænger ind i dig uden varsel, og at det slukker din lyst totalt? Hvis ikke er det første skridt på vejen, og mon så ikke han lærer det?

Hvis du har forklaret ham det, ville jeg nok konsekvent afvise ham, når han forsøgte uden forspil. Fortælle ham, at du lukker totalt ned, når han overfuser dig på den måde, og at han næste gang må varme dig lidt op først. Forspil behøver jo ikke vare halve eller hele timer. Så finder han hurtigt ud af, at det bedst kan betale sig at fokusere lidt på dig først, da han ingen vegne kommer med den anden teknik.

Selvfølgelig ville det være rart, hvis han tænkte lidt over, hvorfor du ikke har lyst og at det ikke er rart for dig, og handlede ud fra det. Men hvis ovenstående fremgangsmåde virker, er det jo én måde at løse problemet på  Håber i finder ud af det.

Jeg vil starte med at sige at han ikke kun er problemet, det er også mig, jeg afviser ham tit når han lægger op til noget med eller uden forspil.

Og det gør jeg fordi jeg ikke gider sex den aften, jeg er enten for træt eller har ondt i lengden.

Det er lidt svært for ham at acceptere.

jeg har prøvet at snakke med ham om det og han er ikke særlig god til at udtrykke sine følelser, men jeg tror at han føler at hvis han ikke gør noget så sker der ikke noget i vores sexliv.

Når vi først ER kommet i gang er alt da også godt og dejligt. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har mere sexlyst.

Anmeld

22. februar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Nu skal det siges at det ikke kun er hans skyld. Det er også min, for når han gerne vil give mig forspil, afviser jeg ham, fordi jeg er for træt. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hans situation, hvis jeg blev afvist, næsten hver gang jeg prøver på noget, ville jeg også til sidst stoppe.

Ja, men så er du nok nødt til at prøve at snakke med ham om det, altså fortælle ham at det er svært at finde lysten for dig. Han må jo også have lidt forståelse, nu når du er gravid - at man altså ikke kan have lyst hele tiden! Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men altså det bliver da hårdt i længden

Men ja i skulle måske tage snakken om, på et tidspunkt hvor han ikke lige har lyst til sex... sådan så han ikke er sur eller i dårligt humør.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Ja, men så er du nok nødt til at prøve at snakke med ham om det, altså fortælle ham at det er svært at finde lysten for dig. Han må jo også have lidt forståelse, nu når du er gravid - at man altså ikke kan have lyst hele tiden! Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men altså det bliver da hårdt i længden

Men ja i skulle måske tage snakken om, på et tidspunkt hvor han ikke lige har lyst til sex... sådan så han ikke er sur eller i dårligt humør.

Jeg vil helt klart snakke med ham om det i dag da han er blevet sur og rullede om og faldt i søvn.

Nu sidder jeg her og har det skidt for jeg føler at det er min skyld. Jeg nyder det jo når vi først er kommet i gang, jeg har tit tænkt på at jeg ikke gider fordi at når han trænger ind i mig går det ondt. Og især når jeg ikke er klar så hænger alt jo bare fast når han presser den ind.

Anmeld

22. februar 2011

JustMe

I så fald ser jeg hans voldsomme fremgangsmåde som et sidste desperat forsøg på at få lidt nærhed. Det gør det stadig ikke okay, men hvis du ladrig har lyst og afviser ham uanset hans fremgangsmåde, kan jeg godt forstå, han bliver frustreret. Du har al ret til ikke at have lyst til sex; men ligesom han skal udvise forståelse for din manglende lyst, er det også vigtigt, at du udviser forståelse for hans frustrationer. Det ER hårdt at blive afvist gang på gang.

Har du aldrig lyst? Eller er du bare ikke så god til at handle på det, når der måske kunne være mulighed for en lille gnist?

Du kan i stedet prøve at styre slagets gang selv og forkæle dig selv lidt en dag, hvor du har lidt overskud. Der er ikke altid mange af de dage, når man er gravid, så det er med at gribe dem, der så er. Prøv evt. at forkæle dig selv med et varmt bad og kæl lidt for dig selv på en rar måde og se, om det kan få dig lidt i stemning. Så kan du tage den derfra og gå ind og forføre ham...sørg for at minde ham om, at du lige skal varmes lidt op.

Så bliver det måske en rar ting, som du får lidt mere lyst til. Sexlyst skal plejes og kræver arbejde at få til at blomstre op igen, hvis den først er visnet. Samtidig avler sex som regel lyst til mere sex, så måske du efter et par gage får lyst endnu oftere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.