Problemer med sexlivet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Ja så er det nok der I skal sætte ind.

Men hvis du udlægger det som: jeg vil rigtig gerne have mere lyst - men jeg er bare sådan opbygget at hvis vi skal arbejde på at jeg får mere lyst, kan det hjælpe hvis du gør sådan og sådan - du skal ikke undskylde, det er bare fordi vi er forskellige og min kvindekrop er altså indrettet så skørt at den skal hjælpes lidt på vej

Har selv haft sådanne perioder - og min oplevelse var at hvis min kæreste helt impulsivt fx havde gjort rent når jeg kom hjem så fik jeg pludselig lyst til ham - og det må vi jo bare acceptere at nogle kvinder er lidt mere besværlige på det punkt 

Men tror det ville være en stor hjælp for din kæreste hvis han havde nogle konkrete ting han vidste han kunne gøre for at gøre dig glad og lysten - så har han også en gulerod i enden at glæde sig til må man sige

Du giver mig nogle rigtig gode råd.

Jeg vil gøre som du foreslår, men jeg ved at han bare kom til at sidde og kigge og smile fjoget for så bagefter at give mig ret i alt og sige undskyld.

Måske kunne ham og jeg lave nogle aftener hvor jeg SKAL være klar til sex. Gå i bad, gøre mig klar og have lyst til ham. Så ved han måske at den dag får han helt sikkert noget.

Er det en god ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

JustMe

Anonym skriver:

Ja det gør og det er også træls synes han.

Men af en eller anden grund gør det også ondt når han trænger ind. Måske bunder det hele i at det gør ondt når han trænger ind. Jeg kan ikke føle om problemet er psykisk eller fysisk.

Glidecreme har vi, sex legetøj har vi også brugt mange 100 kr. på, men jeg vil ikke have det, jeg vil have ham.

Den sidste sætning alene gør, at i har rigtigt gode forudsætninger for, at komme tættere på en løsning. Hvis det gør ondt trods glidecreme, kan det være en form for vaginisme...og den bliver bestemt ikke mindre udtalt af de dårlige oplevelser, hvor han har overfuset dig. Tværtimod. Graviditeten kan med tiden også bevirke, at der bliver endnu mindre plads i skeden, hvilket kan gøre problemet endnu mere udtalt.

Så det vigtigste er vist, at i sætter jer ned (evt. over en dejlig middag, så samtalen bliver hyggelig trods det intime emne) og får snakket om, hvordan i kan gå frem, så du er afslappet og modtagelig.

Hvor langt henne er du?

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Du skal på ingen måde have sex med ham af den årsag, hvis du ikke har lyst. Men hvis du selv er indstillet på, at du gerne vil have jeres sexliv lidt op at køre inden barnets ankomst, kan det være nemmere at holde gejsten efter fødslen, da det er en mere integreret del af jeres hverdag og tankegang

Jeg giver ham ret i at når jeg først har født bliver den i staren meget mindre sexlyst og tid.

Derfor vil jeg da også give ham en masse nu, men lysten er der ikke. Jeg ved ikke om dette er et psykisk eller fysisk problem.

Jeg ved at når han en gang vågner at han bare vil begynde at sige undskyld osv. men desværre ender den så bare der. Og så bliver det lagt i glemmeskuffen.

Anmeld

22. februar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid og min kæreste og jeg har som så mange andre par problemer med sex.

Problemet er at han hele tiden vil og sådan har det altid været i vores forhold, hvorimod min sexlyst ikke er så stor. Ihvertfald er jeg ikke den der lægger op til sex.

Grunden til jeg ikke vil er at min kæreste bare kan finde på at ligge sig ved siden af mig, trække mit ene ben op over ham og så bare prøve at stikke den ind.

Jeg er ikke våd eller tændt eller noget. For det meste får han den bare presset ind, hvor jeg så bagefter kan mærke at jeg bliver våd.

Han har jo altid lyst så han spørger mig meget sent om aftenen når vi skal i seng ellers spørger han mig meget sent om morgen når vi står op.

Jeg føler ikke at jeg har lyst til ham. Og når jeg afviser ham bliver han sur, vender sig om og ligger sig til at sove.

Hvilket er sket nu. Så nu sidder jeg her og tænker at nu bliver det for meget. Og jeg skal have gjort noget ved det.

Jeg ved ikke hvorfor min sexlyst ikke er så stor. Det er enten fordi jeg er for træt eller har ondt i lengden, når nu jeg er gravid. Nogle gange gider jeg det bare ikke fordi han bare vil stikke den ind i mig. Hvilket jo gør ondt.

Jeg ved ikke om der er mere jeg kan skrive for at give jer lidt indblik i sagen, spørg hvis I vil vide mere.

Kan I give mig nogle gode råd til at ordne dette problem.

Det er godt nok ærgerlig at man ikke kan være ano, men jeg håber at der er nogle modige sjæle der vil give mig tiltrængt råd.

mvh.

Nogen får meget lyst i deres graviditet, andre har ingen lyst, det tror jeg ikke helt om man selv kan styre ..

Jeg havde ingen lyst de først 4 måneder og så begyndte der at komme overdrevet lyst, og nu er jeg 32+2 og har ikke lyst igen, medmindre at min kæreste virkelig tænder mig og rigtig får mig forført ..

Men der er da ingen som bare ville have en stiv en op i en som er tør, det gøre jo mega ondt

Prøv evt. at snak med ham om det og fortæl at der er nogen som bare ikke har lyst i deres graiditet og ellers så snak med ham om at han skal forfør dig, virkelig give dig lyst, inden han begynder at stikke den op ..

Held og lykke og håber at det har hjulpet lidt ..

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Du giver mig nogle rigtig gode råd.

Jeg vil gøre som du foreslår, men jeg ved at han bare kom til at sidde og kigge og smile fjoget for så bagefter at give mig ret i alt og sige undskyld.

Måske kunne ham og jeg lave nogle aftener hvor jeg SKAL være klar til sex. Gå i bad, gøre mig klar og have lyst til ham. Så ved han måske at den dag får han helt sikkert noget.

Er det en god ide?

hvis han er så håbløs hihi ka det være I ska gå meget praktisk til værks

fx at der hænger en seddel på køleskabet (som kun I to ved hvad betyder) - det kan fx være alle de ting du ved ku give dig mere lyst til ham

tage opvasken

støvsuge

tage den lille (hvis i har sådan en )

blomster

osv osv osv - det ligner jo bare en "to do" liste for gæster osv, men ku være der gik helt sport i det for ham, også så han ved at han lidt selv kan være med til at bestemme hvornår han ka få sex sådan lidt i hvertfald

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Den sidste sætning alene gør, at i har rigtigt gode forudsætninger for, at komme tættere på en løsning. Hvis det gør ondt trods glidecreme, kan det være en form for vaginisme...og den bliver bestemt ikke mindre udtalt af de dårlige oplevelser, hvor han har overfuset dig. Tværtimod. Graviditeten kan med tiden også bevirke, at der bliver endnu mindre plads i skeden, hvilket kan gøre problemet endnu mere udtalt.

Så det vigtigste er vist, at i sætter jer ned (evt. over en dejlig middag, så samtalen bliver hyggelig trods det intime emne) og får snakket om, hvordan i kan gå frem, så du er afslappet og modtagelig.

Hvor langt henne er du?

For ikke at afsløre for meget.

Jeg har termin i juli måned.

Det er jo ikke maven der driller, men mere at jeg har meget ondt i lengden.

Jeg synes også at jeg laver mere fysisk om dagen. Vi studerer begge 2, men han bruger ca. 30 min om dagen på at gå frem og tilbage.

Jeg bruger en time, hjemturen er op af bakke, samt jeg vælger at bruge trapper i stedet for elevator henne i skolen. Jeg kommer hjem og rydder lidt op, jeg laver aftensmad og jeg tager ud af bordet og vi vasker op sammen.

Hvis jeg skal komme med alle grunde der gør jeg ikke har lyst til sex.

Han stikker den bare ind.

Jeg er ikke liderlig og våd.

Jeg har ondt når han stikker den ind, uanset om jeg er våd eller ej, gør det stadig ondt.

Jeg er træt og har ikke lyst.

Jeg har ondt i lengden.

Jeg mangler berøring.

Jeg mangler lysten til selv at bidrage til sex.

Jeg lægger ikke selv nok op til sex.

Jeg er sikker på at min kæreste er ligeså frustreret over det her som jeg er.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

hvis han er så håbløs hihi ka det være I ska gå meget praktisk til værks

fx at der hænger en seddel på køleskabet (som kun I to ved hvad betyder) - det kan fx være alle de ting du ved ku give dig mere lyst til ham

tage opvasken

støvsuge

tage den lille (hvis i har sådan en )

blomster

osv osv osv - det ligner jo bare en "to do" liste for gæster osv, men ku være der gik helt sport i det for ham, også så han ved at han lidt selv kan være med til at bestemme hvornår han ka få sex sådan lidt i hvertfald

Ja det lyder som en meget god ide.

Men er det rimeligt for mig at han skal gøre pligter for at få sex.

Jeg tænker at det skal være rimeligt for os begge 2. Når han skal have sex så skal han gøre en pligt. Men når jeg en sjælden gang vil have sex. Hvad skal jeg så gøre.

Ej det tror jeg desværre ikke jeg vil alligevel. Det bliver måske til mere konflikter. At han ikke nok med at skulle yde i sengen når han vil have sex, men han skal også yde i hjemmet.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Nogen får meget lyst i deres graviditet, andre har ingen lyst, det tror jeg ikke helt om man selv kan styre ..

Jeg havde ingen lyst de først 4 måneder og så begyndte der at komme overdrevet lyst, og nu er jeg 32+2 og har ikke lyst igen, medmindre at min kæreste virkelig tænder mig og rigtig får mig forført ..

Men der er da ingen som bare ville have en stiv en op i en som er tør, det gøre jo mega ondt

Prøv evt. at snak med ham om det og fortæl at der er nogen som bare ikke har lyst i deres graiditet og ellers så snak med ham om at han skal forfør dig, virkelig give dig lyst, inden han begynder at stikke den op ..

Held og lykke og håber at det har hjulpet lidt ..

Tak for dit svar.

Jeg har igennem debatten med de andre piger. Fundet ud af at problemet måske er dybere end at det bare er problemer med sex UNDER graviditet.

Det er mere manglende sexlyst fra min side generelt pga en masse småproblemer som nu er blevet store porblemer.

Uanset hvad skal jeg snakke med ham i dag, for jeg kan ikke leve med at føle skyld i at min kæreste ikke er så lykkelig som han fotjener. Måske driver jeg ham væk fra mig

Men tusind tak for svar alligevel

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Ja det lyder som en meget god ide.

Men er det rimeligt for mig at han skal gøre pligter for at få sex.

Jeg tænker at det skal være rimeligt for os begge 2. Når han skal have sex så skal han gøre en pligt. Men når jeg en sjælden gang vil have sex. Hvad skal jeg så gøre.

Ej det tror jeg desværre ikke jeg vil alligevel. Det bliver måske til mere konflikter. At han ikke nok med at skulle yde i sengen når han vil have sex, men han skal også yde i hjemmet.

Håber du forstår hvad jeg mener.

tingene kan aldrig være 50-50 i et parforhold

Og jeg tror det kommer an på hvordan man tager snakken 

fx kan det jo være et fælles projekt - du har brug for at han deltager mere for at få lyst til sex - og så får han sex 

Men man skal selvfølgelig finde en metode der virker for begge parter - men jeg tænker bare at en mand hellere vil ha en kvinde, der kan jage lidt med ham men at han så får en masse dejlig sex - end en kvinde der gør alt i hjemmet men så ikke vil være sammen med ham seksuelt - om ikke andet kan det jo være en dialog i har sammen

Anmeld

22. februar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Jeg har igennem debatten med de andre piger. Fundet ud af at problemet måske er dybere end at det bare er problemer med sex UNDER graviditet.

Det er mere manglende sexlyst fra min side generelt pga en masse småproblemer som nu er blevet store porblemer.

Uanset hvad skal jeg snakke med ham i dag, for jeg kan ikke leve med at føle skyld i at min kæreste ikke er så lykkelig som han fotjener. Måske driver jeg ham væk fra mig

Men tusind tak for svar alligevel

Så ville jeg tænke på dig og krydse fingre for at snakken kommer til at gå godt ..

Og det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.