JustMe skriver:
Den sidste sætning alene gør, at i har rigtigt gode forudsætninger for, at komme tættere på en løsning. Hvis det gør ondt trods glidecreme, kan det være en form for vaginisme...og den bliver bestemt ikke mindre udtalt af de dårlige oplevelser, hvor han har overfuset dig. Tværtimod. Graviditeten kan med tiden også bevirke, at der bliver endnu mindre plads i skeden, hvilket kan gøre problemet endnu mere udtalt.
Så det vigtigste er vist, at i sætter jer ned (evt. over en dejlig middag, så samtalen bliver hyggelig trods det intime emne) og får snakket om, hvordan i kan gå frem, så du er afslappet og modtagelig.
Hvor langt henne er du?
For ikke at afsløre for meget.
Jeg har termin i juli måned.
Det er jo ikke maven der driller, men mere at jeg har meget ondt i lengden.
Jeg synes også at jeg laver mere fysisk om dagen. Vi studerer begge 2, men han bruger ca. 30 min om dagen på at gå frem og tilbage.
Jeg bruger en time, hjemturen er op af bakke, samt jeg vælger at bruge trapper i stedet for elevator henne i skolen. Jeg kommer hjem og rydder lidt op, jeg laver aftensmad og jeg tager ud af bordet og vi vasker op sammen.
Hvis jeg skal komme med alle grunde der gør jeg ikke har lyst til sex.
Han stikker den bare ind.
Jeg er ikke liderlig og våd.
Jeg har ondt når han stikker den ind, uanset om jeg er våd eller ej, gør det stadig ondt.
Jeg er træt og har ikke lyst.
Jeg har ondt i lengden.
Jeg mangler berøring.
Jeg mangler lysten til selv at bidrage til sex.
Jeg lægger ikke selv nok op til sex.
Jeg er sikker på at min kæreste er ligeså frustreret over det her som jeg er.