Problemer med sexlivet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

mth1987

Her i forholdet er det også manden der har sexlysten hele tiden. Jeg vil enormt gerne skrive til dig men er jo lidt svært når du ano. Og har ikke lige lyst til at fortælle om vores sexliv i åbent forum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

JustMe

Anonym skriver:

Jeg vil helt klart snakke med ham om det i dag da han er blevet sur og rullede om og faldt i søvn.

Nu sidder jeg her og har det skidt for jeg føler at det er min skyld. Jeg nyder det jo når vi først er kommet i gang, jeg har tit tænkt på at jeg ikke gider fordi at når han trænger ind i mig går det ondt. Og især når jeg ikke er klar så hænger alt jo bare fast når han presser den ind.

Tager det lang tid for dig at blive våd, eller er det fordi i helt springer forspillet over?

For hvis det er tørhed, der er problemet, er glidecreme et glimrende supplement at have liggende, så det i hvert fald ikke bliver en af hindringerne. Dermed ikke sagt, at han skal have lov bare at smøre den ind og jage den op...du skal stadig kunne følge med i processen psykisk jo  

Anmeld

22. februar 2011

Rosa

Anonym skriver:

Nu skal det siges at det ikke kun er hans skyld. Det er også min, for når han gerne vil give mig forspil, afviser jeg ham, fordi jeg er for træt. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hans situation, hvis jeg blev afvist, næsten hver gang jeg prøver på noget, ville jeg også til sidst stoppe.

At du er for træt til forspil er da ikke et grønt lys til bare at stikke den ind  Tværtimod. Altså - han må da liiige slappe af, sex er altså ikke en RET han har i jeres forhold - det er en aktivitet I begge skal være klar til, og han må sgu da vise NOGET mere forståelse nu hvor du er gravid og træt!!!  Hvad har han så tænkt sig når babyen kommer, og du ikke har sovet i flere dage??? Han bliver da nødt til at vise noget mere hensyn - UDEN at blive pigesur!!! 

Knus herfra og tillykke med graviditeten 

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Det er rigtigt. Men jeg kan ikke kun give skylden på ham, jeg er også en del af skylden.

Han synes nogle gange at når han prøver at røre og give forspil og være dejlig ved mig, så skubber jeg ham væk fordi at jeg er for træt eller ikke gider.

Derfor gider han ikke forspil så ofte mere.

kære ts

Hvis en fyr gjorde sådan ved mig (bare stak den op) vil jeg føle det grænsede til voldtagt - og det kan sætte sig så dybt og fjerne lysten indtil man får bearbejdet det - da følelsen vil komme hver gang hanforsøger igen.

Og mht forspil - så er forspil altså mere end lige at pille lidt i sengen - forspil er alt det rundt omkring, det er at viser at han elsker dig betingelsesløst, at han lige laver mad fordi han har lyst til at forkæle dig, uventet kommer med blomster, slukker fjernsynet for lige at minde dig om hvor dejlig han synes du er - det er sådan noget der kan få dig til at stole på ham seksuelt og få lyst til sexen (sådan har jeg det hvertfald)

Men jeg undrer mig over om der er andet i jeres forhold der ikke helt fungerer? Her tænker jeg nok rent kommunikativt - hvis min kæreste og jeg har en skæv kommunikation i sengen så får vi talt det igennem bagefter - for sex er en usagt kommunikation og begge parter skal tale samme sprog

Det lyder til I har brug for en lang snak - han vil gerne have mere sex - og så må du forklare ham hvad du har brug for fra ham for at få lysten op, hvilke behov du ikke får dækket og det er her du skal på arbejde for du skal også finde ud af præcis hvad I begge to kan gøre for at få det op at stå igen

For mig er sex et symptom på om alt det andet går godt eller om der er ridser i lakken, der skal ses på

til dig og jeg håber I finder ud af det

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Perl skriver:

Det er da klart din sexlyst ikke er så stor hvem gider have en stiv pik op uden han rør ved dig overhovedet.. han bliver sku da nød til at yde for at få! og du bliver da helt klart slet ikke tændt når han ikke rør ved dig

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

kære ts

Hvis en fyr gjorde sådan ved mig (bare stak den op) vil jeg føle det grænsede til voldtagt - og det kan sætte sig så dybt og fjerne lysten indtil man får bearbejdet det - da følelsen vil komme hver gang hanforsøger igen.

Og mht forspil - så er forspil altså mere end lige at pille lidt i sengen - forspil er alt det rundt omkring, det er at viser at han elsker dig betingelsesløst, at han lige laver mad fordi han har lyst til at forkæle dig, uventet kommer med blomster, slukker fjernsynet for lige at minde dig om hvor dejlig han synes du er - det er sådan noget der kan få dig til at stole på ham seksuelt og få lyst til sexen (sådan har jeg det hvertfald)

Men jeg undrer mig over om der er andet i jeres forhold der ikke helt fungerer? Her tænker jeg nok rent kommunikativt - hvis min kæreste og jeg har en skæv kommunikation i sengen så får vi talt det igennem bagefter - for sex er en usagt kommunikation og begge parter skal tale samme sprog

Det lyder til I har brug for en lang snak - han vil gerne have mere sex - og så må du forklare ham hvad du har brug for fra ham for at få lysten op, hvilke behov du ikke får dækket og det er her du skal på arbejde for du skal også finde ud af præcis hvad I begge to kan gøre for at få det op at stå igen

For mig er sex et symptom på om alt det andet går godt eller om der er ridser i lakken, der skal ses på

til dig og jeg håber I finder ud af det

Det er fuldstændig rigtig det du siger.

Der er nogle gange hvor vi kan snappe efter hinanden. Det er måske noget der skal noget mere hjælp til.

Jeg tror det er fordi vi er opdraget på forskellig måde. Jeg har haft en streng opdragelse med pligter og skulle have arbejde fra jeg var 13. Jeg skulle vokse op hurtigt. Min stedfar var i søværnet.

Min kæreste derimod har haft lidt løsere snor hvad angår opdragelse.

Derfor går det galt når han ikke tager sin tørn med opvasken, når han ikke taler højt og tydeligt til mig eller andre små problemer.

Og vi er ikke gode til at snakke med hinanden for han er meget konfliktsky og kan ikke finde ud af at formulere sig ordentligt.

Derfor ender det bare med at han siger undskyld og så er det det.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

At du er for træt til forspil er da ikke et grønt lys til bare at stikke den ind  Tværtimod. Altså - han må da liiige slappe af, sex er altså ikke en RET han har i jeres forhold - det er en aktivitet I begge skal være klar til, og han må sgu da vise NOGET mere forståelse nu hvor du er gravid og træt!!!  Hvad har han så tænkt sig når babyen kommer, og du ikke har sovet i flere dage??? Han bliver da nødt til at vise noget mere hensyn - UDEN at blive pigesur!!! 

Knus herfra og tillykke med graviditeten 

Sjovt du nævner det.

Han er faktisk begyndt at sige at jeg skal have sex med ham fordi at når barnet kommer så er der ikke tid og lyst til det.

Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre andet end at snakke med ham. Jeg vil gøre alt for dette forhold.

Sexlysten er der bare ikke.

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Det er fuldstændig rigtig det du siger.

Der er nogle gange hvor vi kan snappe efter hinanden. Det er måske noget der skal noget mere hjælp til.

Jeg tror det er fordi vi er opdraget på forskellig måde. Jeg har haft en streng opdragelse med pligter og skulle have arbejde fra jeg var 13. Jeg skulle vokse op hurtigt. Min stedfar var i søværnet.

Min kæreste derimod har haft lidt løsere snor hvad angår opdragelse.

Derfor går det galt når han ikke tager sin tørn med opvasken, når han ikke taler højt og tydeligt til mig eller andre små problemer.

Og vi er ikke gode til at snakke med hinanden for han er meget konfliktsky og kan ikke finde ud af at formulere sig ordentligt.

Derfor ender det bare med at han siger undskyld og så er det det.

Ja så er det nok der I skal sætte ind.

Men hvis du udlægger det som: jeg vil rigtig gerne have mere lyst - men jeg er bare sådan opbygget at hvis vi skal arbejde på at jeg får mere lyst, kan det hjælpe hvis du gør sådan og sådan - du skal ikke undskylde, det er bare fordi vi er forskellige og min kvindekrop er altså indrettet så skørt at den skal hjælpes lidt på vej

Har selv haft sådanne perioder - og min oplevelse var at hvis min kæreste helt impulsivt fx havde gjort rent når jeg kom hjem så fik jeg pludselig lyst til ham - og det må vi jo bare acceptere at nogle kvinder er lidt mere besværlige på det punkt 

Men tror det ville være en stor hjælp for din kæreste hvis han havde nogle konkrete ting han vidste han kunne gøre for at gøre dig glad og lysten - så har han også en gulerod i enden at glæde sig til må man sige

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Tager det lang tid for dig at blive våd, eller er det fordi i helt springer forspillet over?

For hvis det er tørhed, der er problemet, er glidecreme et glimrende supplement at have liggende, så det i hvert fald ikke bliver en af hindringerne. Dermed ikke sagt, at han skal have lov bare at smøre den ind og jage den op...du skal stadig kunne følge med i processen psykisk jo  

Ja det gør og det er også træls synes han.

Men af en eller anden grund gør det også ondt når han trænger ind. Måske bunder det hele i at det gør ondt når han trænger ind. Jeg kan ikke føle om problemet er psykisk eller fysisk.

Glidecreme har vi, sex legetøj har vi også brugt mange 100 kr. på, men jeg vil ikke have det, jeg vil have ham.

Anmeld

22. februar 2011

JustMe

Anonym skriver:

Sjovt du nævner det.

Han er faktisk begyndt at sige at jeg skal have sex med ham fordi at når barnet kommer så er der ikke tid og lyst til det.

Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre andet end at snakke med ham. Jeg vil gøre alt for dette forhold.

Sexlysten er der bare ikke.

Du skal på ingen måde have sex med ham af den årsag, hvis du ikke har lyst. Men hvis du selv er indstillet på, at du gerne vil have jeres sexliv lidt op at køre inden barnets ankomst, kan det være nemmere at holde gejsten efter fødslen, da det er en mere integreret del af jeres hverdag og tankegang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.