Anonym skriver:
Det er rigtigt. Men jeg kan ikke kun give skylden på ham, jeg er også en del af skylden.
Han synes nogle gange at når han prøver at røre og give forspil og være dejlig ved mig, så skubber jeg ham væk fordi at jeg er for træt eller ikke gider.
Derfor gider han ikke forspil så ofte mere.
kære ts
Hvis en fyr gjorde sådan ved mig (bare stak den op) vil jeg føle det grænsede til voldtagt - og det kan sætte sig så dybt og fjerne lysten indtil man får bearbejdet det - da følelsen vil komme hver gang hanforsøger igen.
Og mht forspil - så er forspil altså mere end lige at pille lidt i sengen - forspil er alt det rundt omkring, det er at viser at han elsker dig betingelsesløst, at han lige laver mad fordi han har lyst til at forkæle dig, uventet kommer med blomster, slukker fjernsynet for lige at minde dig om hvor dejlig han synes du er - det er sådan noget der kan få dig til at stole på ham seksuelt og få lyst til sexen (sådan har jeg det hvertfald)
Men jeg undrer mig over om der er andet i jeres forhold der ikke helt fungerer? Her tænker jeg nok rent kommunikativt - hvis min kæreste og jeg har en skæv kommunikation i sengen så får vi talt det igennem bagefter - for sex er en usagt kommunikation og begge parter skal tale samme sprog
Det lyder til I har brug for en lang snak - han vil gerne have mere sex - og så må du forklare ham hvad du har brug for fra ham for at få lysten op, hvilke behov du ikke får dækket og det er her du skal på arbejde for du skal også finde ud af præcis hvad I begge to kan gøre for at få det op at stå igen
For mig er sex et symptom på om alt det andet går godt eller om der er ridser i lakken, der skal ses på
til dig og jeg håber I finder ud af det
Anmeld