Hvad står aftenens menu på girls!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Kamilla-m

quar20 skriver:

Jo vi gir 875kr også er der 26 middage til vores familie Det er HELT vildt billigt når det samtidig kommer fra en go og velkendt slagter ..!!

Også er det jo tit hvis jeg lige er ude at handle og der så er tilbud på et eller andet køb eller grøntsager så køber jeg jo godt ind Så vores fryser er så fyldt at der ikke kan klemmes en  smør ned

ja det er vildt billigt ku være vi osse sku begynde med det . hihi, ja - kender problemet vores har været så fyldt længe, ku være vi sku tømme lidt ud i det, så der kan komme nyt i .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

NessaXenia

quar20 skriver:

uhhh mmmm...! Det ku være det var det jeg sku lave i aften

kan anbefales elsker det

Anmeld

21. februar 2011

Bavianis

Jeg kan simpelthen ikke læse disse tråde uden at blive SÅ sulten! Nu må jeg ned i fryseren og tage en færdigret op, da rugbrød da slet ikke kan gøre det nu!

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

Det er sgu da billigt
Måske jeg skulle prøve det

Det er RIGTIG RIGTIG billigt og det er SUPER lækkert Vi køber også vores pålæg deroppe - sådan en pakke med 3 lag for KUN 40kr Og det er SUPER lækkert og det holder fint en uge for os.. Også har han en SKIDE go leverposteg

Nu kan man jo få flere pakketilbud deroppe - MEN du kan tjekke det hele på.

www.gassum-slagterforretning.dk

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Nina sophia skriver:

kan anbefales elsker det

ja jeg ELSKER det også

Anmeld

21. februar 2011

Kloster

Chalala85 skriver:

Jaa jeg er blank.. helt på bar bund...

Så kom endelig med inspiration  Hvad skal der indebords senere!?

Hej.

Jeg er en planlægger... Så jeg laver madplan hver søndag for en hel uge. Jeg kigger i Super Best og Rema reklamerne, hvad jeg skal have handlet ind til ugen. Og jeg handler kun ind 2 gange om ugen - mandag og fredag

Mandag: Rester af indbagt mørbrad.

tirsdag: koteletter.

Onsdag: Fisk.

Torsdag: Karbonader.

Fredag: Hakket oksekød og tomater i fad.

Lørdag: Kyll i kokos.

Søndag: Bøfstoganoff m/ kartoffelmos.

Anmeld

21. februar 2011

biimse

Vi har besluttet at hygge os i aften, så vi vil finde en god restaurant i Frederikshavn i aften - Det er også så skønt at lade andre klare opvasken ;b

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

Det er sgu da billigt
Måske jeg skulle prøve det

Det er forresten ved vores gæstedagpleje som er SUPER fantastisk præcis som vores dagplejemor

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Det er forresten ved vores gæstedagpleje som er SUPER fantastisk præcis som vores dagplejemor

Tak søøde. Det vil jeg klart kigge på

Er lige ved at lave bananpandekager igen eheh men de er sååååå gode.

Anmeld

21. februar 2011

quar20

MortilMogL skriver:

ja det er vildt billigt ku være vi osse sku begynde med det . hihi, ja - kender problemet vores har været så fyldt længe, ku være vi sku tømme lidt ud i det, så der kan komme nyt i .

haha griner - ja det kunne være en go idé

Jamen jeg ELSKER at man bare kan hente kød til en HEL måned - også skal jeg ikke tænke på det..

og 1 gang om måneden køber jeg også rugbrød, smør, fluts, frosnefrøntsager osv til en hel måned.. Jeg gider ikke handle flere gange om ugen..

Så skal vi blot tænke på mælk, pålæg, brød osv Det er bare SÅ skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.