Hvad står aftenens menu på girls!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

quar20

Chalala85 skriver:

haha når man har alt gør det alt sværre ikke sandt hehe ?!

Jo lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

quar20

linselouise skriver:

luksusproblem

haha griner - ja det er det faktisk

Vi er så heldige at vi i byen har en slagter - og en rigtig go og billig en faktisk

Og de har sådan nogle pakketilbud så 1 gang om måneden får vi sådan en KÆMPE familie pakke, også er der ellers mad til en HEL måned, så hele fryseren blir fyldt godt op Så når vi så har fået den pakke der - så ANER jeg slet ikke hvad jeg dog skal vælge

Anmeld

21. februar 2011

Kamilla-m

boller i karry

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

hamberyg med flødekatofler.

Anmeld

21. februar 2011

Kamilla-m

quar20 skriver:

Vi er så heldige at vi i byen har en slagter - og en rigtig go og billig en faktisk

Og de har sådan nogle pakketilbud så 1 gang om måneden får vi sådan en KÆMPE familie pakke, også er der ellers mad til en HEL måned, så hele fryseren blir fyldt godt op Så når vi så har fået den pakke der - så ANER jeg slet ikke hvad jeg dog skal vælge

sådan en kan man osse få her i byen, det er vildt billigt. 800kr tror jeg det er, kan det ikke passe?

Anmeld

21. februar 2011

quar20

MortilMogL skriver:

sådan en kan man osse få her i byen, det er vildt billigt. 800kr tror jeg det er, kan det ikke passe?

Jo vi gir 875kr også er der 26 middage til vores familie Det er HELT vildt billigt når det samtidig kommer fra en go og velkendt slagter ..!!

Også er det jo tit hvis jeg lige er ude at handle og der så er tilbud på et eller andet køb eller grøntsager så køber jeg jo godt ind Så vores fryser er så fyldt at der ikke kan klemmes en  smør ned

Anmeld

21. februar 2011

quar20

Nina sophia skriver:

hamberyg med flødekatofler.

uhhh mmmm...! Det ku være det var det jeg sku lave i aften

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Hvad giver i for sådan en pakke?

Og er der så opskrifter med? Eller skal man selv være kreativ

Anmeld

21. februar 2011

metski83

Frikadeller med kartofler, brun sovs og broccoli.

I morgen pandekager med fyld (Grøntsager og oksekød)

Onsdag koteletter i fad med ris

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Jo vi gir 875kr også er der 26 middage til vores familie Det er HELT vildt billigt når det samtidig kommer fra en go og velkendt slagter ..!!

Også er det jo tit hvis jeg lige er ude at handle og der så er tilbud på et eller andet køb eller grøntsager så køber jeg jo godt ind Så vores fryser er så fyldt at der ikke kan klemmes en  smør ned

Det er sgu da billigt
Måske jeg skulle prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.