kan det være rigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

ønskebørn74

<3Annette<3 skriver:

hej

nogen der kan hjælpe ang. faderskab?

min kæreste har søgt om faderskabstest da hans eks har skrevet til ham at hun ikke er sikker på at det er hans. de har været i retten med denne sag men han fik afslag, kan det virkelig passe at hendes ord vejer højere hans når hun har skrevet disse beskeder til ham? og hvad kan man gøre i sådan en sag så han kan få sin blod prøve da vi ikke mener at dette kan være rigtigt at han ikke kan få den blodprøve med alle disse beviser.

på forhånd tak

I kan altid få den lavet privat for egen regning... Hvis han er erklæret som far, må han jo få samvær... Så må i få det gjort der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Altså der jo altid to sider af en sag skal man huske, og Hobro er en lille by, og jeg kender tilfældigvis moderen, og jeg synes at når man opretter et indlæs, skal man også være ærlig og fortælle det hele som det er så folk kan hjælpe en bedst mulig, med de råd der kommer.

Jeg vil bare tilføje, at faren ALTID kan få lov til at se sit barn, og i meget særlige tilfælde, så kan man jo ikke, men det er altid forældrerne selv der skal sørge for at bibeholde samværet, og nu når det i sagen er som det, så er det jo helt og holdent "farens" egen skyld at han ikke kæmper noget mere for sin søn, for selvfølgelig kan og har han muligheder for at se ham, hvis han virkelig vil.

Og en anden ting - hvordan kan i vide at knægten overhovedet ikke har nogle træk fra faren, når i ikke har set sønnen?

Jeg vil så sige at det passer simpelthen ikke, den knægt er ski nærmest som snydt ud af næsen på sin far.

Jeg synes det oprigtig synd, både for faren, moren og barnet den her sag, og jeg synes simpelthen det så ringe, når folk laver et indlæg og ikke har styr på tingene, og sviner moderen til , og ikke mindst, så burde det nok ikke være dig der kæmper med næb og klør, men den såkaldte far.

Jeg vil ikke kommetere mere, blot en reminder  til folk der laver ukorrekte indlæg - der er altid to sider af en sag, og faren har haft MANGE chancer, men udeblevet. Jeg har stået ved moderens side i mange år nu, og set på dette, hørt på det, og taget med hende også, hvor din mand prøvede at køre os ned. Synes simpelthen ikke man skal kaste med sten når man bor i et glashus

Fortsat god dag til alle

Anmeld

22. februar 2011

<3mineguldklumper<3

nu er det sådan at jeg tror at du skriver om en helt anden person end den jeg skriver om. så tænk før du skriver til fremmed og når du ikke ved hvem der tales om tak!

Anmeld

22. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Du ved ikke hvem jeg er, fint nok. Me, jeg ved hvem du er.

Men, god dag Annette. Agter ikke at kommentere mere.

Anmeld

22. februar 2011

<3mineguldklumper<3

skulle det være et problem at du kender mig. men det kan alle jo skrive når mit navn stor på side. men syntes at du skal pakke dine indlæg væk her fra hvis du kun er her inde for at svine og genere folk.

Anmeld

22. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er blevet bedt om at lukke denne tråd da sagen stadig kører i retten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.