Altså der jo altid to sider af en sag skal man huske, og Hobro er en lille by, og jeg kender tilfældigvis moderen, og jeg synes at når man opretter et indlæs, skal man også være ærlig og fortælle det hele som det er så folk kan hjælpe en bedst mulig, med de råd der kommer.
Jeg vil bare tilføje, at faren ALTID kan få lov til at se sit barn, og i meget særlige tilfælde, så kan man jo ikke, men det er altid forældrerne selv der skal sørge for at bibeholde samværet, og nu når det i sagen er som det, så er det jo helt og holdent "farens" egen skyld at han ikke kæmper noget mere for sin søn, for selvfølgelig kan og har han muligheder for at se ham, hvis han virkelig vil.
Og en anden ting - hvordan kan i vide at knægten overhovedet ikke har nogle træk fra faren, når i ikke har set sønnen?
Jeg vil så sige at det passer simpelthen ikke, den knægt er ski nærmest som snydt ud af næsen på sin far.
Jeg synes det oprigtig synd, både for faren, moren og barnet den her sag, og jeg synes simpelthen det så ringe, når folk laver et indlæg og ikke har styr på tingene, og sviner moderen til , og ikke mindst, så burde det nok ikke være dig der kæmper med næb og klør, men den såkaldte far.
Jeg vil ikke kommetere mere, blot en reminder til folk der laver ukorrekte indlæg - der er altid to sider af en sag, og faren har haft MANGE chancer, men udeblevet. Jeg har stået ved moderens side i mange år nu, og set på dette, hørt på det, og taget med hende også, hvor din mand prøvede at køre os ned. Synes simpelthen ikke man skal kaste med sten når man bor i et glashus 
Fortsat god dag til alle