kan det være rigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.404 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

<3mineguldklumper<3

hej

nogen der kan hjælpe ang. faderskab?

min kæreste har søgt om faderskabstest da hans eks har skrevet til ham at hun ikke er sikker på at det er hans. de har været i retten med denne sag men han fik afslag, kan det virkelig passe at hendes ord vejer højere hans når hun har skrevet disse beskeder til ham? og hvad kan man gøre i sådan en sag så han kan få sin blod prøve da vi ikke mener at dette kan være rigtigt at han ikke kan få den blodprøve med alle disse beviser.

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Alberts/

hvis barnet er over 6 mdr tror jeg det er kan han ikke kræve det, så vidt jeg ved

Anmeld

20. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi søgte også inden at han var 6 mdr. men fik alligevel afslag.

Anmeld

20. februar 2011

Noneother

Hvis i selv er villige til at lægge 1500kr. kan i jo bestille en.

Så skal i bare proppe en vatpind i munden på dem begge og sende ind. Svar inden 8 dage.

Hvis den så viser noget andet, kan han jo gå op med den i hånden.

Anmeld

20. februar 2011

<3mineguldklumper<3

1. det kræver at man må se drengen.

2. det danske retssystem godtager ikke hjemme test.

så det er lidt svært men havde selv tænkt tanken

Anmeld

20. februar 2011

Noneother

nutte skriver:

1. det kræver at man må se drengen.

2. det danske retssystem godtager ikke hjemme test.

så det er lidt svært men havde selv tænkt tanken

Hvorfor må han ikke se ham, hvis han står som far?

og nej det kan godt være at de ikke godkender den, men med den i hånden kan han nok få sin sag prøvet. 

Anmeld

20. februar 2011

<3mineguldklumper<3

forde moren til drengen nægter mig at se ham og flytter land og rige rundt for at undgå mig

Anmeld

20. februar 2011

Noneother

forde moren til drengen nægter mig at se ham og flytter land og rige rundt for at undgå mig

Så træk den i retten. Derudover vil hun vel gerne lade drengen ligge en prøve hvis hun har rent mel i posen. 

Anmeld

20. februar 2011

<3mineguldklumper<3

har været i retten men blev nægtet prøven. og nej det vil hun ikke for det er jo synd for drengen syntes hun.

Anmeld

21. februar 2011

Noneother

nutte skriver:

har været i retten men blev nægtet prøven. og nej det vil hun ikke for det er jo synd for drengen syntes hun.

Med retten mener jeg ang. samvær. -og nej det er ïkke synd for drengen at han skal ha´en vatpind i munden 30 sekunder.

men det er da helt 100% at der ikke sker nogen ændringer hvis du bare sætter dig ned og gør ingenting. Hvis du vil ha´afklaring må du sgu op fra sofaen.
Så må du jo gøre op med dig selv hvor meget energi du er villig til at bruge, for hvor der er vilje skal der nok være en vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.