kan det være rigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi kan heller ikke forstå det lorte system. jeg syntes at det er svineri at vi skal betale til noget som ikke vores eller muligvis ikke er vores. men får afslag selvom at vi har beviser på at hun har været hem utro i befrugtelseperioden og hun selv ikke mener at det hans.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

LC

Lige et spørgsmål..

Betaler i børnebidrag nu? Altså din kærest er registreret som far?

og hvor gamel er barnet nu?

Hvis din mand er registreret som far så kan i søge om samværd, evt overvåget... Hvis det er fordi hun mener han er voldlig(ved godt han ikke er) men så kan i ihvertfald se drengen og tage en test selv....

Anmeld

21. februar 2011

Sees

Chritinap skriver:

Det der lyder meget mærkeligt.... der står at efter barnet er 6 mdr. er der intet at gøre???
Vi står nemlig i en situation hvor ungen er 7 år, har fået afslag hver gang min kæreste har prøvet. Selvom han ikke er faren - og vi betaler sku stadig de lorte børnepenge til et barn vi ikke ser eller har med at gøre.
Så kan ikke få det der til at passe??? Vi har snakket med advokater osv osv.

Ikke for at snage, men hvad er det der gør at I er så sikre på at han ikke er faderen?
Det er ingen kritik eller noget - Bare for at høre.

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

ja vi betaler børnepenge og han er registret far. de har også haft startet overvåget samvær men hun ude blev pga. eksamen som hun skrev til amtet. men som hun ikke var alligevel for vi havde en veninden der havde set hende, efterfølgene var min mand blevet syg så han måtte aflyse og efter dette sagde hun at så ville hun ikke være med til samvær når han ikke kunne møde op, hvad fanden er det da for en gang fis du vil da ikke tage til samvær hvis du er syg og så smitte drengen vel. og nu har hun søgt om fuldforældremyndighed og så kan vi ikke søge samvær på ny før den sag er afsluttet.

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi er 99 % sikkere forde hun selv har givet et navn på den mulige far som hun har været uto med i undfangelseperioden. og min mand og drengen har ikke nogen samlignings træk overhovedet. vi har telefonsvare beskeder hvor hun selv siger at hun ikke er sikker på at det er hans. det syntes vi er nok beviser til at få fortaget en dna. vil ikke betale til noget som muligvis ikke er hans. og vi mener også at drengen har ret til at vide hvem hans far er.

Anmeld

21. februar 2011

Nemesis

Altså noget er jo galt..

Har i inden barnet var 6 mdr. sagt til statsforvaltningen at i ville have en faderskabstest..og har de så været så længe om det, at barnet er blevet over 6 mdr.??

For statsforvaltningen siger selv.

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4727 

Her står:

Statsforvaltningen indbringer faderskabssagen for retten hvis: 

• én af parterne beder om det.
  • statsforvaltningen finder det betænkeligt at fortsætte behandlingen af sagen.
  • en part er frataget den retlige handleevne efter værgemållovens § 6. 

MEN Retten vil helt sikket afvise hvis Statsforvaltningen IKKE har sørget for at oplyse at i har bedt om det før barnets 6 mdrs alder.

Når det så er sagt, så bør en sms (som jeg formoder i har gemt) hvori hun selv udtrykker at han nok ikke er faderen være nok bevis for en genoptagelse.

desværre er der virkerlig nogle steder hvor de slet ikke overholder hverken lovgivning eller menneskerettigher.

Jeg ville i jeres situation kontakte en advokat.

Sisse

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi har gemt smser og telefon svare beskeder men retten vil slet ikke se eller høre dem. tak for rådet med advokaten det vil vi prøve for det kan ikke være rigtig at man ikke kan få taget den prøve.

Anmeld

21. februar 2011

Sees

<3Annette<3 skriver:

vi har gemt smser og telefon svare beskeder men retten vil slet ikke se eller høre dem. tak for rådet med advokaten det vil vi prøve for det kan ikke være rigtig at man ikke kan få taget den prøve.

Om ikke andet kan I jo prøve og gå i Ret og Råd/Dansk retshjælp, til at starte med, og hører hvad de har at sige til sagen - Det er gratis

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi har en rigtig god advokat i anden sag. så hende vil vi tage kontakt til nu og høre hvad hun siger til det her med faderskab.

Anmeld

21. februar 2011

Sof

Chritinap skriver:

Det der lyder meget mærkeligt.... der står at efter barnet er 6 mdr. er der intet at gøre???
Vi står nemlig i en situation hvor ungen er 7 år, har fået afslag hver gang min kæreste har prøvet. Selvom han ikke er faren - og vi betaler sku stadig de lorte børnepenge til et barn vi ikke ser eller har med at gøre.
Så kan ikke få det der til at passe??? Vi har snakket med advokater osv osv.

Okay  Her var der intet at gøre selvom han havde skrevet under på papirene ved fødslen og alt muligt og det er ikke mere end et par år siden! Mystisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.