kan det være rigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

hvad angår samvær kan man ikke køre igennem retten det kan kun ske via amtet. men hvad hjælper dette når hun kæmper i måd. hun er ikke en gang villig til at få konfliktmælgning så vi kan begynde at snakke sammen ang drengen. jeg sidder heller ikke bare hjemme sofaen men kæmper med liv og sjæl men når hun sætter sig på bagben er det sku ikke nemt længere, men giver aldrig op skal nok få drengen engang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

smlmea

Sådan som loven er idag,har en mand altid ret til at starte en faderskabssag,han skal bare kontante statsforvaltningen.

Samvær skal også søges hos SF i den kommune,hvor moderen bor.

Anmeld

21. februar 2011

Noneother

nutte skriver:

hvad angår samvær kan man ikke køre igennem retten det kan kun ske via amtet. men hvad hjælper dette når hun kæmper i måd. hun er ikke en gang villig til at få konfliktmælgning så vi kan begynde at snakke sammen ang drengen. jeg sidder heller ikke bare hjemme sofaen men kæmper med liv og sjæl men når hun sætter sig på bagben er det sku ikke nemt længere, men giver aldrig op skal nok få drengen engang.

Nej men det starter via amtet, men kæmper hun imod ender det vel i retten før eller siden. Jeg mener det er hvis hun ikke møder 2 gange i amtet. -Så jo hurtigere der bli´r søgt, jo hurtigere sker der noget.

selvom det kommer til at tage lang tid. Hun kan stritte imod med arme og ben, men i sidste ende kan hun ikke holde far og søn adskildt. Tro mig, for havde det været en mulighed så havde jeg fyret lillemandens far for længst.

Anmeld

21. februar 2011

Sof

Det er ihvertfald første gang jeg har hørt det så. En mand har altid krav på at få bevist at han er faderen også selvom barnet er over 6 måneder.

Hvis han er i tvivl skal han have bevis, er der intet bevis, så behøver han ikke betale eller andet i den stil!

Min venindes x-mand ville have lavet en test på deres unger og de var altså 2 og 5 på det tidspunkt og de havde været sammen i over 10 år, der var ingen tvivl om at det var hans unger, men han var sur fordi hun ville skilles og mente så derfor at hun da havde været ham utro.

Han fik lavet testene og der kom bevis på at ungerne var hans, så jeg er overrasket over at I har fået afslag, det har jeg godt nok ikke oplevet før.

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

ja jeg ved godt alt det der har selv været det hele igennem. og nej hun kan sagtens nægte det jeg har selv nægtet min søns far at se vores dreng men det er så også helt andre årsager da han vil tage livet af vores søn. men det vil min mand jo ikke med deres fælles søn. og siger hele tiden at han er voldig og det har han aldrig været og så mener hun heller ikke at han kan tage vare på drengen men dette ved jeg at han kan da vi sammen har fået en datter for 4 mdr. siden og han tager sig godt af hende og er vildt overbeskyttende over for hende. men amtet tro mere på hende end min mand

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi har fået afslag selvom at vi har rigtig mange beviser på at han måske ikke er faren til drengen men det er retten lige glad med hendes ord vejer åbenbart højere end vores. syntes at det svineri når man har beviserne for at han muligvis ikke er faren til denne dreng

Anmeld

21. februar 2011

eElak

Det lyder altså meget mærkeligt at han ikke kan få lavet den test 

Desuden kan hun ikke nægte ham at se sit barn, så få fat i STF og start en faderskabssag, eller hvad pokker man gør. 

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi vil også søge igen og vi bliver ved indtil at vi får den. men syntes bare at det er et lorte system de burde kigge nærmer på deres lovgivning

Anmeld

21. februar 2011

<3mineguldklumper<3

vi vil også søge igen og vi bliver ved indtil at vi får den. men syntes bare at det er et lorte system de burde kigge nærmer på deres lovgivning

Anmeld

21. februar 2011

Kvindemin

Sof skriver:

Det er ihvertfald første gang jeg har hørt det så. En mand har altid krav på at få bevist at han er faderen også selvom barnet er over 6 måneder.

Hvis han er i tvivl skal han have bevis, er der intet bevis, så behøver han ikke betale eller andet i den stil!

Min venindes x-mand ville have lavet en test på deres unger og de var altså 2 og 5 på det tidspunkt og de havde været sammen i over 10 år, der var ingen tvivl om at det var hans unger, men han var sur fordi hun ville skilles og mente så derfor at hun da havde været ham utro.

Han fik lavet testene og der kom bevis på at ungerne var hans, så jeg er overrasket over at I har fået afslag, det har jeg godt nok ikke oplevet før.

Det der lyder meget mærkeligt.... der står at efter barnet er 6 mdr. er der intet at gøre???
Vi står nemlig i en situation hvor ungen er 7 år, har fået afslag hver gang min kæreste har prøvet. Selvom han ikke er faren - og vi betaler sku stadig de lorte børnepenge til et barn vi ikke ser eller har med at gøre.
Så kan ikke få det der til at passe??? Vi har snakket med advokater osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.