Har du fået eller givet en god personlig gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

XXSS

MariaJ skriver:

Ja, hun er ved at få to tænder. De fire hun har fra før har ellers ikke voldt de store problemer, men denne gang er der ynk og klynk omtrent hver halve time, og den eneste trøst der findes på jorden er mors bryst. Ellers vågner hun hveranden time normalt, så det er jo ikke fordi vi er forvænt med søvn her i huset .

Dejligt, hvis du har ro i huset.

Jeg glemte i øvrigt at skrive før, at det var da virkelig et godt tilbud, du havde fundet. Skal absolut holde øje med mulighederne - også til fremtidige gaver (eller bare selvforkælelse ).  

Selvforkælelse er virkelig også en god ting, især når man har børn  Det bliver også vores første tur væk fra begge børn, meget underligt, men nøj hvor skal vi bare sove længe hihi..

Øv de tænder altså.. Freya har næsten ikke spist hele dagen og har været ekstremt pylret, hun har stadig ikke fået nogle tænder, jeg tror måske det er en eller to der er på vej, hun plejer aldrig at skippe maden tværtimod. Så jeg er spændt på at se om hun vågner i nat....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

MariaJ

foto på lærred skriver:

hi hi, det var også bare lidt i sjovt.

Vedr. dit spørgsmål, så kommer det an på hvilken størrelse, om det skal være en collage eller enkelt billede osv. Man kan altid sende og få dem vurderet inden man bestemmer sig.

Håber du finder den helt rigtige gave.

Ja, det tænkte jeg også (altså at det var i sjov) , men som sagt kunne jeg måske godt finde på at bestille noget hos dig på et tidspunkt. Jeg overvejede at få lavet et billede af vores datter til julegaver, men det blev altså ved tanken. Jeg har et almindeligt point and shoot kamera. Hvad er din erfaring med den type billeder som porttrætter, hvis de skal forstørres lidt? 

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Tanja78 skriver:

Selvforkælelse er virkelig også en god ting, især når man har børn  Det bliver også vores første tur væk fra begge børn, meget underligt, men nøj hvor skal vi bare sove længe hihi..

Øv de tænder altså.. Freya har næsten ikke spist hele dagen og har været ekstremt pylret, hun har stadig ikke fået nogle tænder, jeg tror måske det er en eller to der er på vej, hun plejer aldrig at skippe maden tværtimod. Så jeg er spændt på at se om hun vågner i nat....

Her spiser Johanna heller ingen ting for tiden. Det hjælper selvfølgelig heller ikke på nattesøvnen .

Ja, selvforkælelse er virkelig en god ting. Vi har ikke været ude alene endnu, men jeg tror altså heller ikke det skal vare så længe. Pyh, hvor lyder en god middag, masser af rødvin og uforstyrret nattesøvn bare som en lille bid af himlen lige nu.

Anmeld

23. februar 2011

Dinna88

MariaJ skriver:

Ej, hvor nogle gode eksempler .

Måske er det i virkeligheden den type ide jeg er ude efter. Altså ikke lige selerne, men samme princip.... Jeg skal bare lige komme på det helt rigtige.... gruble, gruble....

hehe, så må du i tænkeboksen! 

Anmeld

23. februar 2011

Tanja78 skriver:

Jeg er STOR fan af personlige gaver. Jeg har netop bestilt et gourmet tapasophold med vinsmagning til min mands fødselsdag - det falder lige i hans smag...

Og til ungernes bedstefar - et tapasbesøg med lækre specialøl - han elsker specialøl.

Udover det har jeg gennem tiden fået lavet morgenkåber med navn til brudepar.

Tshirts, kalender, billeder til gaver, madkasser med navn, bamser med navn.

Jeg er ved at finde ud af, hvad jeg selv skal give min mor i 50 års gave hertil sommer - og jeg tænker noget i stil med et besøg på en wellness biks eller noget, der blot indbefatter velvære/spa/forkælelse/oplevelse m.m.

Du kan melde dig til www.downtown og www.takeoffer.dk de udbyder oplevelsesgaver hver eneste dag med 50% rabat - det er der jeg lige har bestilt gaven til min mand. Vi har også bestilt et "kæresteophold" på et spaophold  - så der er altså rigtig mange gode tilbud både på spa, restauranter, oplevelser, smykker, tøj, frisurer osv. og det er gratis at bruge, du er på ingen måde tvunget til at købe eller modtage spam.

Tak for fif!!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. februar 2011

XXSS

Tilmeldt skriver:

Tak for fif!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.