Har du fået eller givet en god personlig gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

foto på lærred

Jeg laver en masse personlige gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

MariaJ

Tanja78 skriver:

Jeg er STOR fan af personlige gaver. Jeg har netop bestilt et gourmet tapasophold med vinsmagning til min mands fødselsdag - det falder lige i hans smag...

Og til ungernes bedstefar - et tapasbesøg med lækre specialøl - han elsker specialøl.

Udover det har jeg gennem tiden fået lavet morgenkåber med navn til brudepar.

Tshirts, kalender, billeder til gaver, madkasser med navn, bamser med navn.

Jeg er ved at finde ud af, hvad jeg selv skal give min mor i 50 års gave hertil sommer - og jeg tænker noget i stil med et besøg på en wellness biks eller noget, der blot indbefatter velvære/spa/forkælelse/oplevelse m.m.

Du kan melde dig til www.downtown og www.takeoffer.dk de udbyder oplevelsesgaver hver eneste dag med 50% rabat - det er der jeg lige har bestilt gaven til min mand. Vi har også bestilt et "kæresteophold" på et spaophold  - så der er altså rigtig mange gode tilbud både på spa, restauranter, oplevelser, smykker, tøj, frisurer osv. og det er gratis at bruge, du er på ingen måde tvunget til at købe eller modtage spam.

Wow, det var da nogle kanongode links. Tak for tippet

...og gourmet tapasophold med vinsmagning. MUMS. Bestemt noget der kan få mundvandet til at løbe, når jeg sidder her og kampspiser kiks foran en lang vågenat med baby, der vågner hver halve time....

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

foto på lærred skriver:

Jeg laver en masse personlige gaver

Ja da, det er jo også rigtigt . Jeg har været inde og kigge på din hjemmeside tidligere, men endte med at droppe ideen, fordi jeg var bange for at mine billeder ikke var af god nok kvalitet. Jeg er ikke sikker på at det er den helt rigtige ide til den gave jeg står og mangler lige nu, men til en eventuel anden gang - hvor gode skal billederne være for at komme på lærred og blive pæne?

Anmeld

22. februar 2011

foto på lærred

hi hi, det var også bare lidt i sjovt.

Vedr. dit spørgsmål, så kommer det an på hvilken størrelse, om det skal være en collage eller enkelt billede osv. Man kan altid sende og få dem vurderet inden man bestemmer sig.

Håber du finder den helt rigtige gave.

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

MariaJ skriver:

...og gourmet tapasophold med vinsmagning. MUMS. Bestemt noget der kan få mundvandet til at løbe, når jeg sidder her og kampspiser kiks foran en lang vågenat med baby, der vågner hver halve time....

Ja siderne er ret gode. Vi har lige bestilt et spa/wellnessophold 2 personer - 2 overnatninger med 2 x 3 retters menu og kæmpe morgenbuffet, fri spa til 1350 kr. for to personer begge dage - det er sku billigt  (vi har været der før - munkebjerg, så det kunne vi ikke sige nej til).

Men de mailer som sagt nye tilbud hver dag, så der skulle da være mulighed for at finde noget, der kunne have interesse  

Er du på jagt efter noget specielt eller bare gode ideer?

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

MariaJ skriver:

Vågner hun hver halve time?? Det er da vildt.. så kan jeg godt forstå, at du kæmper lidt. Min mand er i parken - jeg har fået begge piger til at sove så nyder lige roen for en stund

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Tanja78 skriver:

Ja siderne er ret gode. Vi har lige bestilt et spa/wellnessophold 2 personer - 2 overnatninger med 2 x 3 retters menu og kæmpe morgenbuffet, fri spa til 1350 kr. for to personer begge dage - det er sku billigt  (vi har været der før - munkebjerg, så det kunne vi ikke sige nej til).

Men de mailer som sagt nye tilbud hver dag, så der skulle da være mulighed for at finde noget, der kunne have interesse  

Er du på jagt efter noget specielt eller bare gode ideer?

Jeg er mest på jagt efter gode ideer. Det er også derfor jeg ikke vil ud med præcis hvem der skal have gaven, for så bliver forslagene så låst fast på at det skal passe til en kvinde/mand/kæreste/familie/etc.

Jeg er heller ikke sikker på om det skal være en oplevelse, men det kan det godt være.

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

MariaJ skriver:

Jeg er mest på jagt efter gode ideer. Det er også derfor jeg ikke vil ud med præcis hvem der skal have gaven, for så bliver forslagene så låst fast på at det skal passe til en kvinde/mand/kæreste/familie/etc.

Jeg er heller ikke sikker på om det skal være en oplevelse, men det kan det godt være.

Forståeligt  

Men der er jo rigtig mange gode ting, så du må bare gå i tænketank lidt

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Tanja78 skriver:

Vågner hun hver halve time?? Det er da vildt.. så kan jeg godt forstå, at du kæmper lidt. Min mand er i parken - jeg har fået begge piger til at sove så nyder lige roen for en stund

Ja, hun er ved at få to tænder. De fire hun har fra før har ellers ikke voldt de store problemer, men denne gang er der ynk og klynk omtrent hver halve time, og den eneste trøst der findes på jorden er mors bryst. Ellers vågner hun hveranden time normalt, så det er jo ikke fordi vi er forvænt med søvn her i huset .

Dejligt, hvis du har ro i huset.

Jeg glemte i øvrigt at skrive før, at det var da virkelig et godt tilbud, du havde fundet. Skal absolut holde øje med mulighederne - også til fremtidige gaver (eller bare selvforkælelse ).  

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Tanja78 skriver:

Forståeligt  

Men der er jo rigtig mange gode ting, så du må bare gå i tænketank lidt

Ja, jeg synes også allerede jeg har fået rigtig mange gode input i tråden her . Selvom personlige gaver jo netop er personlige, og derfor ikke ens, har de generelle "temaer" folk har nævnt alligevel fået sendt tankerne i mange, lovende retninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.