Har du fået eller givet en god personlig gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.109 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

MariaJ

Her tænker jeg ikke på noget, der har med børnene at gøre.

Jeg forsøger at brainstorme lidt til en rund fødselsdag, hvor gaven godt må være noget, der ikke bare lige er taget ned af en hylde i en butik (altså, det må godt være noget købt, men i så fald gerne med en grund til at det blev lige præcis den ting).

Så som overskriften lyder..... Hvad fik du/gav du og hvorfor var lige præcis det en specielt god gave for dig/modtageren?

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Koen.

nu ved jeg ikke om det er til en mand/dame el. dreng/pige, men min/mine personlige gaver er klart mit pandora armbånd da hvert led betyder noget specielt

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

lillespurv20 skriver:

nu ved jeg ikke om det er til en mand/dame el. dreng/pige, men min/mine personlige gaver er klart mit pandora armbånd da hvert led betyder noget specielt

Jaaaa, smykker er tit gode personlige gaver.

Det er ikke så vigtigt, hvem det er til. Jeg er en ikke ude efter en specifik gaveide, mere lidt generel inspiration.  Så kom glad, hvad har det betydet noget for jer allesammen at få/ give ?

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ skriver:

Her tænker jeg ikke på noget, der har med børnene at gøre.

Jeg forsøger at brainstorme lidt til en rund fødselsdag, hvor gaven godt må være noget, der ikke bare lige er taget ned af en hylde i en butik (altså, det må godt være noget købt, men i så fald gerne med en grund til at det blev lige præcis den ting).

Så som overskriften lyder..... Hvad fik du/gav du og hvorfor var lige præcis det en specielt god gave for dig/modtageren?

Maria

Det er måske ik lige helt det du leer efter, men jeg lavede sidste år til jul en personlig kalender til min kæreste, med billeder i og små notits på forskellige datoer, hvor vi havde lavet noget sammen, eller der var en begivenhed af en art! 

Han siger at det til dato er den bedste gave han har fået!

Stine og Lisa.

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Tilmeldt skriver:

Det er måske ik lige helt det du leer efter, men jeg lavede sidste år til jul en personlig kalender til min kæreste, med billeder i og små notits på forskellige datoer, hvor vi havde lavet noget sammen, eller der var en begivenhed af en art! 

Han siger at det til dato er den bedste gave han har fået!

Stine og Lisa.

Eeeej, det med at skrive noget ved nogen af datoerne var en rigtig god ide .  Vi har et par gange fået hjemmelavede kalendere i julegaver med billeder af nevøer/niecer eller rejseoplevelser, men jeg havde aldrig tænkt på at man også kunne supplere med lidt tekst .

Anmeld

22. februar 2011

nilletøz

Jep det har jeg..

Jeg fik endelig mit D&G ur i sølv forrige år af manden i min i 5 års gave. Har bare ønsket mig det i så mange år

Havde slet ikke regnet med at det var det han havde købt, fik det i en sød lille gave æske, med et på..
Det er en af de bedste gaver jeg har fået længe

Og dog fik også et par øreringe det år jeg blev mor af manden og min søn, de betyder også rigtig meget for mig, har ikke brugt andre øreringe siden

Anmeld

22. februar 2011

sarahb

Ja da
Helikopter tur
Dog tag med børnenes navne og datoer
Navne halskæde til min veninde med hendes datters navn.
Fik selv billetter til beyonce koncert .
Skrift rulle til troldekugler med barnebarns navn graveret.
Bog med 100 grunde til hvorfor jeg elsker dig til min mand.

Anmeld

22. februar 2011

Dictes mor

Jeg har 30 års fødselsdag i overmorgen, og har netop fået en helt fantastisk gave af en veninde. Jeg er meget hesteinteresseret og især interesseret i dressur, og i marts måned er der hingstekåring i Herning, og i den forbindelse kommer verdens bedste dressurrytter og laver opvisning og undervisning, det hedder en clinic. Og det har jeg bare så gerne villet ned og se, men billetterne har været revet væk og ikke til at komme i nærheden af, men min veninde har skaffet to og vi skal sammen ned og se det og have en rigtig tøse-heste-hyggeaften sammen, og jeg glæder mig som et lille barn. Det var for mig en meget personlig gave, som jeg vil kunne huske i rigtig mange år. Så mit forslag vil være, giv en oplevelse, det er tit meget bedre end gaver. Selvom gaver også er fantastiske at få

Anmeld

22. februar 2011

Sommerfuglelarven

Vi var til barnedåb for nyligt, og der gav vi denne lille guitar som jeg selv har malet og tapeseret, og et æbletræ med små perleæbler på, da det jo ellers er lidt tomt at se på lige nu

Kortet lavede jeg også selv.

Modtagerne blev rigtig glade for det, og jeg klart hellere lave en personlig gave end at købe noget masseproduceret!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

Dictes mor skriver:

Jeg har 30 års fødselsdag i overmorgen, og har netop fået en helt fantastisk gave af en veninde. Jeg er meget hesteinteresseret og især interesseret i dressur, og i marts måned er der hingstekåring i Herning, og i den forbindelse kommer verdens bedste dressurrytter og laver opvisning og undervisning, det hedder en clinic. Og det har jeg bare så gerne villet ned og se, men billetterne har været revet væk og ikke til at komme i nærheden af, men min veninde har skaffet to og vi skal sammen ned og se det og have en rigtig tøse-heste-hyggeaften sammen, og jeg glæder mig som et lille barn. Det var for mig en meget personlig gave, som jeg vil kunne huske i rigtig mange år. Så mit forslag vil være, giv en oplevelse, det er tit meget bedre end gaver. Selvom gaver også er fantastiske at få

SNYD!!! Jeg nåede ikk at få nogen iår God fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.