Har du fået eller givet en god personlig gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Dinna88

Her tænker jeg ikke på noget, der har med børnene at gøre.

Jeg forsøger at brainstorme lidt til en rund fødselsdag, hvor gaven godt må være noget, der ikke bare lige er taget ned af en hylde i en butik (altså, det må godt være noget købt, men i så fald gerne med en grund til at det blev lige præcis den ting).

Så som overskriften lyder..... Hvad fik du/gav du og hvorfor var lige præcis det en specielt god gave for dig/modtageren?

Maria

Måske noget der har med jeres forhold at gøre? der symboliserer det.

Quar20 har lige holdt barnedåb hvor jeg fotograferede. Jeg har fotograferet for hende et par gange, og der besluttede jeg mig for at give hende etaf de billeder som jeg har taget   I en sød ramme og sådan. De beskriver nok ikke så meget vores forhold, for jeg synes vi er kommet godt ind på hinanden, men man kan sige at hun ved hvorfor hun fik det og sådan

Måske kan du også give noget som symboliserer noget/en situation i har oplevet sammen?  Min kæreste fik (bl.a.) et par røde seler i 20-års fødselsdagsgave. Dette gjorde han fordi vi nytårsaften var ude og spise, hvor han så en lille dreng med røde seler. Han udbryder at han også vil have sådan nogle! Han havde nok regnet med at det gik ind af det ene øre, og ud af det andet

Noget jeg også har givet min kæreste et par gange er et kurv med en masse af de ting han elsker og nogle af de ting der viser hvem han er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Dictes mor

regalprime skriver:

SNYD!!! Jeg nåede ikk at få nogen iår God fornøjelse.

Det var også bare verdens beste overraskelse! Skal du til hest og rytter?

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

Dictes mor skriver:

Det var også bare verdens beste overraskelse! Skal du til hest og rytter?

Ja det er så dejligt når man får sådan en dejlig overraskelse. Det fik jeg for et par år siden af min eks kæreste, og han var slet ikk int i heste men brugte alligevel en hel dag og en masse penge Jeg ved det ikk rigtig endnu, kan ikk blive enig med mig selv om jeg gider køre derop, det koster jo MANGE penge at komme der Kan ikk lade vær med at købe udstyr jo

Anmeld

22. februar 2011

Dictes mor

regalprime skriver:

Ja det er så dejligt når man får sådan en dejlig overraskelse. Det fik jeg for et par år siden af min eks kæreste, og han var slet ikk int i heste men brugte alligevel en hel dag og en masse penge Jeg ved det ikk rigtig endnu, kan ikk blive enig med mig selv om jeg gider køre derop, det koster jo MANGE penge at komme der Kan ikk lade vær med at købe udstyr jo

Det er jo det, der er alt for meget at kigge på og ikke mindst at købe

Anmeld

22. februar 2011

regalprime

Dictes mor skriver:

Det er jo det, der er alt for meget at kigge på og ikke mindst at købe

Det er jo nemlig det. Så det er jo lidt farligt kan man sige Og har jo udstyr NOK!!!

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

nilletøz skriver:

Jep det har jeg..

Jeg fik endelig mit D&G ur i sølv forrige år af manden i min i 5 års gave. Har bare ønsket mig det i så mange år

Havde slet ikke regnet med at det var det han havde købt, fik det i en sød lille gave æske, med et på..
Det er en af de bedste gaver jeg har fået længe

Og dog fik også et par øreringe det år jeg blev mor af manden og min søn, de betyder også rigtig meget for mig, har ikke brugt andre øreringe siden

Nååårh, så fint. Dejlig gave.

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Dictes mor skriver:

Jeg har 30 års fødselsdag i overmorgen, og har netop fået en helt fantastisk gave af en veninde. Jeg er meget hesteinteresseret og især interesseret i dressur, og i marts måned er der hingstekåring i Herning, og i den forbindelse kommer verdens bedste dressurrytter og laver opvisning og undervisning, det hedder en clinic. Og det har jeg bare så gerne villet ned og se, men billetterne har været revet væk og ikke til at komme i nærheden af, men min veninde har skaffet to og vi skal sammen ned og se det og have en rigtig tøse-heste-hyggeaften sammen, og jeg glæder mig som et lille barn. Det var for mig en meget personlig gave, som jeg vil kunne huske i rigtig mange år. Så mit forslag vil være, giv en oplevelse, det er tit meget bedre end gaver. Selvom gaver også er fantastiske at få

Ej, hvor var det godt tænkt af din veninde. Håber I får en fantastisk aften, og tillykke med dagen i morgen .

Ja, jeg har også tænkt lidt i oplevelsesbaner, men ved ikke helt hvad det ender med  .

Anmeld

22. februar 2011

MariaJ

Dinna88 skriver:

Måske noget der har med jeres forhold at gøre? der symboliserer det.

Quar20 har lige holdt barnedåb hvor jeg fotograferede. Jeg har fotograferet for hende et par gange, og der besluttede jeg mig for at give hende etaf de billeder som jeg har taget   I en sød ramme og sådan. De beskriver nok ikke så meget vores forhold, for jeg synes vi er kommet godt ind på hinanden, men man kan sige at hun ved hvorfor hun fik det og sådan

Måske kan du også give noget som symboliserer noget/en situation i har oplevet sammen?  Min kæreste fik (bl.a.) et par røde seler i 20-års fødselsdagsgave. Dette gjorde han fordi vi nytårsaften var ude og spise, hvor han så en lille dreng med røde seler. Han udbryder at han også vil have sådan nogle! Han havde nok regnet med at det gik ind af det ene øre, og ud af det andet

Noget jeg også har givet min kæreste et par gange er et kurv med en masse af de ting han elsker og nogle af de ting der viser hvem han er. 

Ej, hvor nogle gode eksempler .

Måske er det i virkeligheden den type ide jeg er ude efter. Altså ikke lige selerne, men samme princip.... Jeg skal bare lige komme på det helt rigtige.... gruble, gruble....

Anmeld

22. februar 2011

nilletøz

MariaJ skriver:

Nååårh, så fint. Dejlig gave.

Ja og blev rigtig glad for begge 2 og går nærmest i panik hvis jeg ikke lige kan finde det...

Anmeld

22. februar 2011

XXSS

Jeg er STOR fan af personlige gaver. Jeg har netop bestilt et gourmet tapasophold med vinsmagning til min mands fødselsdag - det falder lige i hans smag...

Og til ungernes bedstefar - et tapasbesøg med lækre specialøl - han elsker specialøl.

Udover det har jeg gennem tiden fået lavet morgenkåber med navn til brudepar.

Tshirts, kalender, billeder til gaver, madkasser med navn, bamser med navn.

Jeg er ved at finde ud af, hvad jeg selv skal give min mor i 50 års gave hertil sommer - og jeg tænker noget i stil med et besøg på en wellness biks eller noget, der blot indbefatter velvære/spa/forkælelse/oplevelse m.m.

Du kan melde dig til www.downtown og www.takeoffer.dk de udbyder oplevelsesgaver hver eneste dag med 50% rabat - det er der jeg lige har bestilt gaven til min mand. Vi har også bestilt et "kæresteophold" på et spaophold  - så der er altså rigtig mange gode tilbud både på spa, restauranter, oplevelser, smykker, tøj, frisurer osv. og det er gratis at bruge, du er på ingen måde tvunget til at købe eller modtage spam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.