Hvilken hudtype?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Maise

Apples skriver:

Blander mig lige - jeg er kosmetiker vil bare lige fortælle at clinique er proppet med alkohol ( man kan faktisk fjerne neglelak med deres tonic- har jeg lade mig fortælle) og stort set alle der bruger deres produkter får en reaktion når de stopper brugen af det fordi det simpelthen er SÅ stærkt for huden .... Efter min mening er det et opreklameret produkt jeg vil anbefale dig de produkter som jeg arbejder med : www. Amazing-space.dkDu kan læse om dem på hjemmesiden held og lykke...

også den gule ansigtscreme,?? synes den er så lækker og drøj. Men kan ikke tåle deres tonic, den svitser huden. hvad ansigtscremer kan du anbefale, som ikke fedter for meget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Fenris

Maise skriver:

også den gule ansigtscreme,?? synes den er så lækker og drøj. Men kan ikke tåle deres tonic, den svitser huden. hvad ansigtscremer kan du anbefale, som ikke fedter for meget??

Mener det er alle deres produkter - men hæng mig ikke op på det jeg anbefaler altid det jeg arb med www.amazing-space.dkDer er til alle hudtyper - evt " delicate skin" som også vandt øÅrets beauty AwardMvh anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.