Hvilken hudtype?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Fenris

Albertesmor skriver:

ok jeg har en ekstremt sart hud, i og med at jeg har psorasis, har lidt på næsefløjene men ikke lige nu min hud tåler ikke ret godt alkohol og parfume.
Har tidligere brugt Cliniques 3 trins serie men det er som om den lyserøde tonic fuldstændigt smadrer min hud det skal lige siges at jeg har en tør sart hud og med tør mener jeg fugtfattig, jeg nærmer mig de 40
Har også tidligere haft stor glæde af en natcreme fra Oriflame jeg brugte som Dagcreme og det var en E-vitamin creme men den producere de desværre ikke mere, det er noget nyt at jeg er begyndt at rense min hud både morgen og aften har du nogle gode forslag eller skal jeg søge eksperthjælp??

Blander mig lige - jeg er kosmetiker vil bare lige fortælle at clinique er proppet med alkohol ( man kan faktisk fjerne neglelak med deres tonic- har jeg lade mig fortælle) og stort set alle der bruger deres produkter får en reaktion når de stopper brugen af det fordi det simpelthen er SÅ stærkt for huden .... Efter min mening er det et opreklameret produkt jeg vil anbefale dig de produkter som jeg arbejder med : www. Amazing-space.dkDu kan læse om dem på hjemmesiden held og lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

lulleh

Sabrina L skriver:

Det er ikke tit jeg gør det. Det sker kun når jeg fx har brugt en peeling af en art eller sådan. Jeg lider bare meget at urenheder i form af sorte bitte små pletter, og så ser min hud bare ... død ud

du har nomalt hudtype som bare trænger til en rigtig god peeling. - til kombineret hudtype..

Anmeld

20. februar 2011

Fenris

Hej du lader til at have normal- kombineret hud ... de " sorte prikker" du har kan bedst blive fjernet hos en kosmetolog ellers er en scrub til ansigtet det bedste til at holde det nede Ps: jeg arbejder med dette til daglig

Anmeld

20. februar 2011

Fenris

lulleh skriver:

heej .
- jeg kan vist godt hjælpe dig. jeg er udd, make-up artist og stylist.
det lyder til at du har normal hudtype.
vil forslå dig at købe en ansigts peeling til normalt til fedet hud.
og en lækker ansigts crem til bagefter. også gør du det ca 2 gange om ugen.. så skal den nok blive lækker og blød

Hej er bare nysgerrig - hvor er du udannet og hvor arbejder du henne ? KhAnita - er nemlig selv uddannet frisør, kosmetiker og makeup artist

Anmeld

20. februar 2011

lulleh

Apples skriver:

Hej er bare nysgerrig - hvor er du udannet og hvor arbejder du henne ? KhAnita - er nemlig selv uddannet frisør, kosmetiker og makeup artist

udd i randers.
-pt arbejder jeg i privat hjemmepleje..

Anmeld

20. februar 2011

Fenris

lulleh skriver:

udd i randers.
-pt arbejder jeg i privat hjemmepleje..

Ok hvorfor Arbejder du ikke med det- hvis jeg må spørge ?

Anmeld

20. februar 2011

lulleh

Apples skriver:

Ok hvorfor Arbejder du ikke med det- hvis jeg må spørge ?

da jeg tog udd. var jeg kun 16år.. hvilket er snart 5år siden..
jeg fandt bare ud af det ikke var mig. men efter et par år fortrød jeg lidt.
synes bare ikke rigtig jeg kan mine ting længere. kun på mig selv self..

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

lulleh skriver:

heej.
lige et spørgsmål her fra igen .
får/har du tit røde kinder ?
den lyder til du har sensitiv og sart hud.

Hvordan røde?? altså irritation eller vejrligt??
da jeg brugte cliniques lyderøde tonic blev jeg fuldstændigt rødspættet i ansigtet

Anmeld

20. februar 2011

Fenris

Albertesmor skriver:

Hvordan røde?? altså irritation eller vejrligt??
da jeg brugte cliniques lyderøde tonic blev jeg fuldstændigt rødspættet i ansigtet

Har du set min citering??????

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Apples skriver:

Har du set min citering??????

ja tak skal du have, men har lige prøvet det med neglelakken og det kan den ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.