Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albertesmor skriver:ok jeg har en ekstremt sart hud, i og med at jeg har psorasis, har lidt på næsefløjene men ikke lige nu min hud tåler ikke ret godt alkohol og parfume.Har tidligere brugt Cliniques 3 trins serie men det er som om den lyserøde tonic fuldstændigt smadrer min hud det skal lige siges at jeg har en tør sart hud og med tør mener jeg fugtfattig, jeg nærmer mig de 40 Har også tidligere haft stor glæde af en natcreme fra Oriflame jeg brugte som Dagcreme og det var en E-vitamin creme men den producere de desværre ikke mere, det er noget nyt at jeg er begyndt at rense min hud både morgen og aften har du nogle gode forslag eller skal jeg søge eksperthjælp??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabrina L skriver: Det er ikke tit jeg gør det. Det sker kun når jeg fx har brugt en peeling af en art eller sådan. Jeg lider bare meget at urenheder i form af sorte bitte små pletter, og så ser min hud bare ... død ud
Det er ikke tit jeg gør det. Det sker kun når jeg fx har brugt en peeling af en art eller sådan. Jeg lider bare meget at urenheder i form af sorte bitte små pletter, og så ser min hud bare ... død ud
du har nomalt hudtype som bare trænger til en rigtig god peeling. - til kombineret hudtype..
lulleh skriver: heej . - jeg kan vist godt hjælpe dig. jeg er udd, make-up artist og stylist. det lyder til at du har normal hudtype. vil forslå dig at købe en ansigts peeling til normalt til fedet hud. og en lækker ansigts crem til bagefter. også gør du det ca 2 gange om ugen.. så skal den nok blive lækker og blød
heej . - jeg kan vist godt hjælpe dig. jeg er udd, make-up artist og stylist. det lyder til at du har normal hudtype. vil forslå dig at købe en ansigts peeling til normalt til fedet hud. og en lækker ansigts crem til bagefter. også gør du det ca 2 gange om ugen.. så skal den nok blive lækker og blød
Apples skriver: Hej er bare nysgerrig - hvor er du udannet og hvor arbejder du henne ? KhAnita - er nemlig selv uddannet frisør, kosmetiker og makeup artist
Hej er bare nysgerrig - hvor er du udannet og hvor arbejder du henne ? KhAnita - er nemlig selv uddannet frisør, kosmetiker og makeup artist
udd i randers. -pt arbejder jeg i privat hjemmepleje..
lulleh skriver: udd i randers. -pt arbejder jeg i privat hjemmepleje..
Apples skriver: Ok hvorfor Arbejder du ikke med det- hvis jeg må spørge ?
Ok hvorfor Arbejder du ikke med det- hvis jeg må spørge ?
da jeg tog udd. var jeg kun 16år.. hvilket er snart 5år siden..jeg fandt bare ud af det ikke var mig. men efter et par år fortrød jeg lidt. synes bare ikke rigtig jeg kan mine ting længere. kun på mig selv self..
lulleh skriver: heej. lige et spørgsmål her fra igen . får/har du tit røde kinder ? den lyder til du har sensitiv og sart hud.
heej. lige et spørgsmål her fra igen . får/har du tit røde kinder ? den lyder til du har sensitiv og sart hud.
Albertesmor skriver:Hvordan røde?? altså irritation eller vejrligt??da jeg brugte cliniques lyderøde tonic blev jeg fuldstændigt rødspættet i ansigtet
Apples skriver: Har du set min citering??????
Har du set min citering??????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128