Hvilken hudtype?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

slettet_7530

Apples skriver:

Blander mig lige - jeg er kosmetiker vil bare lige fortælle at clinique er proppet med alkohol ( man kan faktisk fjerne neglelak med deres tonic- har jeg lade mig fortælle) og stort set alle der bruger deres produkter får en reaktion når de stopper brugen af det fordi det simpelthen er SÅ stærkt for huden .... Efter min mening er det et opreklameret produkt jeg vil anbefale dig de produkter som jeg arbejder med : www. Amazing-space.dkDu kan læse om dem på hjemmesiden held og lykke...

jeg har bare købt mig fattig igennem tiden .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Fenris

Albertesmor skriver:

ja tak skal du have, men har lige prøvet det med neglelakken og det kan den ikke

Ok - men hvis du har psoriasis så syntes jeg du skal læse deres indholds fortegnelse - da du jo så har en hudlidelse

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Apples skriver:

Ok - men hvis du har psoriasis så syntes jeg du skal læse deres indholds fortegnelse - da du jo så har en hudlidelse

Den fatter jeg ikke en brik af.
Men til gengæld har jeg aldrig nogensinde en bums og ekstremt sjældent en hudorm

Anmeld

20. februar 2011

Fenris

Albertesmor skriver:

Den fatter jeg ikke en brik af.
Men til gengæld har jeg aldrig nogensinde en bums og ekstremt sjældent en hudorm

Lige nøjagtig en vigtig pointe at huske der " man kan ikke tyde indholdsfortegnelse" lidt uhyggeligt syntes jeg da huden er en af vores største optagelses organer .....Mvh anita

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Apples skriver:

Lige nøjagtig en vigtig pointe at huske der " man kan ikke tyde indholdsfortegnelse" lidt uhyggeligt syntes jeg da huden er en af vores største optagelses organer .....Mvh anita

ja korrekt.
Men det du omtaler kan man få prøver på det for gider ikek kaste penge ud af vinduet igen igen

Anmeld

20. februar 2011

Sabrina2014

Hvordan ved man, om det er tør hud man har? Har lige læst lidt på dermalogica, at ens hud ser meget død ud, og har urenheder, og det er det jeg synes jeg har?

Årh, det er så forvirrende :/

Anmeld

20. februar 2011

christinak

Sabrina L skriver:

Hvordan ved man, om det er tør hud man har? Har lige læst lidt på dermalogica, at ens hud ser meget død ud, og har urenheder, og det er det jeg synes jeg har?

Min hud svier nærmest når den er tør, om vinteren bruger smoothing cream fordi det er koldt udenfor og det mærkes i huden, om sommeren skifter jeg den ud med aktiv moist min hud ikke er tør om sommeren og dermed kræver mindre fugt

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Undskyld jeg har stjålet noget af din tråd, men tænker at der er plads til os begge ??
Jeg synes på dit profilbilled at du ser ud til at have en ønskehud.
Tror du ikke bare det er frosten der driller dig??

Anmeld

20. februar 2011

christinak

Albertesmor skriver:

ok jeg har en ekstremt sart hud, i og med at jeg har psorasis, har lidt på næsefløjene men ikke lige nu min hud tåler ikke ret godt alkohol og parfume.
Har tidligere brugt Cliniques 3 trins serie men det er som om den lyserøde tonic fuldstændigt smadrer min hud det skal lige siges at jeg har en tør sart hud og med tør mener jeg fugtfattig, jeg nærmer mig de 40
Har også tidligere haft stor glæde af en natcreme fra Oriflame jeg brugte som Dagcreme og det var en E-vitamin creme men den producere de desværre ikke mere, det er noget nyt at jeg er begyndt at rense min hud både morgen og aften har du nogle gode forslag eller skal jeg søge eksperthjælp??

Jeg har selv brugt Cliniques 3 trins serien og det gjorder så ondt i min hud efter noget tids brug det sved i huden og jeg var ildrød, så det måtte jeg simpelthen stoppe med at bruge.

Anmeld

20. februar 2011

Sabrina2014

Albertesmor skriver:

Undskyld jeg har stjålet noget af din tråd, men tænker at der er plads til os begge ??
Jeg synes på dit profilbilled at du ser ud til at have en ønskehud.
Tror du ikke bare det er frosten der driller dig??

Selvfølgelig er der det, er bare glad for at andre også kan få brug af den tråd her!

Hmm. Altså, det er meget forskelligt, nogle gange kan jeg være MEGET heldig, som den dag mit billede blev taget, at slet ingen bumser har - og alle de små prikker, kan man ikke rigtig se når det er billeder, men de er der desværre stadig, og det er egentlig dem jeg gerne vil have væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.