Hvilken hudtype?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Sabrina2014

christinak skriver:

Lyder meget som min hud, jeg bruger dermalogica produkter og de kan varmt anbefales, min hud er fantastisk når jeg bruger de produkter

Hvor køber du dine, og hvad koster de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

christinak

Sabrina L skriver:

Hvor køber du dine, og hvad koster de?

Jeg køber dem hos min kosmetolog, men de kan købes billigere over nettet. Jeg bruger 4 produkter og jeg gir ca 2000 kr for dem samlet men så har jeg også til 4-5 måneder af gangen

Anmeld

20. februar 2011

lulleh

Sabrina L skriver:

Er der nogle speciele cremer du kan anbefale?

det jeg har brugt igemmen mange år hedder purell . sende lige link med  www.beauty4u.dk har dette produkt..

Anmeld

20. februar 2011

lulleh

Albertesmor skriver:

Må man trække lidt på din ekspertise??

det må du da

Anmeld

20. februar 2011

Sabrina2014

christinak skriver:

Jeg køber dem hos min kosmetolog, men de kan købes billigere over nettet. Jeg bruger 4 produkter og jeg gir ca 2000 kr for dem samlet men så har jeg også til 4-5 måneder af gangen

Hvilke 4 produkter bruger du?

Anmeld

20. februar 2011

christinak

Sabrina L skriver:

Hvilke 4 produkter bruger du?

Daily microfoliant, Special cleansing gel, multi active toner, skin smoothing cream og special clearing booster hvis jeg lige for en urenhed der skal væk i en fart

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

lulleh skriver:

det må du da

ok jeg har en ekstremt sart hud, i og med at jeg har psorasis, har lidt på næsefløjene men ikke lige nu min hud tåler ikke ret godt alkohol og parfume.
Har tidligere brugt Cliniques 3 trins serie men det er som om den lyserøde tonic fuldstændigt smadrer min hud det skal lige siges at jeg har en tør sart hud og med tør mener jeg fugtfattig, jeg nærmer mig de 40
Har også tidligere haft stor glæde af en natcreme fra Oriflame jeg brugte som Dagcreme og det var en E-vitamin creme men den producere de desværre ikke mere, det er noget nyt at jeg er begyndt at rense min hud både morgen og aften har du nogle gode forslag eller skal jeg søge eksperthjælp??

Anmeld

20. februar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Sabrina L skriver:

Mest omkring næsen/kinderne/under øjnene.

Synes ikke min hud føles fedtet. Måske mere lidt tør.

Jeg vil forslå at du køber produkter fra dermalogica. Der skal du enten købe normal/tør hud eller kombineret alt efter hvor mange sorte pletter/urenheder.

Biotherm har også gode produkter.

Anmeld

20. februar 2011

lulleh

Albertesmor skriver:

ok jeg har en ekstremt sart hud, i og med at jeg har psorasis, har lidt på næsefløjene men ikke lige nu min hud tåler ikke ret godt alkohol og parfume.
Har tidligere brugt Cliniques 3 trins serie men det er som om den lyserøde tonic fuldstændigt smadrer min hud det skal lige siges at jeg har en tør sart hud og med tør mener jeg fugtfattig, jeg nærmer mig de 40
Har også tidligere haft stor glæde af en natcreme fra Oriflame jeg brugte som Dagcreme og det var en E-vitamin creme men den producere de desværre ikke mere, det er noget nyt at jeg er begyndt at rense min hud både morgen og aften har du nogle gode forslag eller skal jeg søge eksperthjælp??

heej.
lige et spørgsmål her fra igen .
får/har du tit røde kinder ?
den lyder til du har sensitiv og sart hud.

Anmeld

20. februar 2011

Sabrina2014

lulleh skriver:

heej.
lige et spørgsmål her fra igen .
får/har du tit røde kinder ?
den lyder til du har sensitiv og sart hud.

Det er ikke tit jeg gør det. Det sker kun når jeg fx har brugt en peeling af en art eller sådan. Jeg lider bare meget at urenheder i form af sorte bitte små pletter, og så ser min hud bare ... død ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.