Går i for små sko og spiser sure sukkermadder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Dinna88

mika.F skriver:

jaah, desværre..     jamen jo tak.. tror nu os på det blir bedre nu, brøndby komune har allerede overrasket positivt, lige udover hende den dumme dame, men hende skulle jeg heldigvis kun se den ene gang..   men ellers har de sgi meget mere styr på tingene end københavns kommune som jeg lige er flyttet fra...   har allerede fået tilbud og at have en person til at komme her hjem og hjælpe mig hvis der er noget jeg føler at jeg ikke selv kan forholde mig til fra nu af og til mit kommende barn er 5 år.. og så kan jeg få et nyt tilbud eller søge om at beholde den person hvis det er en jeg føler mig tryg hos!   så det er jo rigtigt lækkert... københavns kommune kunne lige så godt bare ha sagt rend os i r***n... så ja tak til brøndby kommune, nej tak til københavns kommune!  

Det lyder som et super tilbud! Ja, så er det da bare godt, at du er flyttet derfra. Det handler nok om at være heldig, hvor du så trak nitten i KBH kommune  Imens andre er heldige i den kommune. Men det er da godt at I kan se fremad nu så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

Ja søde, så kan vi lære det på den hårde måde

Så lige billederne på fb af min dejlige svigerprinsesse håber I begge er kommet helt til hægterne igen- har tænkt meget på jer

Ja nemlig ja

Det går frem af.

Anmeld

20. februar 2011

mika.F

Dinna88 skriver:

Det lyder som et super tilbud! Ja, så er det da bare godt, at du er flyttet derfra. Det handler nok om at være heldig, hvor du så trak nitten i KBH kommune  Imens andre er heldige i den kommune. Men det er da godt at I kan se fremad nu så!

er os så glad for at jeg endelig kan se lys.. uddannelse, ny komune, dejlig kæreste, kommende barn, er begyndt at få styr på tingene, det er skønt, og ekstremt befriene.. og så kan jeg se frem til at være 100% gældsfri pr. 1/7...     det letter godt nok!

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

mika.F skriver:

er os så glad for at jeg endelig kan se lys.. uddannelse, ny komune, dejlig kæreste, kommende barn, er begyndt at få styr på tingene, det er skønt, og ekstremt befriene.. og så kan jeg se frem til at være 100% gældsfri pr. 1/7...     det letter godt nok!

Skøøøønt

Anmeld

21. februar 2011

Lullaby

Dinna88 skriver:

Okay, jeg startede med at markere det første du har skrevet, men jeg er sgu enig med dig i alle tingene.

1. Vi har et kærestepar i min klasse, og de har været sammen en enkelt måned længere end mig og min kæreste - vi går også begge to i klassen. Det andet par har så holdt en pause på tre uger, fordi han var utro og sådan noget. Men hvor lang tid har de så været sammen? Snart 2½ år! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. De holdt en pause!! Jeg griner hver gang de siger det - simpelthen fordi jeg ikke kan lade være. Pigen sagde en dag til mig: "Ihh, vi skal i biografen i dag fordi vi har været sammen i 28 måneder." - Undskyld, hvad? Der måtte jeg le og sige at jeg ikke så logikken i det!

--------

1. Folk der udbryder: "AAAAAAAAAAAAAAARJ, hvordan kan du undvære kød?!" - Hør her, kvindemenneske/mandfolk - kød gør mig fysisk syg fordi jeg synes det er så ulækkert! Det er nemt at undvære - vi er jo ikke alle ens!

2. Folk der kommer for sent - kom til tiden eller bliv væk!

3. Folk der opgiver en diskussion med ordene: "Du får ret, jeg får fred" - Noo, det gør du ikke, jeg bliver ved!

4. Folk der ikke forstår at jeg synes det er klamt at der bliver røget i køkkenet når jeg laver mad! gå væk!

5. Folk der er åbenlyst provokerende, men ikke tager den ansigt til ansigt, når de bliver konfronteret.

6. Folk der bagtaler - smut ned i 5. klasse. 

7. Jeg går i en delt klasse, så halvdelen er musikere - STOP MED AT SYNGE!!! De synger konstant - virkelig. Og vi er kun TO der "tør" bede dem om at smutte eller lukke arret  

8. Folk der tror jeg er voldig, tager stoffer og lever uhumsk bare fordi jeg er tatoveret, har haft hanekam + diverse hårfarver, har været skaldet, er piercet m.m. - Drop det nu... Lær mig at kende - jeg er faktisk meget flink! Og ja, jeg finder mig ikke i noget og ja, jeg kan slå fra mig i selvforsvar. Men det er altså ikke noget jeg render rundt og gør.. Og nej, jeg er ikke rocker!

Ej, jeg kunne blive ved.....

ENIG

Anmeld

21. februar 2011

mika.F

Dinna88 skriver:

Skøøøønt

yeah! det fantastisk!

Anmeld

21. februar 2011

Lou87

Ja det må jeg jo så absolut gøre.

Alt går mig på så laver lige en brokke, skabe og beklage sig tråd

1 folk der siger de er gift- selv om de kun er forlovet. DET ER IKKE DET SAMME!!

2 folk der siger de har kommet sammen i 5 år- selv om de mødte hinanden efter min kæreste og jeg gjorde, og vi har kun været sammen i 4 år.. Løgnere!

3 min mor vil ikke have deres hund leger med vores, påtrods af at deres hund er en de har overtaget fra os ????

4 min datter savner sin mormor helt vildt- og jeg gider bare ikke besøge hende fordi hun suger alt kraft ud af mig! Og det er så synd for min datter ØV!

5 jeg er muligvis gravid.. gået 5 dage over.. Ikke skide smart!

6 hele familien har haft to ugers ferie- og vi går hinanden på nerverne nu, S savner børnehaven, kæresten savner jobbet- og jeg savner min alene tid med lillemand! GODT ferien er slut nu.

Noget i vil dele ? 

Hahaha hvor er du dog SØD!!
Godt man kan komme ud med det..

Jeg vil blot brokke mig over min bækkenløsning som stadig nu over et halvt år siden jeg fødte, driller mig!

Og ligeledes får en gammel egoistisk veninde lige en med på vejen!! "JA MAN SNAKKER FUCKING MEGET OM BØRN NÅR MAN HAR FÅET ET!!!" .. fatter ikk man kan være så egoistisk og sige man ikk gider snakke mere pga man snakker om børn hele tiden.. NÅ OKAY!! så vi kan kun snakke sammen når DU får lov og snakke om det DU gider... RIGHT!?!? så skrid dog af h..... til!

Så - hehe.. så blev jeg færdig

NEJ HOV VENT - og jeg hader GÆLD!! FYH FØJ!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.