Går i for små sko og spiser sure sukkermadder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
36 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

Tkcuf

Ja det må jeg jo så absolut gøre.

Alt går mig på så laver lige en brokke, skabe og beklage sig tråd

1 folk der siger de er gift- selv om de kun er forlovet. DET ER IKKE DET SAMME!!

2 folk der siger de har kommet sammen i 5 år- selv om de mødte hinanden efter min kæreste og jeg gjorde, og vi har kun været sammen i 4 år.. Løgnere!

3 min mor vil ikke have deres hund leger med vores, påtrods af at deres hund er en de har overtaget fra os ????

4 min datter savner sin mormor helt vildt- og jeg gider bare ikke besøge hende fordi hun suger alt kraft ud af mig! Og det er så synd for min datter ØV!

5 jeg er muligvis gravid.. gået 5 dage over.. Ikke skide smart!

6 hele familien har haft to ugers ferie- og vi går hinanden på nerverne nu, S savner børnehaven, kæresten savner jobbet- og jeg savner min alene tid med lillemand! GODT ferien er slut nu.

Noget i vil dele ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

SussieThyssen

Dusty skriver:

1 folk der siger de er gift- selv om de kun er forlovet. DET ER IKKE DET SAMME!!

2 folk der siger de har kommet sammen i 5 år- selv om de mødte hinanden efter min kæreste og jeg gjorde, og vi har kun været sammen i 4 år.. Løgnere!

3 min mor vil ikke have deres hund leger med vores, påtrods af at deres hund er en de har overtaget fra os ????

4 min datter savner sin mormor helt vildt- og jeg gider bare ikke besøge hende fordi hun suger alt kraft ud af mig! Og det er så synd for min datter ØV!

6 hele familien har haft to ugers ferie- og vi går hinanden på nerverne nu, S savner børnehaven, kæresten savner jobbet- og jeg savner min alene tid med lillemand! GODT ferien er slut nu.

Noget i vil dele ? 

Hehe..ja sådan kan man også gøre

Så vil jeg brokke mig over at jeg egentligt ikke har noget at brokke mig over...kun at vi har det hårdt økonomisk...men det er der jo så mange der har...så vi lever af kærlighed og kildevand pt.

Og så får du da lige et par brokke-hjerter med på vejen

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

ZamanogDania

1: hader når nogen er falske!!!
2: hvorfor er det lige mig der er den dårlig person når alle andre har talt dårlig om personen???
3: man får at vide af familien man skal være ærlig, men hvorfor skulle jeg det? De vil jo ikke høre sandheden???

Sådan

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

Dusty skriver:

Noget i vil dele ? 

Jeg vil syns det træls min kæreste arbejder 45 timer om ugen pt... Savner ham ! 

Anmeld

20. februar 2011

eElak

Fantastisk tråd... 

Jeg kan kun brokke mig over at de tømmermænd jeg burde havde fået i går, aldrig kom.. til gengæld blev det til 2 dages sløvhed, hvilket bare er værre, for kan bare IKKE tage mig sammen til at få ordnet nogle ting.. Når nu jeg endelig har tiden til det, da jeg er barnefri... 

Jeg vil også lige brokke mig over dobbeltmorale. For pokker hvor er jeg træt af den devise at folk mener man ikke selv må gøre en ting - men gør det nøjagtigt samme selv få øjeblikke efter!!! AAARGH!!! 

også et brokkehjerte herfra 

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Så vil jeg godt brokke mig over mit dumme hoved!

Har sovet SÅ dårligt i nat, og drømt de værste, værste drømme .... har været vågen så mange gange, og frygtet at ligge mig til at sove igen, for turde næsten ikke få fortsættelsen! Er nu idag, HELT ved siden af mig selv, gør mig en million tanker, har nakkespændinger efter dårlig nattesøvn og en kvalme der siger SPAR 2  Gud hvor jeg dog glæder mig til, at min kæreste kommer hjem med aftensmaden fra mc'donalds - som jeg EGENTLIGT faktisk slet ikke burde spise, fordi JEG synes jeg er for TYK!

Så vil jeg godt brokke mig over, at vasketøjet ikke vasker sig selv! - men jeg har en dejlig, lille flittig hjælper, som elsker turen i vaskekælderen .... så det er faktisk ikke så slemt som det lyder

KRAM til ALLE dem der har brug for at brokke sig  Må det hele dog snart gå op i en større enhed

Anmeld

20. februar 2011

Aves.

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg i de her uger hvor jeg skulle skrive hele to eksamensopgaver har haft syge børn og slet ikke nået noget....da de så skulle til deres far i onsdags, jamen der lagde jeg mig syg.. og nu sidder jeg her med en hel opgave til tirsdag...og min søster og andre fra min klasse de fiser den af og synes bare det er SÅ hårdt og nu fik de ingen ferie og bla bla bla...jeg misunder dem der ikke har børn når der skal skrives opgaver...jeg er TRÆT når det er aften og kan ikke sidde hele natten jo..

Men jeg VIL VIL VIL det her og det skal bare lykkedes....trods sygdom og kaos..

Anmeld

20. februar 2011

Koen.

jeg vil brokke mig over lillepigen igen igen er syg, min stakkels mus

Anmeld

20. februar 2011

Lullaby

At folk der siger at den "pause" de holdt ikke tæller som et brud og derfor at de kan tælle videre i hvor mange år de var sammen er noget fusk. Nej for I var jo ikke sammen i det år som i holdt "pause" var sammen med andre og sagde desuden også til alle at i ikke var sammen

At folk synes deres børn ikke skal have for meget sukker og derfor de kun får slik i weekenden imens de stopfodrer dem med små youghurter, chokolade-morgenmad, krydderboller og andet til hverdag. Hvad sker der lige for det hva?

At folk ikke ringer og siger de er forsinket men bare lader som om de ups har glemt klokken når de så dukker op ½ time forsinket og desuden bliver megafornærmet når man så bliver sur.

Anmeld

20. februar 2011

Sildefisk

At det skal være så pisse svært at få job som pædagog, når det nu for fanden er det jeg brænder for

At bobles er så sk... dyre og jeg er blevet smak forelsket i krokodillen og formentlig ikke kan komme til lagersalg ARGH

At jeg er alene mor 80% af tiden- med pseudotvillinger  fordi min kære mand er officer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.