Lullaby skriver:
At folk der siger at den "pause" de holdt ikke tæller som et brud og derfor at de kan tælle videre i hvor mange år de var sammen er noget fusk. Nej for I var jo ikke sammen i det år som i holdt "pause" var sammen med andre og sagde desuden også til alle at i ikke var sammen
At folk synes deres børn ikke skal have for meget sukker og derfor de kun får slik i weekenden imens de stopfodrer dem med små youghurter, chokolade-morgenmad, krydderboller og andet til hverdag. Hvad sker der lige for det hva? 
At folk ikke ringer og siger de er forsinket men bare lader som om de ups har glemt klokken når de så dukker op ½ time forsinket og desuden bliver megafornærmet når man så bliver sur. 
Okay, jeg startede med at markere det første du har skrevet, men jeg er sgu enig med dig i alle tingene.
1. Vi har et kærestepar i min klasse, og de har været sammen en enkelt måned længere end mig og min kæreste - vi går også begge to i klassen. Det andet par har så holdt en pause på tre uger, fordi han var utro og sådan noget. Men hvor lang tid har de så været sammen? Snart 2½ år! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. De holdt en pause!! Jeg griner hver gang de siger det - simpelthen fordi jeg ikke kan lade være. Pigen sagde en dag til mig: "Ihh, vi skal i biografen i dag fordi vi har været sammen i 28 måneder." - Undskyld, hvad? Der måtte jeg le og sige at jeg ikke så logikken i det!
--------
1. Folk der udbryder: "AAAAAAAAAAAAAAARJ, hvordan kan du undvære kød?!" - Hør her, kvindemenneske/mandfolk - kød gør mig fysisk syg fordi jeg synes det er så ulækkert! Det er nemt at undvære - vi er jo ikke alle ens!
2. Folk der kommer for sent - kom til tiden eller bliv væk!
3. Folk der opgiver en diskussion med ordene: "Du får ret, jeg får fred" - Noo, det gør du ikke, jeg bliver ved!
4. Folk der ikke forstår at jeg synes det er klamt at der bliver røget i køkkenet når jeg laver mad! gå væk!
5. Folk der er åbenlyst provokerende, men ikke tager den ansigt til ansigt, når de bliver konfronteret.
6. Folk der bagtaler - smut ned i 5. klasse.
7. Jeg går i en delt klasse, så halvdelen er musikere - STOP MED AT SYNGE!!! De synger konstant - virkelig. Og vi er kun TO der "tør" bede dem om at smutte eller lukke arret
8. Folk der tror jeg er voldig, tager stoffer og lever uhumsk bare fordi jeg er tatoveret, har haft hanekam + diverse hårfarver, har været skaldet, er piercet m.m. - Drop det nu... Lær mig at kende - jeg er faktisk meget flink! Og ja, jeg finder mig ikke i noget og ja, jeg kan slå fra mig i selvforsvar. Men det er altså ikke noget jeg render rundt og gør.. Og nej, jeg er ikke rocker!
Ej, jeg kunne blive ved.....