Går i for små sko og spiser sure sukkermadder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Benjamins'mor

Jamen så vil jeg brokke mig over min kæreste køre hjemmefra kl. 08.00 og først er hjemme mellem 19.00 - 23.00 hver dag. (det er meget forskelligt, men tit senere end 19.00)

Og så vil jeg brokke mig over at min far ikke vil komme til bettemandens barnedåb, hvis min farmor ikke bliver inviteret. Men jeg snakker jo ikke med hende?

Og så vil jeg lige brokke mig over mine 1000 strækmærker, de er bare grimme. Hvorfor skal man også lige få sådan nogle af at være gravid?

Og så vil jeg som det sidste brokke mig over en veninde som venter barn nr. 2 og kun er 18. Hun var ikke engang klar til den hun har i forvejen og bruger mere tid på at gå i byen, hader folk der er så egoistiske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

mika.F

jeg vil gerne brokke mig over at skulle have ferie allerede én uge efter jeg er begyndt på uddannelse, det er første gang jeg laver noget i næsten to år nu, JEG har IKKE brug for ferie, og slet ikk midt i et skide godt projekt!

desuden, så skal der brokkes over at graviditet skal gøre viiiirkelig ondt, medføre ekstremt vægttab fordi jeg ikke kan holde noget som helst mad i mig andet en ris kiks, for de giver jo såååååå meeegte næring og alt det andet man har brug for.. -.-

og så var der lige hende kommune damen der gav mig en mindre sviner for at blive gravid i en alder af 19 imens jeg er på kontanthjælp og så baaare forvente at jeg kunne blive ved med at få hjælp når jeg flyttede kommune, og hun derfor besluttede at prøv at få mig ud af uddannelsen for at smide mig i aktivering på trods af at jeg ifølge mine mine papire har aspergers syndrom, ADHD, skizo affektiv, manio depressiv, angst og derudover er bange for nye mennekser.... ja, smid mig endelig i aktivering..   gør jo mit bedste for at gøre noget for de penge jeg får, men der har bare ikk været nogen uddannelser eller arbejde at finde i laaaang tid når man ved hva man selv kan og ikke kan klare!

dumme dame, så kan det ikke siges pænere!

aaaaaaah, det var rart at komme af med, sorry det lige blev halv langt, men når chancen kommer for at lukke lidt op for sluserne, så forbipasseres den ikk! ^^

kram og til jer alle, os jer der ikke brokker jer!

Anmeld

20. februar 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

At det skal være så pisse svært at få job som pædagog, når det nu for fanden er det jeg brænder for

At bobles er så sk... dyre og jeg er blevet smak forelsket i krokodillen og formentlig ikke kan komme til lagersalg ARGH

At jeg er alene mor 80% af tiden- med pseudotvillinger  fordi min kære mand er officer

I kunne bare ha´flytttet herop til mig... massere af job inden for dit fag. tættere på manden og os. og så var du ikke alene

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

Lullaby skriver:

At folk der siger at den "pause" de holdt ikke tæller som et brud og derfor at de kan tælle videre i hvor mange år de var sammen er noget fusk. Nej for I var jo ikke sammen i det år som i holdt "pause" var sammen med andre og sagde desuden også til alle at i ikke var sammen 

At folk synes deres børn ikke skal have for meget sukker og derfor de kun får slik i weekenden imens de stopfodrer dem med små youghurter, chokolade-morgenmad, krydderboller og andet til hverdag. Hvad sker der lige for det hva?

At folk ikke ringer og siger de er forsinket men bare lader som om de ups har glemt klokken når de så dukker op ½ time forsinket og desuden bliver megafornærmet når man så bliver sur.

Okay, jeg startede med at markere det første du har skrevet, men jeg er sgu enig med dig i alle tingene.

1. Vi har et kærestepar i min klasse, og de har været sammen en enkelt måned længere end mig og min kæreste - vi går også begge to i klassen. Det andet par har så holdt en pause på tre uger, fordi han var utro og sådan noget. Men hvor lang tid har de så været sammen? Snart 2½ år! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. De holdt en pause!! Jeg griner hver gang de siger det - simpelthen fordi jeg ikke kan lade være. Pigen sagde en dag til mig: "Ihh, vi skal i biografen i dag fordi vi har været sammen i 28 måneder." - Undskyld, hvad? Der måtte jeg le og sige at jeg ikke så logikken i det!

--------

1. Folk der udbryder: "AAAAAAAAAAAAAAARJ, hvordan kan du undvære kød?!" - Hør her, kvindemenneske/mandfolk - kød gør mig fysisk syg fordi jeg synes det er så ulækkert! Det er nemt at undvære - vi er jo ikke alle ens!

2. Folk der kommer for sent - kom til tiden eller bliv væk!

3. Folk der opgiver en diskussion med ordene: "Du får ret, jeg får fred" - Noo, det gør du ikke, jeg bliver ved!

4. Folk der ikke forstår at jeg synes det er klamt at der bliver røget i køkkenet når jeg laver mad! gå væk!

5. Folk der er åbenlyst provokerende, men ikke tager den ansigt til ansigt, når de bliver konfronteret.

6. Folk der bagtaler - smut ned i 5. klasse. 

7. Jeg går i en delt klasse, så halvdelen er musikere - STOP MED AT SYNGE!!! De synger konstant - virkelig. Og vi er kun TO der "tør" bede dem om at smutte eller lukke arret  

8. Folk der tror jeg er voldig, tager stoffer og lever uhumsk bare fordi jeg er tatoveret, har haft hanekam + diverse hårfarver, har været skaldet, er piercet m.m. - Drop det nu... Lær mig at kende - jeg er faktisk meget flink! Og ja, jeg finder mig ikke i noget og ja, jeg kan slå fra mig i selvforsvar. Men det er altså ikke noget jeg render rundt og gør.. Og nej, jeg er ikke rocker!

Ej, jeg kunne blive ved.....

Anmeld

20. februar 2011

Sildefisk

Rose <3 skriver:

I kunne bare ha´flytttet herop til mig... massere af job inden for dit fag. tættere på manden og os. og så var du ikke alene

Ja søde, så kan vi lære det på den hårde måde

Så lige billederne på fb af min dejlige svigerprinsesse håber I begge er kommet helt til hægterne igen- har tænkt meget på jer

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

mika.F skriver:

jeg vil gerne brokke mig over at skulle have ferie allerede én uge efter jeg er begyndt på uddannelse, det er første gang jeg laver noget i næsten to år nu, JEG har IKKE brug for ferie, og slet ikk midt i et skide godt projekt!

desuden, så skal der brokkes over at graviditet skal gøre viiiirkelig ondt, medføre ekstremt vægttab fordi jeg ikke kan holde noget som helst mad i mig andet en ris kiks, for de giver jo såååååå meeegte næring og alt det andet man har brug for.. -.-

og så var der lige hende kommune damen der gav mig en mindre sviner for at blive gravid i en alder af 19 imens jeg er på kontanthjælp og så baaare forvente at jeg kunne blive ved med at få hjælp når jeg flyttede kommune, og hun derfor besluttede at prøv at få mig ud af uddannelsen for at smide mig i aktivering på trods af at jeg ifølge mine mine papire har aspergers syndrom, ADHD, skizo affektiv, manio depressiv, angst og derudover er bange for nye mennekser.... ja, smid mig endelig i aktivering..   gør jo mit bedste for at gøre noget for de penge jeg får, men der har bare ikk været nogen uddannelser eller arbejde at finde i laaaang tid når man ved hva man selv kan og ikke kan klare!

aaaaaaah, det var rart at komme af med, sorry det lige blev halv langt, men når chancen kommer for at lukke lidt op for sluserne, så forbipasseres den ikk! ^^

Sikke mange diagnoser du har på papir  og hvis de så holder stik, nu spørger jeg af ren nysgerrighed fordi jeg tænker - Hold da op - og nu du venter et barn? Hvordan er din hverdag nu og hvordan tænker du den bliver når babyen kommer til verden? Får du medicin eller... er der ikke hold i dine diagnoser? Altså her tænker jeg at mange unge/børn får diagnoser som ADHD hvor det viser sig det slet ikke er en del af realiteten 

Anmeld

20. februar 2011

Dinna88

mika.F skriver:

Du er da vist ikke helt fair behandlet Jeg har ikke oplevet det på egen krop, men set det ved andre: de får bare stukket en bunke papirer i hånden og så vurderer de ud fra hvad der står der - intet med at vurdere personen ud fra sind, styrker og svagheder m.m. Det er ærgeligt.

Anmeld

20. februar 2011

Jibbe

Jeg vil gerne brokke mig over at manden er taget afsted på kursus i Skotland og når han kommer hjem har vi været sammen 5 dage på halvanden måned. Så har han lige 14 dage hjemme inden han skal afsted i 4 uger igen. Øøøøøv!! Men det bliver dog bedre på længere sigt men det kan jeg ikke se lige nu :-)

Anmeld

20. februar 2011

ønskebørn74

Jeg vil gerne brokke mig over min lorte krop der ikke kan finde ud af at lave børn...

Over at jeg stadig efter over 1 år savner mit job...

At mine forældre altid vælger deres lorte religion først...

At jeg ikke millionær...

At min lortebil igen er itu...

Men alt dette kan ikke få mig ned med nakken... For weeee, jeg er elsket af verdens dejligste mand... Og gud hvor jeg bare elsker ham over alt på denne jord...

Anmeld

20. februar 2011

*Sofie*

Vil gerne brokke mig over at ferien er forbi.
I morgen er det kedelig hverdag igen...Øv bøv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.